Kaat Bomans (Leen Dendievel)

Gesloten
Tegelprutser
Nog geen rang
x 10
x 3

Bericht door Tegelprutser »

daffy duck schreef: do 17 okt 2019, 23:21 vond het een nogal plots besluit en totaal niet realistisch om zo kortbij en op die manier op reis te gaan
Dat is nochtans een constante in Thuis, telkens wanneer een acteur (voor maanden) uit de reeks verdwijnt komt men met een vrij onrealistische drogreden.
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

Kaat is terug, dus haar topic mag ook terug van onder het stof gehaald worden. ;)
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Zoals iemand al aanhaalde, wel straf dat Simonne eigenlijk niks wist over de recente verhuis e.d. van Kaat, die nu in Stockholm woonde. Ze hadden toch altijd een goeie band (Simonne was er vorig seizoen zelfs eens gaan logeren, dacht ik, en ze belden toch vaak) en dan blijkt ze niet eens te weten of Kaat in een huisje of flat woont, of ze werkt of niet, of ze een relatie heeft etc. Raar.

Verder hoop ik niet dat ze haar weer meteen in een relatie gaan "droppen" - laat Kaat gewoon even weer wennen aan al die oude/nieuwe personages, zoals knorpot Frank en verzuurde Simonne.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: vr 17 jan 2025, 11:18 Verder hoop ik niet dat ze haar weer meteen in een relatie gaan "droppen" -
Vrees ik een beetje voor en ik zag al torenhoog voor me uitrijzen: Tim en Kaat! Is slechts een gissing van mij en hoop dat ze niet aan elkaar gekoppeld worden omdat het zo nodig moet! Laat Tim er maar volop zijn voor Hannah die hem nu het hardst nodig heeft. En laat Kaat een interessante piste volgen, liefst iets dat voor de verandering eens positief is!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Ik ben blij dat Kaat terug meedoet.
0 x
elders
Nog geen rang
x 25

Bericht door elders »

Blijkbaar is Kaat pas 2 maanden terug verhuisd. Duidelijk dat er daar ergens toch een paar problemen zijn, hangen. En blijkbaar is Kaat niet teruggekomen voor Sam want ze wist, weet van niets.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ik dacht dat Kaat in Finland woonde (is onlangs nog gezegd geweest door Frank ? of Simonne ? ).
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

elders schreef: vr 17 jan 2025, 11:37 En blijkbaar is Kaat niet teruggekomen voor Sam want ze wist, weet van niets.
Kaat zei dat Simonne haar hoofd wel niet naar reizen zou staan, dus ze weet wel degelijk dat er problemen zijn - alleen al het feit dat Simonne in een hotelkamer zit bewijst dat er meer is dan alleen het overlijden van Sam.
Ze laat Simonne eerst haar verhaal doen, biedt een luisterend oor - iets wat haar 'Make' echt wel nodig heeft op dit moment.
Eender over wat het gaat, ook al vraagt ze wanneer ze het over Sam gaan hebben.
Maar Kaat is verstandig en empathisch genoeg om te beseffen dat er nu niks mag geforceerd worden.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Nu woont Kaat in Stockholm denk ik.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

daffy duck schreef: vr 17 jan 2025, 11:27 Vrees ik een beetje voor en ik zag al torenhoog voor me uitrijzen: Tim en Kaat!
Neeeeeeeeeeeee! Breng die schrijvers niet op ideeën he :sick:
Voor de rest ben ik wel blij dat ze terug is ql had ik het liever onder andere omstandigheden gezien.
0 x
elders
Nog geen rang
x 25

Bericht door elders »

satine schreef: vr 17 jan 2025, 13:07 Kaat zei dat Simonne haar hoofd wel niet naar reizen zou staan, dus ze weet wel degelijk dat er problemen zijn
Ik heb ook niet geschreven dat ze geen weet heeft van problemen. Wel niet dat er problemen omtrent Sam zijn en hoe de vork op de steel zit. Blijkt uit de vraag naar Simonne toe indien Frank wel op de hoogte is dat ze in een hotel verblijft en waarom ze op 17 telefoons, berichten nog steeds geen antwoord heeft gegeven. Trouwens, had ze die telefoon niet snel genomen en bekeken wist ze zelfs dit nog niet.
Het enige wat ik me meen te herinneren is de uitspraak van Simonne dat ze blij is dat Kaat er is, maar dat het helaas telaat is, het voorbij is. Aan de reactie van Kaat is duidelijk dat ze het niet goed snapt.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Kaat vraagt 'Wanneer gaan we het over ons' Sam hebben?' - ze moet dan toch IETS weten?
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Heel lief hoe ze samen met Tim de foto's bekijkt en er toch mooie en positieve momenten uit naar voor brengt.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik ben zo blij dat Kaat terug is. Voor mij een van de meest standvastigste personages, die goed kan relativeren, die sterk in haar schoenen staat en voetjes op de grond houdt.
3 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik ben ook blij dat ze terug is - ben wel benieuwd welke verhaallijn ze gaat krijgen, want ik hoop dat ze een tijd blijft en dan niet alleen om haar moeder te troosten.
1 x
Gesloten