Dieter van Aert (Raf Jansen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Een waardeloze vriend, die Dieter. Dat Tim dit allemaal over zich heen laat gaan, vooral van Thilly :thumbdown:

Hoe is zij in die job beland? Zonder selectieproef of wat dan ook? Kan nog geen deftig verslag maken van een verhoor. En waarom niet meteen op de laptop, zoals het hoort - ipv wat dingen krabbelen op een vodje papier...

Verder. Een huiszoeking bij een niet zuiver op de graat zijnde garagist, om te achterhalen aan wie hij die wagen heeft uitgeleend. Alsof deze louche figuur (de garagist) dat netjes in zijn officiële papieren genoteerd zal hebben :lol:
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

satine schreef: wo 26 feb 2025, 09:26 Ik weet niet hoe het zit met de rangen bij de politie en of Dieter als hoofdinspecteur boven rechercheur Thilly staat, maar hij zou zijn goeie vriend Tim wel wat meer mogen steunen, vind ik. En ja, ook openlijk.
Tim heeft laatst ook wel in volle bureau gezegd gehad dat hij geen medelijden wou, tja, dan moet hij nu eigenlijk ook niet klagen, dat papiertje was er wel over, maar hij wou bureauwerk doen, dus ja, dan komt verslagen en zo uitwerken, bij hem terecht.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Tegen Britt: " uw moeder en geheimen gaan niet goed samen" :lol: :lol: :lol:
Blijkbaar is hij toch een klein beetje slimmer dan we hem krediet gaven.
Dat hij het haar dan toch vertelt... hopelijk kan ze haar mond houden, zelfs tegen haar beste vriendin die ze nog steeds madam noemt .
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik begrijp ergens wel dat hij het aan Nancy verteld heeft, zo'n vermoeiend mens soms ook!!! Of meestal.
Maar heeeft hij hoe of wat ook verteld? :denk:
Het is me niet 100% duidelijk of hij dat wel vermeld heeft, maar vermits hij zei dat Karin Britney op de hoogte heeft gebracht, vrees ik van wel.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: do 20 mar 2025, 08:59 Ik begrijp ergens wel dat hij het aan Nancy verteld heeft,
ja, hij kon bijna niet anders. Maar nu...ik denk dat de miserie begint want Madam zal natuurlijk weer haar mond niet kunnen houden! :-? En het is al zo delicaat voor Dieter. Inderdaad, z'n loopbaan hangt ervan af en als superrechercheur Tilly hier lucht van krijgt, dan zal ze het wel niet onbenut laten om haar zegje te doen en haar voordeel hieruit te halen.Want het was immers haar 'case'!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Gelooft Dieter Robin nu nog altijd niet? Man, man, man, miserie miserie miserie.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Dieter was wel actief gisteren bij zijn tussenkomst in de voetbalclub. Jammer genoeg had hij weer geen oren naar uitleg en kwam hij boertig de verkeerde opnemen. Als hoofdinspecteur....toch geen flik met tentakels.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik ga ook niet meteen zeggen dat Dieter de slimste of dapperste of meest bekwame flik is. Zeker niet.
Maar Robin heeft zijn verleden al tegen en wat was hij aan het doen toen Dieter in de kleedkamer binnen kwam?
Hij probeerde Winnie te wurgen. In de kleedkamer van de meisjes, waar hij niks te zoeken had.

Wat had Dieter dan moeten doen? Handen in de zakken en toekijken?
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

satine schreef: di 25 mar 2025, 10:00 Wat had Dieter dan moeten doen? Handen in de zakken en toekijken?
Neen zeker niet, daar was z'n gedrag gerechtvaardigd, maar z'n houding achteraf vond ik nogal verkeerd overkomen. Hij liet geen ruimte aan Robin om het uit te leggen. En hij zag toch ook dat hij niet nat was van de regen!
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ik mag hopen dat zijn vraag aan Nancy of ze wel normaal is retorisch was.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Goed dat hij Nancy de les spelt maar hij mag daarin gerust nog wat meer zijn best doen. Hij schoot wel heel even ferm uit zijn krammen :lol:
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

frankeneddy1 schreef: za 19 apr 2025, 00:37 Goed dat hij Nancy de les spelt
Eindelijk zou ik zeggen. De softie toont eens z'n spierballen. Beter nu dan later zou ik zeggen. Z'n houding is al lang over datum, moest vroeger gebeurd zijn om haar een beetje in te tomen.
1 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Nochtans is het goed dat hij meestal rustig blijft en Nancy wat kan bedaren. Ik vind het ook lief dat hij haar angst en verdriet wel begrijpt. Maar het zijn idd twee verschillende situaties, en zij zal moeten leren om niet voortdurend haar angsten op andere te projecteren.

Ik had het gevoel dat het wel doordrong bij Nancy, en dat ze inzag dat het inderdaad beter lijkt om hulp te zoeken.

Maar blijkbaar was het maar ijdele hoop. Ik kan me voorstellen dat Dieter er gefrustreerd van wordt.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

De hand in eigen boezem steken gast... hij heeft Nancy met zekerheid al twee keer bedrogen en is er goed vanaf gekomen. Nu weet hij zelfs niet wat er is gebeurd, behalve dat Nancy bij Waldek logeert. Volgens mij zelfs letterlijk in de LOGEERkamer.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

De vermenselijking van het spreekwoord "als de drank is in de man..." :roll:
0 x
Plaats reactie