De midseason-finale op VRT Max 19.03

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

martha schreef: vr 21 mar 2025, 12:15 Cédric is blijkbaar terug in zijn oude gewoonte hervallen door te controleren/domineren, nu bij Britney. Jammer.
Dat heb ik gemist, wat heeft hij dan gedaan?
0 x
bragolin-01
Nog geen rang
x 13

Bericht door bragolin-01 »

Tiboko schreef: vr 21 mar 2025, 12:25 Jaan ... tweelingzusje ...
Fynn was zijn broer
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

satine schreef: vr 21 mar 2025, 13:20 Dat heb ik gemist, wat heeft hij dan gedaan?
Opdringerig gezelschap houden met die pizza alhoewel Britney duidelijk aangaf dat a) eten aan de receptie verboden is en b) ze eigenlijk liever alleen werd gelaten. Ttz zo kwam het bij mij over.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Denk dat het goed bedoeld was. Wij als kijkers weten dat Jean-Marc dood is, Niels, Cedric en Anna niet natuurlijk...

Cedric heeft Britt afgelopen weken meermaals doodsbang aangetroffen, wegkruipend achter de deur, één keer zelfs met een broodmes in de hand, niet naar buiten durvend...

En nu doet ze stoer alsof niks haar kan deren. Hoe kan hij nu weten dat die momenten voorbij zijn als ze niks zegt, dus in zijn geval is dit niet controlerend, Nancy had trouwens eerder ook nog gevraagd aan de boys om een oogje in het zeil te houden...
1 x
elders
Nog geen rang
x 29

Bericht door elders »

Mijn gedacht ? Zwak, heel zwak. Alles wat er te zien was, en dat is bijster weinig, is al maanden voorspeldbaar. Het entree van Maire en haar zoon ... Je voelde duidelijk dat er niet echt een reden is om die plots in Thuis te brengen. Allee, eerlijk. Je bent gevlucht geschieden van Luc, je huwt met een ander. Marie heeft een DNA-test laten doen om te weten van wie haar zoon is (hoe belachelijk kan dit zijn) en bij het overleiden van haar tweede (of derde, of ...) man komt ze terug naar België opdat haar zoon ....
Een zoveelste karaktermoord die er echt niet moest zijn. Niemand zit daar nog op te wachten ... Nu het zou me niet verbazen moest Adil dodelijk slachtoffer zijn. Niet echt nog een rol nadat wat er nu gebeurd is.
En ja, opnieuw een aanzet om Tim bij Femke te plaatsen. En wat Sunny,, Therese en Vince hier komen brengen ... Ik zie het als een ambetante bladvulling.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

elders schreef: vr 21 mar 2025, 18:10 Marie heeft een DNA-test laten doen om te weten van wie haar zoon is (hoe belachelijk kan dit zijn)
Nee, Andreas heeft achter de rug van Marie een DNA-test laten doen - Marie wist dat Luc de vader was.
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Inderdaad Satine, zo heb ik het ook begrepen :yup:
1 x
Plaats reactie