Verder erger ik me wat aan Adil, die tegenover Lyn blijft flemen en doen alsof er niks aan de hand is, maar tegelijk Lowie aankijkt alsof hij hem elk moment kan vermoorden. En Waldek ocharme is niet eens uitgenodigd op de trouw. Veeg teken??
Raar duo, die Vince en Sunny. Als ik het goed gezien heb deed die eerste maar half mee in de stripact, de tweede zette het op een lopen. Desondanks willen ze wel het vooraf afgesproken geld, dat in feite van Thilly moest komen (zij was de organisator), maar blijkbaar van Rosa, die een replay wil en dan nog thuis - waarbij ze nog maar eens Simonne uitnodigt.
En Adam heeft blijkbaar nog steeds een sleutel, hij liep zomaar in & out de woning van Niels & co. Britt overdrijft dan weer in het "weer vrij ademenen". Het contrast met een dikke week geleden - toen ze achter deuren hyperventileerde - kan niet groter zijn. Logisch dat Nancy het niet begrijpt.
Tenslotte FAST-team dat er van uit gaat dat Jean-Marc in het buitenland zit. Op basis van welk argument kregen die dan deze opdracht, vermits Jean-Marc het laatst gezien werd op 4 straten van Karin's deur. Zou niet eerst - vanuit hun/commissaris standpunt - dat spoor verder onderzocht moeten worden? Heel raar allemaal