Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Ja ik weet dat ze dat zo zeggen, het was dan ook een heel flauw mopje van mij. En Waldek, Tjah die is gewoon koppig. Ik vind die twee zo al niet erg bij elkaar passen. Maar dat vind ik van veel koppels in Thuis: Adil en Lyn, Niels en Adam, Cédric en Emma, …
Ik vraag me altijd af waar die twee over praten als ze niet aan het se**en zijn. Ze hebben totaal niks gemeen. De manier waarop Karin praat/denkt over zijn werk zegt wat dit betreft genoeg. Idem dito hij over haar werk. Ze behandelt hem bovendien als een inwonende butler en zo is hun "samen wonen" in feite ook begonnen.
Laatst gewijzigd door Tiboko op za 25 jan 2025, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Ze spreekt onrespectvol over z'n werk, de wijn, de wijngaard. Ze zou nu intussen toch al moeten weten dat het vaak geen pretje is en hard werken. En dat dit zomaar allemaal teniet gedaan wordt in enkele minuten en dat er daar geen passend antwoord, reactie op komt, dat moet hard aankomen bij Waldek.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko schreef: za 25 jan 2025, 14:05
Ik vraag me altijd af waar die twee over praten als ze niet aan het se**en zijn. Ze hebben totaal niks gemeen. De manier waarop Karin praat/denkt over zijn werk zegt wat dit betreft genoeg. Idem dito hij over haar werk. Ze behandelt hem bovendien als een inwonende butler en zo is hun "samen wonen" in feite ook begonnen.
Klopt, ze hebben niks gemeen. Met Tom had ze meer gemeen, al was het maar hun werk en studies.
Trouwe kijker schreef: za 08 feb 2025, 09:53
Ik vermoed dat het perverse clubje dat Britt misbruikt heeft hier achter zit.
Was ook het eerste dat bij me opkwam. Hoop alleen dat ze niet richting Robin kijken, anders kan dat alleen maar de situatie erger maken voor hem. Ja, er lag niemand in het ziekenhuis en dat plaatsje moest gevuld worden. Jammer dat het Karin is, op haar manier doet ze haar best al is het niet altijd correct!
1 x
Trouwe kijker schreef: za 08 feb 2025, 09:53
Ik vermoed dat het perverse clubje dat Britt misbruikt heeft hier achter zit.
Ook hier het eerste gedacht. Al zullen ze wel een nuttige idioot ingeschakeld hebben want zelf gaan die hun gemanicuurde handjes niet vuil maken.
Hopelijk geen inwendige bloedingen waarvoor operaties nodig zijn.
Tiboko schreef: za 08 feb 2025, 16:06
Zou wel bijzonder raar zijn dat Robin verdacht wordt, Karin was zowat de enige die hem nog kon uitstaan...Z
Inderdaad, maar Tom trekt altijd de verkeerde conclusies, denkt altijd het slechtste over z'n zoon en zo zou hij weleens in die richting kunnen denken. Zou inderdaad raar zijn dat juist zij door hem geviseerd zou worden, want hij was duidelijk gemeend in paniek toen hij Waldek aansprak omdat ze al zo lang weg was om te shoppen.
0 x
Tiboko schreef: za 08 feb 2025, 16:06
De nummerplaat van die auto kwam duidelijk in beeld. Van zodra Karin haar geheugen terug heeft, hangt de dader
Voor de kijker kwam die inderdaad duidelijk in beeld. Maar voor Karin niet, die heeft zich meteen gebukt om haar boodschappen op te rapen, ik betwijfel zelfs of ze gezien heeft dat die auto stopte.
Dus zou het wel eens een hele tijd kunnen duren eer zeker is wie haar aangevallen heeft, tenzij er getuigen zijn.