Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Blijkbaar heeft 'de jeugd' (Viv, Niels etc) niet door dat de job van ambulancier toch wel zwaar kan zijn fysiek (nachtwerk) en mentaal (overlijdens). Iedereen moet altijd happy zijn en feesten.
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Nancy. Ze zaagt wel wat maar ze houdt zich kranig in deze heel moeilijke situatie.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Waldek omdat hij durft opkomen voor zichzelf en niet weer overuren wil doen omdat Femke heeft gevierd/wil vieren.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Emma die zich om de eenzame Eddy bekommert en een luisterend oor biedt aan Cedric.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Sunny, die Femke zegt dat ze meer tijd met Vic moet doorbrengen.
Walden, die beseft dat Femke zichzelf niet is de laatste tijd
Walden, die beseft dat Femke zichzelf niet is de laatste tijd
1 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Karin om de fluwelen handschoenen uit te doen en eindelijk eens Robin op zijn plaats zet.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Rosa, niet direct mijn favoriete personage, maar gisteren kreeg ze van mij een hartelijk
om Femke duidelijk op haar plaats te zetten en zich niet te laten intimideren door de hatelijke tegenreactie van Femke.

1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Sunny, omdat hij even met Britt praatte en omdat hij Femke niet terugsloeg en door haar tirade heen zag dat ze eigenlijk een gewond persoon is
1 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Van mij krijgt Sunny ook een pluim. Het is moeilijk om niet terug te blaffen als er zo iemand voor je staat, maar hij deed dat niet.Bravo voor Sunny.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Met enorme tegenzin, maar toch een pluimpje voor Peter om hoe hij de weggelopen Vic opving.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Rosa. Om Femke die het wel heel erg uithangt ferm op haar nummer te zetten. 

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Niet mee eens. Rosa zat gezellig in Portugal terwijl Femke helemaal alleen alles moest draaiende houden. Dus ze heeft geen recht om iedere keer zo uit te vallen tegen Femkemartha schreef: di 26 nov 2024, 14:50 Rosa. Om Femke die het wel heel erg uithangt ferm op haar nummer te zetten.
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Als ik tijdens mijn vakantie naar mijn baas of een collega zou bellen en die zou zeggen dat alles in orde is en dat ik maar moet genieten, bel ik ook niet elke dag terug om nog eens te checken.
Femke wou laten zien hoe goed ze alles alleen aan kon - en er waren ook andere mensen op de hoogte van het feit dat het niet goed ging in de Wihoeve.
Heeft 1 van die mensen aan de alarmbel getrokken? Waldek, Nancy, Karin misschien?
Femke wou laten zien hoe goed ze alles alleen aan kon - en er waren ook andere mensen op de hoogte van het feit dat het niet goed ging in de Wihoeve.
Heeft 1 van die mensen aan de alarmbel getrokken? Waldek, Nancy, Karin misschien?
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Was het niet zo dat Femke het toen ook effectief onder controle had
Het is toch pas op t einde van die lange afwezigheid dat het fout liep? En dat ene telefoontje was bovendien een momentopname tijdens een langdurige afwezigheid van was het zes weken, dat kan je nog moeilijk "een vakantie" noemen.
In die periode had Femke trouwens ook nog Nancy, Therese en Niels om bij te springen, indien nodig. Alledrie zijn ze nu om diverse redenen onbeschikbaar.
On topic...
Pluim vandaag voor Emma, toch wel een grote steun voor Britt...

Het is toch pas op t einde van die lange afwezigheid dat het fout liep? En dat ene telefoontje was bovendien een momentopname tijdens een langdurige afwezigheid van was het zes weken, dat kan je nog moeilijk "een vakantie" noemen.
In die periode had Femke trouwens ook nog Nancy, Therese en Niels om bij te springen, indien nodig. Alledrie zijn ze nu om diverse redenen onbeschikbaar.
On topic...
Pluim vandaag voor Emma, toch wel een grote steun voor Britt...
2 x