In en Uit

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Plaats reactie
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

In en Uit

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat Viv ook wel verdwijnt als ze 'een internationale job' krijgt.
0 x
Marlie
Nog geen rang
x 3
x 2

In en Uit

Bericht door Marlie »

Dan mogen er wel wat nieuwe gezichten bijkomen (tot nu enkel Lieven) of er zullen nog nauwelijks verhaallijnen zijn. Sunny kan er mss ook nog uitvliegen als zijn 2 blondines Thilly en Femke hem beiden afwijzen.
Daarbij mag het niet aflatende irritant gedrag van Robin wel even stoppen. Hem enkele afleveringen afwezig laten zijn, dan kan het mss nog goed komen
0 x
Je kan alleen in de put zitten, maar je moet altijd iemand de hand reiken om er uit te geraken
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1368
x 1724
Contacteer:

In en Uit

Bericht door daffy duck »

Las ook dit op het net: Ivana Noa Batchvarov verlaat Thuis. De actrice, die de voorbije 3,5 jaar Silke Le Grand was woensdag voor het laatste te zien in de soap van VRT 1. Haar personage verhuist naar het buitenland.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 977
x 582

In en Uit

Bericht door martha »

Daarom dat Tine "Tamara" Priem zo een mooi afscheidsfeest kreeg enkele weken terug (de musical versie van Thuis :lol: ). Sommige acteurs krijgen een mooi afscheid andere (bvb Dirk) verdwijnen met de stille trom.
1 x
bragolin-01
Nog geen rang
x 13

In en Uit

Bericht door bragolin-01 »

Met haar vervanging in de begin-generiek door Adam, is het nu wel duidelijk dat we Silke (voorlopig?) niet meer zullen terugzien.
Jammer, ik zal haar missen vooral om haar pRRachtige uitspRRaak van de RR.
Ik hoop dat ze er binnen een drietal jaar opnieuw bij is om als afgestudeerde advocaat in de rechtbank de degens te kruisen met Karen.
1 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 693
x 532

In en Uit

Bericht door jessie V. »

Het is wel sneu als Silke zo met de stille trom vertrekt.
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

In en Uit

Bericht door Kiki_Dee »

Gaat Viv er nu uit nu ze voor Green X-Treme naar Berlijn moet?
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

In en Uit

Bericht door apestaart »

Kiki_Dee schreef: wo 04 dec 2024, 07:38 Gaat Viv er nu uit nu ze voor Green X-Treme naar Berlijn moet?
Ik vrees van wel.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

In en Uit

Bericht door satine »

Dat is niet zeker he - Adil zit ook in St-Tropez.
Soms zijn deze dingen tijdelijk, omdat de acteurs elders projecten hebben lopen.

Het zouden er wel veel zijn op korte tijd, als het vertrek van Viv definitief is.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1492

Vragen en opmerkingen over de afleveringen / serie

Bericht door heidiw »

Is het ergens aangekondigd dat Viv ook voorgoed verdwijnt of is de verhuis naar Berlijn tijdelijk?
0 x
ThuisfanNL
Nog geen rang
x 50

In en Uit

Bericht door ThuisfanNL »

heidiw schreef: wo 04 dec 2024, 16:29 Is het ergens aangekondigd dat Viv ook voorgoed verdwijnt of is de verhuis naar Berlijn tijdelijk?
Het is naar mijn weten niet aangekondigd dat Viv ook voorgoed zal verdwijnen. Dat was bij Silke, Tamara en Dries wel het geval.
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

In en Uit

Bericht door Kiki_Dee »

ThuisfanNL schreef: wo 04 dec 2024, 17:01 Dat was bij Silke, Tamara en Dries wel het geval.
Het voorgoed gedeelte wisten we ook maar achteraf bij Tamara en Dries
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

In en Uit

Bericht door Nicolaske »

Ik heb het gevoel dat Viv niet definitief vertrekt. Ze is zowat een van de grote gezichten geworden van Thuis die altijd overal komt aandraven in andere programma's om over Thuis of andere dingen te praten. Ik veronderstel voorlopig dat Lynn gewoon wat andere projecten heeft lopen, dat komt nu eenmaal vaak voor. Simonne is ook een aantal keer erg weinig te zien geweest omdat ze in musicals meespeelde, bijvoorbeeld.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 977
x 582

In en Uit

Bericht door martha »

Eens wikipedia geraadpleegd ivm Wim Danckaert die nu Lieven Cremers vertolkt : blijkbaar moet die vroeger reeds twee keer in Thuis meegespeeld hebben weliswaar in een andere rol.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1038

In en Uit

Bericht door Tiboko »

Ik zet het maar hier, in plaats van bij "vragen en opmerkingen..." vanwege groot spoiler-gehalte...

In tegenstelling tot Peter Van de Velde (Jacques) die de eerste 4 a 5 maanden als charmant & innemend werd voorgesteld, kun je als kijker na een paar weken al duidelijk merken dat er iets totaal niet pluis is met het personage Lieven, mogelijks dus de nieuwe slechterik (crimineel?) in Thuis. Deze snellere opbouw wijst er wellicht op dat acteur Wim.Danckaert niet zo heel lang zal meedraaien in onze favo soap.
0 x
Plaats reactie