Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Ik dacht zelf ook in de richting van Aïsha en Youssef. Zij zijn ook in 2009 vertrokken. En buiten die kleine gastrol van Aïsha niet meer in beeld geweest. en over hen is recent nogwel gesproken door bezoek van Robin aan Marokko
Blijkbaar heet de vader van Artemis 'Fabian' en wordt de rol vertolkt door Wouter De Clerck, die in 2004 de tweede plaats haalde in de finale van Idool, na Joeri Fransen.
satine schreef: za 11 jan 2025, 10:11
Blijkbaar heet de vader van Artemis 'Fabian' en wordt de rol vertolkt door Wouter De Clerck, die in 2004 de tweede plaats haalde in de finale van Idool, na Joeri Fransen.
Amai, even terug gekeken, ik had hem niet herkend zo met gewone kleren aan ! Nochthans heb ik hem meermaals van dichtbij bekeken verleden jaar. Starstruck, theater, Straffen Toebak. Ons dochter zat mee in het live orkest toen hij 'Evita' regisseerde voor gezelschap 'De Speling', in het Fakkeltheater, toffe en drukbezige kerel. Het tegengestelde van wat we gisteren van het personage Fabian zagen .