Lyn Cremers (Kim Van Oncen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Tiboko lijkt gelijk te krijgen ... Lyn had meer oog voor Lowieke dan voor het smsje van Adil !
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
En dat noemt zich dan de vriendin van Adil. Hij is nog maar z'n rug gedraaid of ze heeft al oog voor iemand anders. Ik denk dat ze daar niet zo gauw Lowieke z'n betaalkaart zal kunnen lospeuteren. Of misschien nog een ring bemachtigen??johan1969 schreef: do 28 nov 2024, 04:17 Lyn had meer oog voor Lowieke dan voor het smsje van Adil !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Grr ... had haar gisterenavond willen een lap geven over haar opmerking tegen Hannah dat ze maar samen naar de film moeten kijken ipv het boek te lezen
Ik word daar zo nijdig door dat kinderen het boeken lezen afgeraden wordt.
Heb ook zo één broer : toen mijn dochter voorstelde om de boeken van harry potter te lenen aan zijn dochter zei mijn broer direct "neen neen niet nodig, ze moet maar naar de film (video) kijken". Daarom had ik zo één déjà vue.
Heb ook zo één broer : toen mijn dochter voorstelde om de boeken van harry potter te lenen aan zijn dochter zei mijn broer direct "neen neen niet nodig, ze moet maar naar de film (video) kijken". Daarom had ik zo één déjà vue.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Hmz, Lyn heeft toch niet gezegd dat Hannah de film maar moet zien ipv het boek te lezen?
Ze heeft gezegd dat er ook een film was en dat ze die samen konden gaan zien, als Hannah dat wou.
Ze heeft gezegd dat er ook een film was en dat ze die samen konden gaan zien, als Hannah dat wou.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Viv gaat 'verhaal halen' bij Lynn omdat ze denkt dat ze iets met Lowieke heeft. Ten eerste klopt dat niet, ten tweede zijn het haar zaken niet meer ... Benieuwd wat er gaat gebeuren.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Van die 'versierpogingen' van Lynn naar Lowie toe, merk ik toch niks, en ik denk niet dat Lowie er op in zou gaan als loyale vriend van Adil.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Er vallen wel bepaalde stiltes waar ze elkaar enorm in de ogen kijken en dergelijke, maar ik denk dat Lowie er niet op ingaat.
Viv die moet haar inderdaad niet moeien, maar ze kan het weer niet laten hè. Ze kan Lowie nog altijd niet loslaten hè
Viv die moet haar inderdaad niet moeien, maar ze kan het weer niet laten hè. Ze kan Lowie nog altijd niet loslaten hè
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Naar wie zond zij die selfie in haar badhanddoek ? Naar Adil of naar Lowie ? Kon het niet goed zien.
Maar ik vertrouw haar niet. Nog altijd niet
Maar ik vertrouw haar niet. Nog altijd niet
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 950
- x 1517
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Blijkbaar vergeten hoe zij zich tegen Tim's zin in in het leven van Tim, Sam en vooral Hannah gewrongen heeft. Nu Lieven hetzelfde (op een nog opvallender manier, dat wel) doet - schiet ze in een kramp en verwijt ze Sam een bemoeial te zijn...
Nochtans heeft Sam in beide gevallen dezelfde motivatie, de familie weer bij mekaar brengen. Als er dan reden is om dat niet te doen, moet Lyn open kaart spelen. Want nu lijkt het vooral op afgunst omdat Tim blijkbaar (naar anderen toe) meer aan Lieven hangt dan aan haar...
Nochtans heeft Sam in beide gevallen dezelfde motivatie, de familie weer bij mekaar brengen. Als er dan reden is om dat niet te doen, moet Lyn open kaart spelen. Want nu lijkt het vooral op afgunst omdat Tim blijkbaar (naar anderen toe) meer aan Lieven hangt dan aan haar...
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Uit het Pluimen-topic:
Ik vind Sam ook een grote moeial, maar in het verleden was Lyn maar al te happig om de vuile was van haar familie aan de neus van Sam te hangen.
Dat ze nu niet méér wil vertellen dan ze al gedaan heeft, kan ik nog begrijpen, maar haar uitval vond ik nogal ongepast.
Voor de bemoedigende woorden naar Simonne toe wel - voor hoe ze tegen Sam uitvloog niet.daffy duck schreef: vr 06 dec 2024, 09:27 Maar gisteren had ik toch wel een klein pluimpje voor Lynn, hoe ze Simonne bemoedigende woorden toesprak voor haar eerste les en ook hier wel: hoe ze Sam op haar plaats zette.
Ik vind Sam ook een grote moeial, maar in het verleden was Lyn maar al te happig om de vuile was van haar familie aan de neus van Sam te hangen.
Dat ze nu niet méér wil vertellen dan ze al gedaan heeft, kan ik nog begrijpen, maar haar uitval vond ik nogal ongepast.
1 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
0esje, betrapt
En om op woensdag terug te keren : wie doet er de deur open enkel gekleed in een badhanddoek ?
Voor hetzelfde geld stonden de getuigen van jehova aan de deur 
En om op woensdag terug te keren : wie doet er de deur open enkel gekleed in een badhanddoek ?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Na het joggen met 3, keek Lynn toch wel wulps/verliefd naar Lowieke hoewel Adil naast haar stond ...
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Klopt Johan - en Adil die zo verliefd is dat hij niks doorheeft.
Sterker nog, hij vindt dat Lyn en Lowie wat meer moeten trainen als hij terug weg is.
Daar zal Lyn zeker geen nee tegen zeggen...
Sterker nog, hij vindt dat Lyn en Lowie wat meer moeten trainen als hij terug weg is.
Daar zal Lyn zeker geen nee tegen zeggen...
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Adil zet zonder dat hij het doorheeft de kat (in dit geval een krolse kattin) bij de melk 
0 x