Dit is het topic van Robin Bomans
Robin Bomans (Kobe Debie)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
Stel dat u de link opent, de tekst leest en merkt dat uw vraag daar beantwoord wordt.

0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Die klotewijven, het interesseert hem geen zak hoe het met Artemis gaat, lesbo's, vetzakken, het is hier mijn huis, ik zeg wat ik wil, who the fuck denkt ge dat ge zijt, bol het af of ik bel de flikken of moet ik u zelf buitenzetten, ge hebt geen eigen leven, ge zou een irritante moeder zijn,...
Robin is toch wel allesbehalve de fatsoenlijke jongen die zijn vader in hem ziet.
Altijd klagen ook, niets van wat hem overkomt is zijn eigen schuld - Anna had wel gelijk toen ze zei dat hij geen enkel schuldinzicht heeft.
Hij hoeft geen preek, want dat heeft de jeugdrechter al gedaan. Zijn vader zou hem beter eens duidelijk maken hoe zijn toekomst er gaat uitzien als hij zo verder gaat.
Hij vindt nu al dat waar hij woont 'zijn huis' is, waar hij alles te zeggen heeft. Blijkbaar ook wie er over de vloer komt en hoe lang die mag blijven. Wat gaat dat geven als hij meerderjarig is? Zou hij denken dat alles hem dan in de schoot geworpen gaat worden?
En ja, hij heeft een jeugd gehad die je geen enkele jongere toewenst - hij komt materieel niets te kort, maar voor de rest is hij heel dikwijls in de kou gelaten.
Dat neemt echter niet weg dat zijn gedrag echt wel beneden alle peil is.
Hij heeft dringend hulp nodig en niet dat zeemzoete gedoe van zijn vader.
Robin is toch wel allesbehalve de fatsoenlijke jongen die zijn vader in hem ziet.
Altijd klagen ook, niets van wat hem overkomt is zijn eigen schuld - Anna had wel gelijk toen ze zei dat hij geen enkel schuldinzicht heeft.
Hij hoeft geen preek, want dat heeft de jeugdrechter al gedaan. Zijn vader zou hem beter eens duidelijk maken hoe zijn toekomst er gaat uitzien als hij zo verder gaat.
Hij vindt nu al dat waar hij woont 'zijn huis' is, waar hij alles te zeggen heeft. Blijkbaar ook wie er over de vloer komt en hoe lang die mag blijven. Wat gaat dat geven als hij meerderjarig is? Zou hij denken dat alles hem dan in de schoot geworpen gaat worden?
En ja, hij heeft een jeugd gehad die je geen enkele jongere toewenst - hij komt materieel niets te kort, maar voor de rest is hij heel dikwijls in de kou gelaten.
Dat neemt echter niet weg dat zijn gedrag echt wel beneden alle peil is.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Ik heb er maar 2 woorden voor om hem te omschrijven en dat die dan ook op zijn niveau: egoïstische zak! (en dan nog wel een zak vol lucht die elk moment ongepast ontploft maar voor de rest qua niveau en kunnen helemaal leeg is)satine schreef: za 01 feb 2025, 10:43 Dat neemt echter niet weg dat zijn gedrag echt wel beneden alle peil is.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
@ Satine : Robin is natuurlijk fout bezig en wordt gepamperd maar anderzijds moeit Anna zich wel met alles en iedereen ... Voor Robin is ze een vreemde, geen familielid. Ze komt ongevraagd binnen en begint hem de les te spellen.
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
'Het zal wel weer m'n schuld zijn zeker'....'Robin zal het wel weer gedaan hebben'...zinnen die zo vaak uit z'n mond komen, maar helaas! Robin word wakker! Je hebt het wel degelijk gedaan en het is wel inderdaad jouw schuld! Niks respect, waardegevoel, medeleven, ...geen gram aanwezig in z'n brein! Tijd voor actie Tom!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik ben dan toch benieuwd naar die actie van Tom. Hij zal dan toch van tactiek moeten veranderen.
Nu is het of blaffen of slijmen.
Nu is het of blaffen of slijmen.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Als ik Tom was, stak ik Robin in n internaat tot hij 18 was en daarna buiten !
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Ja, blijkbaar is z'n gedrag en houding ondoordringbaar. Was wat beter maar heel dat geval met Artemis en vriendin heeft de boel weer helemaal omgegooid en hij is weer psychisch onbereikbaar en niet meer vatbaar voor reden. Waar is het evenwicht, de balans, jojo in en uit moeilijke situaties. Ernstige waarschuwingsseinen worden nu toch gegeven door hem. Maar hoe pak je dat aan?? Mentaal is die jongen niet gezond. En hij brengt zoveel spanning mee overal waar hij komt.
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Marianne gaat de boel oplossen, denk dat zij wel vat op hem gaat hebben, al blijf ik er wel bij, dat met die laatste aktie, de schuld wel degelijk ook bij Anna ligt, ze heeft hem echt liggen uitdagen, en dat met haar job, vind ik niet kunnen, denk dat we van haar nog het een en ander gaan zien.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Met onder andere te zeggen dat niemand op zo'n zielig ventje al jij verliefd kan worden, ze had evengoed kunnen zeggen dat hij een loser en een hopeloos geval is, met andere woorden: Anna beschouwd Robin als een sociaal geval.vdbemdsa schreef: wo 05 feb 2025, 12:09 de schuld wel degelijk ook bij Anna ligt, ze heeft hem echt liggen uitdagen, en dat met haar job, vind ik niet kunnen, denk dat we van haar nog het een en ander gaan zien.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Wauw, dat is echt DE oplossingjohan1969 schreef: wo 05 feb 2025, 04:27 Als ik Tom was, stak ik Robin in n internaat tot hij 18 was en daarna buiten !
Ipv een oorzaak en een oplossing te zoeken je handen ervan aftrekken zodat je kind (want een 18-jarige is helemaal nog niet volwassen) zich helemaal de vernieling inrijdt.
Spreken is zilver, zwijgen is goud.
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik ben benieuwd hoe lang het goed gaat lopen tussen Robin en Karin.
Als Waldek vertrekt, heeft Robin uiteraard het gevoel dat hij 'wint', tot hij dan tegenkanting krijgt van Karin als hij weer iets uithaalt dat niet door de beugel kan.
Of gaat ze hem constant naar de mond praten om aan Tom te bewijzen dat zij het WEL goed kan allemaal?
Als Waldek vertrekt, heeft Robin uiteraard het gevoel dat hij 'wint', tot hij dan tegenkanting krijgt van Karin als hij weer iets uithaalt dat niet door de beugel kan.
Of gaat ze hem constant naar de mond praten om aan Tom te bewijzen dat zij het WEL goed kan allemaal?
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
daar vrees ik wel een beetje voor! En Robin maar voortzetten in z'n onaanvaardbaar gedrag. Karin kan dus meer goed doen dan kwaad als ze niet de juiste signalen, de nodige ondersteuning verspreidt en biedt.satine schreef: do 06 feb 2025, 10:00 Of gaat ze hem constant naar de mond praten om aan Tom te bewijzen dat zij het WEL goed kan allemaal?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik snap niet dat Karin het altijd opneemt voor Robin, ze is niet zijn moeder. En bovendien ondergraaft ze Toms gezag of wat daar nog van overblijft telkens ze hem in huis neemt.
0 x