De midseason-finale op VRT Max 19.03
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
Op woensdag 19 maart kan vanaf 20u20 op VRT Max de midseason-finale van 20 maart al bekeken worden.
Omdat niet iedereen die kan zien of misschien niet op voorhand wil weten wat er dan gebeurt, vragen we aan degenen die woensdag al kijken, ENKEL EN ALLEEN hier te posten over die aflevering.
Eens de aflevering ook op TV getoond is, wordt dit topic verplaatst naar Thuis Algemeen.
Spoilers over de midseason-finale die voor de uitzending van 20 maart op Een elders worden geplaatst, worden zonder verdere uitleg verwijderd.
https://www.vrt.be/nl/over-ons/nieuws-o ... -van-thuis
Omdat niet iedereen die kan zien of misschien niet op voorhand wil weten wat er dan gebeurt, vragen we aan degenen die woensdag al kijken, ENKEL EN ALLEEN hier te posten over die aflevering.
Eens de aflevering ook op TV getoond is, wordt dit topic verplaatst naar Thuis Algemeen.
Spoilers over de midseason-finale die voor de uitzending van 20 maart op Een elders worden geplaatst, worden zonder verdere uitleg verwijderd.
https://www.vrt.be/nl/over-ons/nieuws-o ... -van-thuis
2 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Een gokje: ik denk dat Adil iets gaat saboteren in het gebouw dat ze aan het renoveren zijn, dat Lowie daar met een smoes naartoe gelokt wordt en een ongeval krijgt.
Adam is daar toevallig ook en krijgt de schuld.
Adam is daar toevallig ook en krijgt de schuld.
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Die kans zit er dik in...
Verder de zaak Jean-Marc. Nancy blijft zeuren bij Britt, tot die toegeeft dat hij dood is. Waarop Nancy per ongeluk haar mond voorbij praat tegen Thilly - die Dieter hiermee confronteert en de boel ontploft...
Therese en Robin gaan tenslotte op zoek naar de verspreider van de filmpjes en komen uit bij Winnie, die wraak wilde nemen...
Verder de zaak Jean-Marc. Nancy blijft zeuren bij Britt, tot die toegeeft dat hij dood is. Waarop Nancy per ongeluk haar mond voorbij praat tegen Thilly - die Dieter hiermee confronteert en de boel ontploft...
Therese en Robin gaan tenslotte op zoek naar de verspreider van de filmpjes en komen uit bij Winnie, die wraak wilde nemen...
Laatst gewijzigd door Tiboko op wo 19 mar 2025, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Hopelijk overkomt Hannah niets want het is duidelijk dat Simonne haar zal meenemen naar de trouw. En Waldek is niet uitgenodigd
En zelf ga ik netjes morgen afwachten en ik hoop uit de grond van mijn hart dat er niet gelekt wordt op sociale media, ik ben wel vorig jaar uit de FB groep van "hier kom ik thuis" gestapt juist omdat daar voortdurend gespoilerd werd doch de algoritmes van FB zorgen er voor dat ik allerhande posts ontvang over andere Thuisgroepen en om nog maar te zwijgen van HLN en het Nieuwsblad.
En zelf ga ik netjes morgen afwachten en ik hoop uit de grond van mijn hart dat er niet gelekt wordt op sociale media, ik ben wel vorig jaar uit de FB groep van "hier kom ik thuis" gestapt juist omdat daar voortdurend gespoilerd werd doch de algoritmes van FB zorgen er voor dat ik allerhande posts ontvang over andere Thuisgroepen en om nog maar te zwijgen van HLN en het Nieuwsblad.
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 122
- x 146
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 122
- x 146
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 122
- x 146
Mooie aflevering. Uiteraard vooral op het einde en het voordeel is dat we niet tot maandag moeten wachten voor de ontknoping maar dat we vrijdag al meer gaan weten over Lowie, Lyn en Adam..
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 122
- x 146
Blijkbaar hebben er nog niet veel mensen gekeken? Gelukkig voor heb heb ik nog niets zien verschijnen in de kranten of op sociale media.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Wij hebben gekeken, maar ik hou de uitgebreide commentaar tot het ook op tv is uitgezonden...
Was wel een aflevering op 2 snelheden. Veel "bladvulling" en tussendoor ook wel stukken topkwaliteit
Was wel een aflevering op 2 snelheden. Veel "bladvulling" en tussendoor ook wel stukken topkwaliteit
0 x
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 50
Heel eerlijk gezegd vond ik de midseason van vorig jaar wel wat beter. Dat was voornamelijk ook in de aanloop ernaar toe toen. Ik vond het vooral aan het einde spannend. Ik vond het gek dat ze Adil zo hebben laten veranderen van karakter. Ik ben wel benieuwd wie er ongeschonden ervan af komt.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Ik vond de rentree van Marie wat langdradig en ook geforceerd. Simonne die na al die overdreven voorbereiding van Frank liever haar nagels liet doen dan Frank's neef voor het eerst te ontmoeten, Frank die wist dat Lowie Adil's getuige was maar per se Andreas moest komen voorstellen, Andreas die duidelijk tegen zijn zin was meegekomen...
De aanloop naar de trouw idem dito, die scènes waar Adil en Lyn zich samen in één ruimte voorbereiden, ook raar
Waren ook wat grappige momenten, vooral waar Nancy bij betrokken was, ook het emotioneel "weerzien" van Cedric en Emma en het onderonsje van Tim en Frmke...
Dat een vrouw van Nancy's leeftijd - ongeacht haar IQ - het woord menopauze niet correct zou kunnen uitspreken is anderzijds niet grappig maar totaal ongeloofwaardig. Net zoals dat Adil - de emotioneel zuiverste mens in Thuis - twee maand à la Bob komedie zou kunnen spelen tegenover Lyn, nee hé - I don't buy it
De aanloop naar de trouw idem dito, die scènes waar Adil en Lyn zich samen in één ruimte voorbereiden, ook raar
Waren ook wat grappige momenten, vooral waar Nancy bij betrokken was, ook het emotioneel "weerzien" van Cedric en Emma en het onderonsje van Tim en Frmke...
Dat een vrouw van Nancy's leeftijd - ongeacht haar IQ - het woord menopauze niet correct zou kunnen uitspreken is anderzijds niet grappig maar totaal ongeloofwaardig. Net zoals dat Adil - de emotioneel zuiverste mens in Thuis - twee maand à la Bob komedie zou kunnen spelen tegenover Lyn, nee hé - I don't buy it
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ik vond het allemaal nogal langdradig. Jammer, want het werd - zoals gewoonlijk - weer aangekondigd alsof dit de aflevering der aflveringen ging zijn.
Maar ergens ben ik wel wat nieuwsgierig naar wie het overleeft en wie niet.
Maar ergens ben ik wel wat nieuwsgierig naar wie het overleeft en wie niet.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Ik was het meest verrast door Nancy dat zij twee maanden geleden Adil over het feit dat zij Lyn & Lowie heeft zien kussen heeft ingelicht. Altijd raar gevonden dat zij dat niet heeft rondverteld doch ik stak het op het feit dat zij andere zorgen aan haar hoofd had.
Cédric is blijkbaar terug in zijn oude gewoonte hervallen door te controleren/domineren, nu bij Britney. Jammer.
En dan dat duivelse gezicht van Adil helemaal op het einde. Creepy !!!
Voor de rest zoals hierboven gezegd : veel onnozele invulling om dan op het einde te knallen. Ben benieuwd naar vanavond.Vooral naar de reactie van ons Christienneke : ik zie haar al voor mijn ogen uitroepen "Ik wist het !!!"
Cédric is blijkbaar terug in zijn oude gewoonte hervallen door te controleren/domineren, nu bij Britney. Jammer.
En dan dat duivelse gezicht van Adil helemaal op het einde. Creepy !!!
Voor de rest zoals hierboven gezegd : veel onnozele invulling om dan op het einde te knallen. Ben benieuwd naar vanavond.Vooral naar de reactie van ons Christienneke : ik zie haar al voor mijn ogen uitroepen "Ik wist het !!!"
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Het is in ieder geval extreem erg voor Jaan, alsof die jongen al zoveel geluk heeft gehad (tweelingzusje dood, ouders al snel uiteen...) en dan nu dit er nog bij. Hopelijk vangen ze hem heel goed op.
0 x