Lyn Cremers (Kim Van Oncen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Dat was inderdaad heel boertig.
En ik begrijp dat ze ergens het slachtoffer is van haar jeugd, maar als het niet rond Lyn draait, dan draait alles vierkant.
Alleen ZIJ is belangrijk - ik zie daar weinig empathie, geduld of warmte.
En ik begrijp dat ze ergens het slachtoffer is van haar jeugd, maar als het niet rond Lyn draait, dan draait alles vierkant.
Alleen ZIJ is belangrijk - ik zie daar weinig empathie, geduld of warmte.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Net als haar vader heeft ze wel een heel kort lontje
Even opvliegend
En blijkbaar is Hannah haar veel dierbaarder (waarom ? waarom ?
) dan Sam die door haar schuld in coma ligt maar neen, grote maar dan ook grote krokodillentranen gaan huilen bij Adil & Lowie. 
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Omdat iemand van die leeftijd makkelijk te verleiden is met mooie praatjes en dure cadeautjes ?
Op die manier kreeg ze zonder veel moeite een voet binnen de deur. Of dat nu nog zal zijn is twijfelachtig, want telkens Tim Lyn zal zien, zal hij denken aan het gevecht dat tot de coma van Sam leidde.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ik heb zo'n idee dat Lyn geen benul heeft wat ze eigenlijk aangericht heeft sinds ze bij Tim en Sam aan is komen waaien.
Ziet zichzelf nog steeds als het slachtoffer.
Ziet zichzelf nog steeds als het slachtoffer.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 950
- x 1517
Lyn heeft Lieven wel niet binnengehaald he Jessie, dat heeft Sam gedaan ondanks dat Lyn en Tim het haar ten stelligste afraadden. Het moest en zou de grote verzoeningsshow worden. Lyn is geen doetje en lijkt qua karakter idd wel op haar vader, maar om te zeggen dat zij de enige schuldige is kloot niet.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Lyn heeft Lieven inderdaad niet binnengehaald.
Zze heeft wel gezwegen/gelogen over wat er indertijd op de boot gebeurd is, waardoor Tim hard werd aangepakt door zijn vader en al jarenlang met een enorm schuldgevoel leeft.
Haar uitleg over 'Ik heb het aan vader verteld maar dat maakte voor hem geen verschil en ik was bang dat ik zijn woede over mij ging krijgen als ik het zelf vertelde' kan ik nog ergens begrijpen - toen ze kind was.
Maar eens thuis weg, had ze Tim kunnen inlichten en dat heeft ze nooit gedaan - ze liet Tim gewoon in de waan dat hij de dood van zijn tweelingzus op zijn geweten had.
Daarom is Tim zo boos denk ik - niet omdat Lyn Lieven zou binnen gehaald hebben.
Dus wat er met Sam gebeurd is, is niet Lyn haar schuld, hoewel ik betwijfel of Tim nog op dezelfde manier tegenover zijn vader had gestaan als hij geweten had dat die hem gewoon BLEEF behandelen zoals hij deed, terwijl hij wist hoe de vork aan de steel zat in verband met Anouk.
Zze heeft wel gezwegen/gelogen over wat er indertijd op de boot gebeurd is, waardoor Tim hard werd aangepakt door zijn vader en al jarenlang met een enorm schuldgevoel leeft.
Haar uitleg over 'Ik heb het aan vader verteld maar dat maakte voor hem geen verschil en ik was bang dat ik zijn woede over mij ging krijgen als ik het zelf vertelde' kan ik nog ergens begrijpen - toen ze kind was.
Maar eens thuis weg, had ze Tim kunnen inlichten en dat heeft ze nooit gedaan - ze liet Tim gewoon in de waan dat hij de dood van zijn tweelingzus op zijn geweten had.
Daarom is Tim zo boos denk ik - niet omdat Lyn Lieven zou binnen gehaald hebben.
Dus wat er met Sam gebeurd is, is niet Lyn haar schuld, hoewel ik betwijfel of Tim nog op dezelfde manier tegenover zijn vader had gestaan als hij geweten had dat die hem gewoon BLEEF behandelen zoals hij deed, terwijl hij wist hoe de vork aan de steel zat in verband met Anouk.
0 x
-
elders
- Nog geen rang
- x 29
In feite heeft ze onrechtstreeks schuld aan het verhaal. Ze heeft wel niet de daad gesteld, laat ons eerlijk zijn
1) Ze heeft steeds gezwegen over het ongeval met Tim's zuster. Die is er in zijn jeugd voortdurend voor gestraft geworden. Ze probeerde zich steeds beter voor te doen dan wat ze in feite is. Wanneer de vader verscheen had ze direct aan Sam, Tim moeten vertellen hoe de vork op de steel zat en het probleem van onbeheersbare woede op tafel leggen.
2) Door slijmerij is ze in Tim's gzin binnen gedrongen en ze heeft ook weinig regels gevolgd. Denk aan het verhaal van de smartphone, geschenken. Ze wist, weet dat Tim, Sam daar tegen waren, maar neen, ze zou en moest toegang vinden tot het gezin en wat is er gemakkelijker dan dat te doen via onschuldige kinderen die gelukkig niet nadenken over familieproblematiek.
3) Ze had bij de ruzie ten huize 'Waldec' met haar vader, eerst Tim op de hoogte moeten brengen, desnoods Sam en Tim. Neen, liever Sam omdat ze goed weet dat Sam een bemiddelingsrol speelt en dat Sam probeert een vrede in huis te houden en in feite goed bespeelbaar is.
1) Ze heeft steeds gezwegen over het ongeval met Tim's zuster. Die is er in zijn jeugd voortdurend voor gestraft geworden. Ze probeerde zich steeds beter voor te doen dan wat ze in feite is. Wanneer de vader verscheen had ze direct aan Sam, Tim moeten vertellen hoe de vork op de steel zat en het probleem van onbeheersbare woede op tafel leggen.
2) Door slijmerij is ze in Tim's gzin binnen gedrongen en ze heeft ook weinig regels gevolgd. Denk aan het verhaal van de smartphone, geschenken. Ze wist, weet dat Tim, Sam daar tegen waren, maar neen, ze zou en moest toegang vinden tot het gezin en wat is er gemakkelijker dan dat te doen via onschuldige kinderen die gelukkig niet nadenken over familieproblematiek.
3) Ze had bij de ruzie ten huize 'Waldec' met haar vader, eerst Tim op de hoogte moeten brengen, desnoods Sam en Tim. Neen, liever Sam omdat ze goed weet dat Sam een bemiddelingsrol speelt en dat Sam probeert een vrede in huis te houden en in feite goed bespeelbaar is.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Wat er met Sam is gebeurd is natuurlijk wél deels Lyn's schuld. Was zij niet op school geweest, had Lieven daar ook nooit de dingen gedaan die hij nu deed. De slag naar Sam was sowieso voor Lyn bedoeld. Het is wellicht zó dat Tim het ziet en ik kan daar inkomen. Was Lyn uit zijn/hun leven gebleven, wat hij van in het begin wilde - leefde Sam nu nog normaal...
Sowieso had Lyn op het moment dat Lieven op het toneel verscheen Tim op de hoogte moeten brengen over de waarheid rond Anouk, dan had Tim ongetwijfeld zijn vader geen toegang tot hun leven meer gegeven.
Sowieso had Lyn op het moment dat Lieven op het toneel verscheen Tim op de hoogte moeten brengen over de waarheid rond Anouk, dan had Tim ongetwijfeld zijn vader geen toegang tot hun leven meer gegeven.
1 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Zat die nu als een jaloerse tik te kijken toen Lowie aanpapte met die vrouwelijke klant en vervolgens mee naar buiten nam ? En weer eens het slachtoffer spelen bij Lowie 
1 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 122
- x 146
Ja inderdaad. In haar binnenste is ze al een hele tijd Adil aan het bedriegen. Nu ja, die twee passen toch niet samen vind ik dan toch.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
zat daar ook met open mond naar te kijken! In plaats van blij te zijn voor hem, wat dat is toch wat echte vrienden doen, en blij zijn dat hij gelukkig is, neen, madam was weer zichzelf op de voorgrond aan het plaatsen. En dan maar zich ongelukkig voelen en alleen gelaten. Misschien zou het goed zijn moest ze zichzelf niet altijd op de voorgrond plaatsen. Ze heeft al genoeg schade aangericht!martha schreef: do 09 jan 2025, 14:26 Zat die nu als een jaloerse tik te kijken toen Lowie aanpapte met die vrouwelijke klant
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Content valse tik van een Lyn ?
Je hebt de vriendschap tussen Adil & Tim ook naar de wuppe geholpen en zoals Tim zegt het grote slachtoffer weer eens gespeeld.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 122
- x 146
Natuurlijk zou het een beetje raar zijn als Lyn bij Adil zou blijven als ze verliefd is op een ander.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Ze zal wel bij de meest biedende blijven! Heb er bij haar geen vertrouwen in dat ze uit liefde bij iemand blijft. Dankbaarheid kent ze ook niet, want niet te vergeten: ze woont nog altijd bij Adil, die op zijn beurt in het appartement van Waldek onderdak vindt. Madam vindt dat blijkbaar allemaal normaal en ook dat het iets is dat haar toekomt.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes