Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Dat gedoe met Emma, Cedric nu nog Adam en Niels erbij ! Moet dit de luchtige noot betekenen in het treurige scenario rond Sam?? Gewoonweg kinderlijk, belachelijk en toen Adam daar binnenkwam dacht ik: Carnaval komt wel vroeg dit jaar!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Het is sterker dan mezelf, maar ik erger me nu al terug aan Rosa. Naar mijn gevoel waant ze zich teveel als moeder Theresa, met dat verschil dat ik haar hulp eerder interpreteer als irritante gemoei. :lol: vroeger vond ik het al vervelend en nu steeds meer.

Eten brengen bij iemand die het moeilijk heeft is nobel, want daarmee kan je iemand ontlasten. Maar begrijp ook een 'nee' en zeg dat je het laat staan voor het geval hij zich toch bedenkt, ipv te zeuren " je moet toch echt iets eten" En de intonatie waarop ze het zegt maakt het er niet beter op.

Nee, Rosa zal nooit echt mijn favoriete personage zijn vrees ik :nope:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

hannanaske schreef: vr 17 jan 2025, 01:30 ik erger me nu al terug aan Rosa. Naar mijn gevoel waant ze zich teveel als moeder Theresa,
Ja, misschien haar toontje, maar haar intenties zijn wel goed. Ze denkt ook aan Hannah en heeft toch het goed voor met Tim. Hij heeft alle steun nodig die hij kan krijgen en zij is er een schakeltje van. Ik erger me meer aan onze jongerenbende zoals voordien al aangegeven!
0 x
elders
Nog geen rang
x 25

Bericht door elders »

Robin hoe hij alle regels rechtuit negeert, aan alles zijn broek veegt en steeds weer bedriegt, ...
Tom omdat hij als ouder eerder een slaaf is en Robin op de hoogste plaats op een podium zet.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

daffy duck schreef: vr 17 jan 2025, 08:30 Ja, misschien haar toontje, maar haar intenties zijn wel goed. Ze denkt ook aan Hannah en heeft toch het goed voor met Tim. Hij heeft alle steun nodig die hij kan krijgen en zij is er een schakeltje van. Ik erger me meer aan onze jongerenbende zoals voordien al aangegeven!
Na een pauze van een paar jaar kijk ik terug naar thuis en 't was me zelfs nog niet eens opgevallen dat Rosa er niet was, tot ze terug kwam van haar reis naar Peggy 8) En mijn persoonlijke ergernissen kwamen al terug naar boven! :lol:
Vroeger schoot ze ook iedereen te hulp, maar dat was vooral omdat ze in de knoop lag met haar zelf en zich eenzaam voelde. En het kwam vaak te opdringerig over. En ik ben misschien fout, maar nu heb ik al terug datzelfde gevoel bij haar. :lol:

Maar Adam vind ik idd ook irritant. Het is gewoon wat vreemd hoe Cedric zich uitslooft voor Emma terwijl het een paar weken geleden nog zo slecht ging. Emma kan het misschien fijn vinden dat haar vriend weer wat spontaner is en hij kan blij zijn dat het daardoor weer wat beter lijkt te lukken, maar de vraag is hoelang je 't kan volhouden.
Dat Emma zich verveelt in de zetel en wat zeurt vind ik nu niet zo'n grote ergernis! Ik kan dat begrijpen! :lol:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Robin dus, hét voorbeeld van de processie van Echternach, één stap vooruit, drie achteruit. Redelijk dom om te denken dat niemand gaat ontdekken wie die "actrices" slash vriendinnen waren, zeker omdat hij "per ongeluk" die opnames gewist heeft én Waldek hen bij de eerste opnames gezien heeft. Ook Tom wéét al lang wie Artemis is. Die pipo's van de politie lieten zich ook makkelijk afschepen, vond ik...

Verder vraag ik me af of die verzekering die schade wel gaat vergoeden, dit was niet zomaar een niet te voorzien lek - de kraan was gewoon blijven open staan...
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Adam. En helaas is het een langblijver want hij zit in de generiek :sick:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

De zuurheid van Simonne - en dat al van lang voor Sam die klap tegen haar hoofd kreeg.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Femke die toch weer meegaat met de plannen van Christine.
Wat er daarvoor allemaal gebeurd is tussen die twee schijnt ze te vergeten.
Het is toch duidelijk dat de vraag van Christine aan Femke alleen maar om de vergaderplaats gaat.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Anna
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Voor mij ook zeker en vast Adam.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Tom en Karin, allebei fout bezig. Karin omdat ze de dingen alweer minimaliseert, Tom omdat hij telkens hij tegenover Robin zit ontploft. Een rustig gesprek zou nochtans veel meer opleveren...
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Karin, ze zat daar niet in de rechtbank waar ze haar gelijk moest halen. Wel veel lef dat ze zomaar Toms huis binnenkomt en de barmartige en begrijpende Samaritaan uithangt, terwijl ze enkel maar luistert naar één kant van het verhaal. Natuurlijk voert Robin weer z'n slachtoffer rol op. Ook hoe ze Waldek negeert en met hem niet de tijd neemt om rustig te praten.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Tsjah, die Adam is mega-irritant, wat een egoïstische eikel is dat. :thumbdown: Misschien sta je er wel voor open om een vrije relatie te hebben, maar je kan toch niet accepteren hoe die die je behandelt: geen respect hebben dat je moet studeren, geen respect hebben over hoe het huis eruit ziet en altijd maar gewoon zijn goesting doen. Gaat het eigenlijk nog wel om Adam en niet eerder om Cedric? Omdat Cedric met Adam samen geslapen heeft?

Ik zou véél liever zien dat Niels en Cedric samenkomen én dat Adam ergens anders kan gaan wonen. :yup:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Het Eddy-Kaat verhaal ergert mij, zo ongeloofwaardig
2 x
Plaats reactie