Katrien De Ruysscher
					Forumregels
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
	Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
- 
				frankeneddy1
 - Poster rang 3

- x 121
 - x 146

Katrien De Ruysscher
Katrien komt zondag als onafhankelijke kandidate op voor Vooruit in Lommel.

0 x

- johan1969
 - Poster rang 5

- x 26
 - x 276

- 
				frankeneddy1
 - Poster rang 3

- x 121
 - x 146

- 
				Anno_1995
 - Nog geen rang
 - x 71
 - x 13

Katrien De Ruysscher
Ik wil toch even een pluim geven aan Katrien, die naar mijn mening de nieuwe verhaallijn rond Judith weer schitterend neerzet. Ze weet mij steeds te raken. Ze heeft de voorbije jaren al een aantal zware thema's tot leven moeten brengen en ook dit moet voor haar als moeder denk ik niet gemakkelijk geweest zijn om te spelen. Ik vind haar van in het begin al een topactrice en ben zo blij dat ze deel uitmaakt van de vaste cast!

1 x

- 
				ThuisfanNL
 - Nog geen rang
 - x 50

Katrien De Ruysscher
Helemaal mee eens. Katrien is zeker een goede actrice en ben ook blij dat ze nog steeds deel uitmaakt van de vaste cast. Ze heeft met enige regelmaat zware verhaallijnen te verduren gehad. Telkens brengt ze dat met vol overtuiging. Haar emoties is duidelijk te voelen. Met de huidige verhaallijn is dat dus niet anders. Wel knap om dit zo neer te zetten. Ze is zelf moeder en haar personage Judith ook en dat maakt voor haar niet makkelijk om dit goed neer te zetten.

1 x

- 
				frankeneddy1
 - Poster rang 3

- x 121
 - x 146

Katrien De Ruysscher
Katrien maakt een driedelige reeks over alcoholverslaving. Haar vader stierf zelf toen zij 18 jaar was aan de gevolgen van alcohol. Het waren wel allemaal getuigen die al jaren geleden gestopt zijn met drinken. Terwijl herval toch vaker voorkomt.

1 x