Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Wat een gespannen sfeer op de Withoeve, pluimen voor Christine voor haar bemiddelingen (zoals Kiki ook al elders zei), maar Peter had ze beter thuisgelaten.
Zoveel wrok en haat dat die man met zich mee draagt!!!
En die vindt dan zichzelf een goede vader die eenzijdig mag beslissen dat Femke het recht om haar zoontje te zien, 'terug moet verdienen' en dat ze daar veel moeite zal moeten voor doen.
Ik zou - Femke zijnde - al lang raad gevraagd hebben aan Karin, of dit wel allemaal zomaar kan.
Maar in Thuis zijn bepaalde dingen nooit helemaal duidelijk - misschien is er wel een regeling dat Vic de kerstvakantie bij Peter doorbrengt en dan de paasvakantie bij zijn mama.
Toch blijf ik Peters hautain gedrag enorm storend vinden, zeker als ik zie hoe Vic zich opnieuw thuis voelde bij zijn mama en in de Withoeve.
3 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: do 02 jan 2025, 10:37 Toch blijf ik Peters hautain gedrag enorm storend vinden,
Ik had hem gisteren een muilpeer kunnen verkopen! Wat een arrogante man is dat toch. Femke deed zo haar best, Christine ook en dan zat hij daar met een gezicht van een bes...t...n dakvenster! Hij is precies de ultieme vader , maar er is zoveel dat hem daarvan onderscheidt! Hij ziet toch dat Vic gelukkig is bij z'n mama, wat wil hij nog meer. Jawel: ikke ga het eens zeggen hoe het hier moet!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

daffy duck schreef: do 02 jan 2025, 11:08 met een gezicht van een bes...t...n dakvenster!
Moest daar nu eens een plaatselijke duivenmelker als zijn vogels tegelijk loslaten als Peter door de dreef loopt :twisted:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

heidiw schreef: do 02 jan 2025, 20:01 een plaatselijke duivenmelker
Haha! boodschap duidelijk begrepen!
het is goed dat Christine het verstand heeft om de situatie onder controle te houden, anders zit Vic wel in een familie die duidelijk niet geschikt voor hem zal zijn. Hij is een heel gevoelige jongen die een stabiele situatie nodig heeft. En dat heeft egoïstje Peter blijkbaar niet door en denkt hij dat z'n manier van handelen de juiste is.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Vandaag pas de aflevering van gisteren gezien. Ik vond het tenenkrommend hoe hij daar hatain in de zetel zat toen Vic zijn nieuwjaarsbrief las en extreem degoutant dat Femke aan hem moest vragen of Vic even naar zijn eigen kamer mocht gaan. Wie denkt die omhooggevallen clown dat hij is. Dat Femke dit allemaal zomaar pikt gaat er bij mij niet in..
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Peter zei gisteren dat Femke zelf voor de situatie gekozen heeft, dat ze Vic voorlopit niet bij zich mag hebben.
Is er ooit gezegd wat er in dat document stond dat Femke MOEST ondertekenen? Ik dacht dat het daarin alleen over de schoolverandering ging.
Heb ik iets gemist of is dit het zoveelste losse eindje?
Ik vond wel dat Femke daar weinig gekozen heeft, als ik er aan denk hoe Zuurmans zich toen gedroeg.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

satine schreef: vr 03 jan 2025, 10:10 Ik dacht dat het daarin alleen over de schoolverandering ging.
Ja, is correct! waar haalt hij het lef om te beslissen of Vic bij de mama mag of niet. Volgens mij hadden ze elk een week en opeens schijnt die regeling verandert; en neen, zover ik weet staat daarvan niks op papier. Enkel dat bezoek dat hij aan Tom bracht, maar dat was niks wettelijks tot hiertoe
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Heb me ook afgevraagd waarom Peter plots beslist dat Vic (permanent toch in zijn ogen :roll: ) bij hem moet wonen. Het is toch co-ouderschap, elk om week. Jammer dat Femke zich schuldig voelt, opgedrongen door Peter want als zij naar de rechtbank stapt om het co-ouderschap uit te voeren zoals jaren geleden beslist door de rechter dan moet Peter toch inbinden toch :denk:

En ons ijskonijn keek ook al verongelijkt toen Christine zei dat Adil Jaan kwam ophalen.
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Idd hoe Peter er zat met Christine en Femke. Zelfs Christine komt beter overeen met Femke nu ! Zo'n zure en arrogante kerel !
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Ik geef Peter groot gelijk : femke is niet lesbisch. Hij kent haar al jaren :yup: . En men verandert niet plots van hetero in lesbisch omdat men een lesbische vriendin heeft. Denk ik toch :denk: Alhoewel : Ann werd het ook toen ze optrok met Manon en :lol: ik zie nog altijd het gezicht van Marianne toen ze erachter kwam :lol:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik denk dat Femke het "speelt" om haar mama een neus te zetten, net zoals toen Nancy Femke aan Rami probeerde te koppelen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

Die leek precies toch niet op een roze wolk gekatapulteerd met de aankondiging van Christine :eek:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Inderdaad - wellicht zat ons ijskonijn hier niet meteen op te wachten. En het gezin telt nu (bij momenten) al drie kids, met Yasmine, plus afwisselend Jaan en Vic, die een kamer delen. Daar nog een baby bij wordt wel een hele bedoening voor twee mensen met een druk leven...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Serieus ? Gaat die bouw of verbouwingen klaar zijn einde 2025 ? :denk: Hier in het dorp is er ook zo één bouwproject en daar zijn ze al 3 jaar mee bezig en dan moet men nog beginnen met vanbinnen. Maar ja, ik herinner me nog dat ooit de loft waar familie Eric Bastiaens inwoonde en die de vrijdag vertrokken, de volgende maandag helemaal verbouwd was (toen trok Femke erin) :mrgreen:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1363
x 1723
Contacteer:

martha schreef: vr 28 feb 2025, 14:08 Gaat die bouw of verbouwingen klaar zijn einde 2025 ?
Heb daar ook grote ogen over getrokken. En die donkergroene Smurfen moeten ook nog verwijderd worden voor er een spade in de grond kan gestoken worden. Het was ook niet zo'n klein werkmanshuisje dat ze daar gaan neerpoten! Moet nogal een investering zijn! Als Adil dat werk op z'n schouders gaat nemen...chapeau!
1 x
Plaats reactie