Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Tom, die denkt dat hij nu opeens een geweldige vader gaat zijn.
Lieven, die zijn zoon maar al te graag uitlacht omdat hij ook het tweede spelletje schaak verliest.
Er zijn slechte verliezers, maar hij is een slechte winnaar.
Gisteravond met stip: Femke.
Hoe ze tegen Nancy stond te schreeuwen en haar gedrag in de ziekenhuiskamer.
Vic ligt daar in pijn, nog helemaal beduusd en zij komt daar effe binnengestormd als een wilde.
Ik kan me voorstellen dat ze heel opgelucht was, maar even rekening houden met haar zoontje zou wel fijn zijn.
Niet moeilijk dat de jongen liever bij zijn vader is.
Lynn eigenlijk al vanaf dag één. Al vanaf dag één ziet ge dat ze een dubbele agenda heeft en vandaag werd dat nog maar eens heel duidelijk toen ze met Rosa aan het spreken was en de woede-uitbarsting bij Lieven uitlokte. Waarbij ze dan ook nog eens de onschuld zelve speelde.
Level10 schreef: vr 13 dec 2024, 21:25 Lynn eigenlijk al vanaf dag één. Al vanaf dag één ziet ge dat ze een dubbele agenda heeft en vandaag werd dat nog maar eens heel duidelijk toen ze met Rosa aan het spreken was en de woede-uitbarsting bij Lieven uitlokte. Waarbij ze dan ook nog eens de onschuld zelve speelde
Ze lokte het zeker uit, maar Lieven is ook geen braaf zieltje
Simonne haar lach op het einde van de aflevering was er echt wel over.
En ergeren was een groot woord, maar de stress van Frank werd wel erg breed uitgesmeerd, daar heb ik op vrijdagavond niet meteen behoefte aan.
jessie V. schreef: vr 03 jan 2025, 22:54
Rosa en Waldeck met hun onnozele filmpjes.
En dat terwijl een klant tot driemaal toe tevergeefs iets probeert te bestellen , gelukkig kwam Femke toevallig binnen, anders zat diene gast er nog altijd