Inhouden seizoen 30
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Inhouden seizoen 30
Als ik het goed begrepen heb, zei Tim gisteren dat hij niet zat te wachten op hernieuwd contact met zijn vader...
Indien zijn vader en Rosa dus een koppel zouden worden, dan wordt Tim dus tegen zijn wil constant weer met hem geconfronteerd, net zoals het nu al het geval is met Lyn, want Rosa woont natuurlijk bij zijn onderhuurders Frank & Simonne. Fijn is anders.
Indien zijn vader en Rosa dus een koppel zouden worden, dan wordt Tim dus tegen zijn wil constant weer met hem geconfronteerd, net zoals het nu al het geval is met Lyn, want Rosa woont natuurlijk bij zijn onderhuurders Frank & Simonne. Fijn is anders.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Inhouden seizoen 30
Rosa is altijd al een expert geweest om op de verkeerde mannen te vallen. De enige waar ze een beetje gelukkig mee was was Waldek, denk zelfs dat ze 2x met hem getrouwd is tot de dag dat hij out of the blue mededeelde dat hij er een punt achter wou zetten. Dus ja, ik vrees dat
we nog niet van die creep vanaf zijn. De enige die zal staan juichen zal Sam zijn.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Inhouden seizoen 30
De uitspraak van Tim "zet mijn familie samen aan tafel en ge zult wel zien..." belooft vonken.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Inhouden seizoen 30
Hij heeft het allemaal meegemaakt en het. is een beetje een vermoeden van mij dat hij Sam hiermee een lesje zal leren. Ze kan het niet laten om z'n familie te pushen weer dikke vriendjes te worden. Maar dat het tot een groot probleem zal leiden, dat wordt stilaan wel duidelijk.heidiw schreef: di 26 nov 2024, 22:06 De uitspraak van Tim "zet mijn familie samen aan tafel en ge zult wel zien..." belooft vonken.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Inhouden seizoen 30
Wel Daffy, ik hoop dat ze eindelijk eens een goede les krijgt. Het wordt echt tijd dat die neus een stuk korter wordt
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Inhouden seizoen 30
Haha! Ik zie daar de aardappelpuree al door de kamer vliegen en het dessert er achterna! Zou wel een domper zijn op al de toenaderingspogingen van madam moeial!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inhouden seizoen 30
Ik vrees dat het er eerder koud maar beleefd zal aan toegaan en dat Sam van zichzelf dan vindt dat ze de grote verzoener is.
Ik hoop dat ik ongelijk krijg.

Ik hoop dat ik ongelijk krijg.

Toch geen herhaling van de onverwachte zwangerschap op leeftijd van Nancy en ook Rosa?Judith ontdekt verrassend nieuws.
Tom zijn gedachten gaan alle kanten uit.
Judith stelt Tom op de hoogte van haar belangrijke beslissing.
Robin stelt Tom zijn eerlijkheid op prijs.

0 x
-
- Nog geen rang
- x 50
Inhouden seizoen 30
Tijdens de aflevering van de podcast "Welkom Thuis" van vorige week werd er gespeculeerd over een mogelijke zwangerschap van Judith. Het is aan de ene kant wel goed dat ze een zwangerschap op late leeftijd aan gaan kaarten. Maar het is best gek aangezien Judith over ruim 2 maanden al 50 wordt en vind ik niet meer een realistische leeftijd voor een zwangerschap. Ze zou volgens mij nu zo'n beetje in de memopauze moeten komen. Maar goed we gaan het zien welke kant het uit gaat draaien. Als daadwerkelijk blijkt dat Judith zwanger is dan hoop ik van harte dat ze een goede zwangerschap zal hebben, maar Thuis kennende zal er toch iets zijn waardoor het toch iets anders zal lopen.satine schreef: wo 27 nov 2024, 17:01 Judith ontdekt verrassend nieuws.
Tom zijn gedachten gaan alle kanten uit.
Judith stelt Tom op de hoogte van haar belangrijke beslissing.
Robin stelt Tom zijn eerlijkheid op prijs.
Toch geen herhaling van de onverwachte zwangerschap op leeftijd van Nancy en ook Rosa?
Als ze een zwangerschap op late leeftijd aan willen kaarten dan had ik denk ik eerder voor Sam gedacht. Maar goed daar is nu geen ruimte voor, want ze zijn nu druk met de familiebanden van Tim.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Inhouden seizoen 30
De aanzet is vandaag gegeven, lijkt me. Als in "ik weet niet wat het is, maar ik ben zo moe"...
Het kan natuurlijk ook iets anders zijn, een of andere ziekte die nog niet in Thuis is gepasseerd...
Maar als ze effectief zwanger zou zijn, dan vind ik het toch maar een vreemde plot twist.
Het kan natuurlijk ook iets anders zijn, een of andere ziekte die nog niet in Thuis is gepasseerd...
Maar als ze effectief zwanger zou zijn, dan vind ik het toch maar een vreemde plot twist.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 50
Inhouden seizoen 30
Thuisforum schreef: wo 21 aug 2024, 19:21 Judith stelt Tom op de hoogte van haar belangrijke beslissing.
Ik krijg steeds sterker het gevoel dat het zomaar de waarheid zou kunnen zijn dat Judith zwanger zal zijn. Niet alleen door de spoilers maar ook steeds haar opmerkingen dat ze zich zo moe voelt. Uit de spoilers kan ik niet zo goed voorspellen of ze het kindje gaat houden of dat ze abortus zal ondergaan. Van spoiler "Tom steunt Judith onvoorwaardelijk kan voor beide gelden. Ik ben benieuwd wat jullie denken.
Laatst gewijzigd door ThuisfanNL op vr 06 dec 2024, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 69
- x 13
Inhouden seizoen 30
Ik vrees dat ze misschien bij haar eerste beslissing gaat blijven, aangezien er in de inhoud voor morgen al staat "Judith stelt Tom op de hoogte van haar belangrijke beslissing" en ze anders wel heel snel van gedacht zou veranderd zijn... En ik kan het ergens zeker ook wel begrijpen, al vind ik het ook jammer.ThuisfanNL schreef: wo 04 dec 2024, 17:00 Uit de spoilers kan ik niet zo goed voorspellen of ze het kindje gaat houden of dat ze abortus zal ondergaan. Van spoiler "Tom steunt Judith onvoorwaardelijk kan voor beide gelden. Ik ben benieuwd wat jullie denken.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 50
Inhouden seizoen 30
Die kans lijkt me ook aannemelijk maar het kan toch ook zijn dat ze besluit om het kindje te houden. Jou opmerking dat ze wel anders snel van gedacht veranderd zijn, dat lijkt misschien snel maar dat is typisch Thuis.Anno_1995 schreef: di 10 dec 2024, 19:14 Ik vrees dat ze misschien bij haar eerste beslissing gaat blijven, aangezien er in de inhoud voor morgen al staat "Judith stelt Tom op de hoogte van haar belangrijke beslissing" en ze anders wel heel snel van gedacht zou veranderd zijn... En ik kan het ergens zeker ook wel begrijpen, al vind ik het ook jammer.
Ik zou haar beslissing om het weg te laten halen wel heel goed begrijpen al zou ik het leuk vinden mocht ze het willen houden. Het is tenslotte ook alweer 2 jaar geleden dat Tamara zwanger was van Polly. Er zit toch redelijk regelmaat in wanneer er baby worden geboren in Thuis.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 69
- x 13
Inhouden seizoen 30
Na de aflevering van vanavond heb ik toch wel het gevoel dat haar besluit vast staat, er lijkt bij haar geen enkele twijfel te zijn. Langs de andere kant gaat ze er ergens ook wel licht over en wil ze er liefst zo weinig mogelijk over praten, dus het zou natuurlijk ook wel kunnen dat ze uiteindelijk terugkomt op haar beslissing eens het zover is. Maar Thuis en kinderen is vaak geen goede combinatie en een zwangerschap is lang, dus ik heb eigenlijk weinig hoop dat het kindje er effectief komt. Al ben ik stiekem wel benieuwd hoe ze het er samen vanaf zouden brengen als ouders. Ik denk ook dat Tom heel zorgzaam voor haar zou zijn (zoals vandaag al te zien was).
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Inhouden seizoen 30
Ze kan het niet laten hé , het moeien!
Komt hier ook een einde aan de relatie??
0 x