Lyn Cremers (Kim Van Oncen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Heeft ze nu tegen Lowie een andere versie verteld dan tegen de politie? Versie "Sam kwam tussenbeide en kreeg per ongeluk" dat ding tegen haar hoofd (versie Lowie) vs "hij kwam daar als een razende binnen en toen Sam tegen hem riep "bol het af jongen!" haalde hij woedend met naar haar uit". Of vergis ik mij ??

Hopelijk vinden ze snel die geluidsopname, dat er eindelijk duidelijkheid komt.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Neen Tiboko, je vergist je niet. Heb ook moeten fronsen toen ze haar versie gaf aan Lowie
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Of Lyn het allemaal zo gepland heeft zodat Sam in t ziekenhuis zou belanden, om Tim te treffen, zoals hij denkt, lijkt me wat vergezocht.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Heeft Lyn tijdens haar verhoor ook verteld hoe Anouk aan haar eind kwam, de oorzaak van al die ruzies in de familie?

Zoals ze het tegen Sam vertelde was het geen puur ongeluk, ze gaf Anouk een duw, omdat ze het gepest beu was - waarna Anouk in het water viel en door een koudeshock verdronk. Een beetje dus zoals de decaan die moe getreiterd was en Robrecht in de reactie van de trap duwde...

Als niet dan kennen enkel Sam (in coma) en Lowie het échte verhaal over Anouk's dood, want tegen Adil sprak ze enkel over wat er met Sam gebeurde.

Ik vraag me ook af hoe Tim reageert als hij hoort dat Lyn verantwoordelijk is voor de dood van Anouk. Gaat hij het verhaal over dat getreiter/gepest wel geloven?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Tiboko schreef: zo 29 dec 2024, 14:12 Als niet dan kennen enkel Sam (in coma) en Lowie het échte verhaal over Anouk's dood, want tegen Adil sprak ze enkel over wat er met Sam gebeurde.
Eigenlijk kent Lieven het echte verhaal ook, alleen vond die het niet opportuun om het aan Tim te vertellen, want anders had hij geen reden meer om Tim te behandelen zoals hij toen blijkbaar deed. Tenminste - als we Lyn kunnen geloven en dat is nog af te wachten.
Maar als blijkt dat Lyn de waarheid spreekt, zou het de band tussen haar en haar broer wel kunnen verbeteren.

Allemaal speculaties natuurlijk - dus het blijft afwachten wat er verder nog gaat gebeuren.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: zo 29 dec 2024, 23:09 dus het blijft afwachten wat er verder nog gaat gebeuren.
Misschien weten we deze avond meer! Voor wie we onze gedachten moeten bijstellen: Lyn of Lieven. Indien Lyn vrijuit gaat moet het voor haar toch een heel zwaar gewicht zijn dat van haar schouders valt. Nadat ze dat bekend heeft over haar zus tegen Sam moet het al een hele opluchting geweest zijn. Wat er allemaal van waar is....jup! afwachten!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

daffy duck schreef: ma 30 dec 2024, 17:21 Nadat ze dat bekend heeft over haar zus
Ik vind dat toch een raar verhaal. Heel wat losse eindjes precies
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Kiki_Dee schreef: ma 30 dec 2024, 20:53 Ik vind dat toch een raar verhaal. Heel wat losse eindjes precies
Heb daar van het begin ook grote vraagtekens bij gehad. Tim zat toch ook op die boot, hij weet toch wat hij gezien heeft!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

En als er iemand verdrinkt, ook al is het een ongeluk, komt er toch altijd een onderzoek?

De motivatie van de vader, die toen al (naar ze zegt) aan Lyn een hekel had, om desondanks zijn zoon de schuld te geven, vind ik ook maar dunnetjes.

Maar okee - Lieven was/is duidelijk een creepy psycho en voor Lyn is er nog wat hoop. Hopelijk wordt Sam snel wakker :smile:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Lyn hangt weer t slachtoffer uit bij zowel Adil als Lowieke. En alsof n uitstapje naar Bali alles zou oplossen ?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

johan1969 schreef: do 02 jan 2025, 08:14 Lyn hangt weer t slachtoffer uit
Ze is dan ook een slachtoffer van haar vader. Dat is ook ineens de reden waarom ze evenmin een engeltje is.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Zei ze niet tegen Lieven "ik lijk meer op jou dan Anouk" en in mijn ogen meende ze het...

Ik vrees dat ze met haar nog flink gaan afzien. Ook nu nog altijd niet het minste greintje empathie. Integendeel... quote: "ik wil er zijn voor Hannah..."

Snapt ze niet dat Tim eerst tijd nodig heeft om een en ander een plaats te geven voor hij klaar is om haar weer in zijn leven toe te laten? Duidelijk niet...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Inderdaad, alles draait om haar, dat ze Hannah niet mag zien is blijkbaar erger dan het feit dat Sam in coma ligt, met een onzekere uitkomst.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Gisteren hing Lyn nog meer t slachtoffer uit. Ze zei wel dat het allemaal haar schuld was, maar dat meende ze niet, ze wil gewoon aandacht en Lowieke zal die wschl ook wel geven.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Lyn kon nu toch een beetje vriendelijker zijn tegen die dame dat voor de pottenbak-lessen kwam. Had ze gewoon gezegd dat de lesgeefster een ongeval had gehad, had die dame helemaal anders gereageerd.
0 x
Plaats reactie