Britney Van Notegem (Apollonia Sterckx)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ja, ze moet veel zelf verwerken maar door niet naar de psychiater te willen gaan heeft ze daar toch zelf voor gekozen. Dat is geen verwijt, gewoon een feit dat veel mensen denken het zelf te kunnen of omdat een psychiater nog altijd als een zottendokter gezien wordt.
Ik heb trouwens ook de indruk dat Britt veel rustiger is bij Eddy en veel meer baat heeft bij zijn onhandige aanpak dan bij het gedram en gemoei van Nancy.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Britney gaat dus op kot op misschien een kilometer van De Withoeve? En hoeveel kamers hebben Niels, adam en Cédric? Zijzelf hebben al 3 kamers.
0 x
bragolin-01
Nog geen rang
x 13

Bericht door bragolin-01 »

In de tijd dat Sam en Tim daar nog woonden hadden Joren en Hannah elk hun eigen kamer en verhuurde Lowie boven zijn helft 4 kamers aan Bob, Paulien, Niels en Dries. Als Britt daar komt wonen dan heeft ze keuze welke van de drie leegstaande kamers ze neemt.
Laatst gewijzigd door bragolin-01 op vr 14 feb 2025, 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Alain D
Nog geen rang
x 6

Bericht door Alain D »

heidiw schreef: di 03 dec 2024, 14:24 Ik heb trouwens ook de indruk dat Britt veel rustiger is bij Eddy en veel meer baat heeft bij zijn onhandige aanpak dan bij het gedram en gemoei van Nancy.
Een beetje een oude quote maar vandaag ook weer, een moeder die de navelstreng niet kan of wil doorsnijden lijkt mij nog erger dan een beetje een zotte vader.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Dank u voor de verduidelijking bragolin-01. Ik had daar helemaal niet meer aan gedacht dat daar zoveel mensen konden wonen. Merci.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Alain D schreef: vr 14 feb 2025, 23:24 een moeder die de navelstreng niet kan of wil doorsnijden lijkt mij nog erger dan een beetje een zotte vader.
Een zotte vader is niet hetzelfde als een zatte vader.

Nancy is heel sterk in overdrijven, maar na wat er net met Karin gebeurd is, zou ik toch ook liefst mijn kind nog een beetje dicht bij mij houden.
Er is nu een oplossing gevonden in het 'studentenhuis', daar zou ik nog vrede mee hebben, maar alleen op kot, daar zou ik - in deze omstandigheden - ook niet staan om springen.
Ik zou er niet zo over zagen en niet zo tegenwerken als Nancy, maar blij zou ik ook niet zijn.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

En weet Lowie al dat Adam & Co een extra kamer voor Britney reserveren ? Want tenslotte is Lowie eigenaar van het ganse gebouw.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk dat Niels en Adam de helft van het gebouw huren, het deel waar vroeger Bob en Tamara woonden.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Zou dan wel een een erg lage huurprijs zijn, want veel kan Adam niet verdienen met zijn job bij de actiegroep en Niels heeft zijn job bij Feniks (waar hij al lang niet meer was, zei Femke gisteren) nodig om zijn studies te betalen...

Beiden gaan ook graag uit en geven veel geld uit aan kleren, (zeker onze dragqueen) en drank in Bar Madame. Misschien dat dat dj jobke een goudmijn is, maar ook daar heb je kosten en vaak doet hij dit niet...

In ieder geval vraag ik me af of dit de juiste plek is voor Britt, rustig is het daar nooit (zelfs in de examens) en het trio dat er woont zal haar wel overtuigen om mee uit te gaan...
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Zal een vreemde situatie zijn met Brit erbij . 2 studerende jongeren en dan Adam die daar totaal niet bij past qua levendigheid en wijde mond! En ze zijn nu ook niet het voorbeeld van rustig en doordeweeks gezinnetje. En qua drank en feestjes kunnen ze niet typen aan haar papa, maar toch!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

De enige van de 4 die dan eigenlijk echt werkt is Cédric dus ik begrijp ook niet hoe ze dat (gaan) betalen. Maar in Thuis is dat blijkbaar nooit een probleem geweest. Zelfs Tim en Sam konden een kasteel van een huis kopen.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

frankeneddy1 schreef: za 15 feb 2025, 23:37 Zelfs Tim en Sam konden een kasteel van een huis kopen.
Ja, en heb me al de vraag gesteld: is dat nu nog financieel haalbaar nu Tim alleen komt te staan en de kosten van een lening voor een éénverdiener wel hoog moeten liggen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Alain D
Nog geen rang
x 6

Bericht door Alain D »

daffy duck schreef: zo 16 feb 2025, 08:31 nu Tim alleen komt te staan en de kosten van een lening voor een éénverdiener wel hoog moeten liggen.
Daarvoor dient de schuldsaldoverzekering, een overlijdensdekking van de partners die je hopelijk nooit moet aanspreken, maar in het geval van Tim nu wel.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Hoe weet JM dat Britney aan die bushalte zit?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Omdat hij haar al dagen lang onopgemerkt volgt :nope:

Redelijk zwakke plot, dit. Karin belde vorige week naar Britt dat ze moest opletten want Jean-Marc heeft haar (laten?) in elkaar slaan. Britt panikeerde even later toen ze lawaai in de gang (bij Eddy) hoorde. En nu beslist ze om na 23u 's avonds op haar eentje met de laatste bus te gaan verhuizen. Wie bedenkt zoiets :doh:
0 x
Plaats reactie