Peer pressure? Niet te onderschatten he op die leeftijd.satine schreef: do 27 feb 2025, 17:24 niet geneigd om te geloven dat hij op minder dan een week van gedachte is veranderd en dat het constant getokkel op zijn gsm onschuldig is.
Robin Bomans (Kobe Debie)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Dat kan en ik hoop dat ook wel.
We zullen moeten afwachten.
Edit: maar ik zou het wel vroeg vinden om hem nu al terug te laten coachen, zelfs na een gesprek of met nultolerantie.
Eender of hij komedie speelt, of tegenover zijn 'vrienden' doet alsof onder de druk van de groep - een paar mooie beloftes zou voor mij niet genoeg zijn, ook al weet niemand dat hij nog steeds met leden van dat 'groepje' stuurt.
We zullen moeten afwachten.
Edit: maar ik zou het wel vroeg vinden om hem nu al terug te laten coachen, zelfs na een gesprek of met nultolerantie.
Eender of hij komedie speelt, of tegenover zijn 'vrienden' doet alsof onder de druk van de groep - een paar mooie beloftes zou voor mij niet genoeg zijn, ook al weet niemand dat hij nog steeds met leden van dat 'groepje' stuurt.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Ja, en uiteindelijk moet dat een beslissing van die meisjes zijn of hij mag terugkomen. Emma kan wat mij betreft op haar kop staan dansen, als die meisjes nee zeggen dan is het gewoon nee.
0 x
-
Alain D
- Nog geen rang
- x 6
Is dat daar een voetbalclub of een sociaal experiment voor losgeslagen rotverwende jongeren?
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik vind het bizar dat Robin daar weer zomaar hulpcoach zou kunnen worden. Emma neemt hier wel een risico en Anna staat erbij en kijkt ernaar, zonder mening. Hum
...
Bovendien lijkt het puur voor het amusement te zijn, dat clubje. Dan is zo'n hulpcoach niet nodig. Als het in een competitie was, zouden er ook wedstrijden gespeeld worden en bleef het allemaal niet zo vrijblijvend (gaan & komen als je zin hebt, zoals pakweg Thérèse), zoals nu het geval is...
Hier komen dus gegarandeerd vodden van.
Bovendien lijkt het puur voor het amusement te zijn, dat clubje. Dan is zo'n hulpcoach niet nodig. Als het in een competitie was, zouden er ook wedstrijden gespeeld worden en bleef het allemaal niet zo vrijblijvend (gaan & komen als je zin hebt, zoals pakweg Thérèse), zoals nu het geval is...
Hier komen dus gegarandeerd vodden van.
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
Hij zal zich wel als een heilige gedragen daar maar vanbinnen als een duiveltje.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Hij zal wel weer slijmen en beloven, tijdens het gesprek.
Ik kreeg gisteren toch weer de indruk dat zijn gedrag meer met wraakplannen te maken heeft, dan met peerpressure.
Ik kreeg gisteren toch weer de indruk dat zijn gedrag meer met wraakplannen te maken heeft, dan met peerpressure.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Gekopieerd uit het pluimentopic:
Maar ondertussen had ze Robin nog net niet bij zijn handje. Hij was al lang niet meer zo stoer nu, met zijn ingestudeerde excuses.
Ik geloof hem niet verder dan ik hem zie. Hij wil daar gewoon opnieuw gaan 'coachen' om goed te staan bij zijn vriendjes en als soort van infiltratie.
Ik hoop echt dat ik er naast zit.
Ik vond dat ze hem veel te veel betuttelde. Het was haar initiatief, dus MOET het lukken.daffy duck schreef: vr 07 mar 2025, 10:18 Toch ook een pluimpje voor Emma (ondanks de weer veel te rode mond ) omdat ze de moeite doet om Robin terug te introduceren bij de meisjes van het voetbal. Of het haar zal lukken is nog de vraag en als het Robin wat meer inzicht zal geven in hetgeen hij aangericht heeft blijft een raadsel.
Maar ondertussen had ze Robin nog net niet bij zijn handje. Hij was al lang niet meer zo stoer nu, met zijn ingestudeerde excuses.
Ik geloof hem niet verder dan ik hem zie. Hij wil daar gewoon opnieuw gaan 'coachen' om goed te staan bij zijn vriendjes en als soort van infiltratie.
Ik hoop echt dat ik er naast zit.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Had Robin een week of twee geleden niet een berichtje gestuurd waaruit bleek dat hij zich de komende tijd gedeisd moest houden, maar dat hij daarna terug ging toeslagen?
Ik merkte gisteren ook een vreemde reactie op bij Robin toen hij Tom kon overtuigen om met Judith op stap te gaan. Ik had de indruk dat hij opgelucht was omdat hij dan die avond alleen thuis zou zijn en kon verder gaan met een of ander snode plannetje.
Het is niet alleen Emma, Tom en Judith die hij weet in te palmen, maar blijkbaar ook zijn psycholoog. En oké, na slechts een paar sessies kan die psycholoog hem nog niet echt kennen, maar het komt toch allemaal over dat hij wél weet hoe hij iedereen aan't lijntje moet houden.
Ik merkte gisteren ook een vreemde reactie op bij Robin toen hij Tom kon overtuigen om met Judith op stap te gaan. Ik had de indruk dat hij opgelucht was omdat hij dan die avond alleen thuis zou zijn en kon verder gaan met een of ander snode plannetje.
Het is niet alleen Emma, Tom en Judith die hij weet in te palmen, maar blijkbaar ook zijn psycholoog. En oké, na slechts een paar sessies kan die psycholoog hem nog niet echt kennen, maar het komt toch allemaal over dat hij wél weet hoe hij iedereen aan't lijntje moet houden.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Hij vertelt natuurlijk bij die psycholoog ook alleen maar wat hij kwijt wil.
En als ik hoor hoe Tom zijn zoon ophemelt en zegt dat Robin zijn best heeft gedaan, dat het een goede sessie was, dat hij positief en openhartig was, dan krijg ik de indruk dat Tom bij die sessies aanwezig is. Iets wat mij wel zou verwonderen bij iemand van Robins leeftijd, hoewel hij nog steeds minderjarig is en in Thuis alles kan.
Maar dan kan Robin zeker niet het achterste van zijn tong laten zien, hij moet zorgen dat iedereen gelooft dat hij zijn leven aan het beteren is.
En als ik hoor hoe Tom zijn zoon ophemelt en zegt dat Robin zijn best heeft gedaan, dat het een goede sessie was, dat hij positief en openhartig was, dan krijg ik de indruk dat Tom bij die sessies aanwezig is. Iets wat mij wel zou verwonderen bij iemand van Robins leeftijd, hoewel hij nog steeds minderjarig is en in Thuis alles kan.
Maar dan kan Robin zeker niet het achterste van zijn tong laten zien, hij moet zorgen dat iedereen gelooft dat hij zijn leven aan het beteren is.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Wellicht krijgt Tom na afloop gewoon wat feedback en kan die psycholoog het in dat geval iets positiever voorstellen dan het is, zodat "de vader" tevreden blijft
Wat de excuses betreft vond ik toch wel frappant dat hij een spiekbriefje nodig had. Iemand die advocaat wil worden moet toch teksten uit het hoofd kunnen debiteren ??
Nu moet ik zeggen dat hem na één zin al onderbreken (zoals Winnie deed) ook niet okee is. Laat die gast uitpraten en reageer pas dan...
Wat de excuses betreft vond ik toch wel frappant dat hij een spiekbriefje nodig had. Iemand die advocaat wil worden moet toch teksten uit het hoofd kunnen debiteren ??
Nu moet ik zeggen dat hem na één zin al onderbreken (zoals Winnie deed) ook niet okee is. Laat die gast uitpraten en reageer pas dan...
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Wat is dat toch met die jongen? Eén stap vooruit en drie achteruit, processie van Echternach.
Nu verdenkt hij Emma van een complot tegen hem wat betreft die meisjes van de voetbalclub, hij wil haar niet meer zien, horen of ruiken met andere woorden: hij koestert haat of wrok tegenover haar.
Hopelijk begaat hij weer geen stommiteiten want zou 10 stappen achteruit zijn dus weer terug naar af.
Nu verdenkt hij Emma van een complot tegen hem wat betreft die meisjes van de voetbalclub, hij wil haar niet meer zien, horen of ruiken met andere woorden: hij koestert haat of wrok tegenover haar.
Hopelijk begaat hij weer geen stommiteiten want zou 10 stappen achteruit zijn dus weer terug naar af.
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Hij verdenkt Emma inderdaad hiervoor, en Emma op haar beurt dan weer Annaapestaart schreef: wo 12 mar 2025, 00:20 Nu verdenkt hij Emma van een complot tegen hem wat betreft die meisjes van de voetbalclub, hij wil haar niet meer zien, horen of ruiken met andere woorden: hij koestert haat of wrok tegenover haar.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Hij heeft er geen honderdste idee van wat hij die meisjes en Anna heeft aangedaan en er ook niet bij stilgestaan welke ravage dat bij hen en hun omgeving heeft aangericht. Z'n goedkope verontschuldigingen gaan de mist in in vergelijking met zijn daden. En nu nog wat verder de afgrond inglijden door ook Emma de schuld te geven van de omgekeerde reactie dan hetgeen hij verwacht had, duidt weeral in de richting van weinig inzicht in z'n daden en houding t.o.v. anderen.Had hij nu echt gedacht dat ze hem met open armen zouden opwachten??
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes