Gelukkig mogen we hier van mening verschillen. Ik vind net dat ze het heel hoog in haar bol gekregen heeft sinds ze samen is met advocaat/zakenman Peter ipv simpele klusjesman Adil.
Christine Leysen (Daphne Paelinck)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
En Femke die haar had "aangevallen" - volgens Peter, in de rechtbank?? Ik herinner mij het incident licht anders, de agressie kwam van beide kanten 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ja. Femke heeft haar een klap in het gezicht gegeven. Maar wel een klap die ze zelf vakkundig had uitgelokt.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Zo is ze toch altijd al wat geweest? Ik vind dat ze minder hard van stapel loopt, sinds ze met Peter isheidiw schreef: vr 15 nov 2024, 17:40vind net dat ze het heel hoog in haar bol gekregen heeft sinds ze samen is met advocaat/zakenman Peter ipv simpele klusjesman Adil.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat klopt, maar hoe erg uit de hoogte Christine ook deed of doet, degene die de eerste klap geeft, is nog altijd in fout. Die heeft het fysieke in gang gezet.heidiw schreef: vr 15 nov 2024, 20:01 Ja. Femke heeft haar een klap in het gezicht gegeven. Maar wel een klap die ze zelf vakkundig had uitgelokt.
Dat vind ik ook - Adil gaf haar nooit weerwoord, zo is die nu eenmaal.Kiki_Dee schreef: vr 15 nov 2024, 20:49 Zo is ze toch altijd al wat geweest? Ik vind dat ze minder hard van stapel loopt, sinds ze met Peter is
En fan van Christine of niet, ze heeft echt niet altijd ongelijk, ze brengt het gewoon meestal op een manier die meteen wenkbrauwen doet fronsen.
1 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Inderdaad : ze waarschuwde Adil dat hij moet zorgen dat hij niet kaalgeplukt wordt door Lyn en wij kijkers weten ondertussen al wat een geldwolf die Lyn is

Net als Christine heb ik ook bijna sommige mensen direct het gevoel dat ze niet te vertrouwen zijn bij het eerste moment dat ik die zie en ik ben maar zelden bedrogen geweest bij dat gevoel.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vond haar toch altijd n b*tch, of ze nu met Adil of Peter samen was
.

1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Het is waarschijnlijk een goede beslissing om zelf voor Daan te zorgen terwijl Adil in Frankrijk zit. Ik heb nog geen liefdevolle passage gezien tussen Lyn en Daan. Christine zal wel aanvoelen dat de band tussen die 2 niet optimaal is en dat haar zoontje veiliger is bij haar. Goede beslissing. Maar dan stond ik even stil bij het volgende: neem nu dat Femke Vic niet wil toevertrouwen aan haar, dan is een beetje dezelfde gezinssituatie. Dan is het kot vast te klein!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
jup, inderdaad Jaan!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Het is toch Adil die het co-ouderschap heeft en niet Lyn
Ik weet niet hoe dat juist marcheert dat co-ouderschap maar zelf moeder zijnde zou ik nooit mijn kind hebben toevertrouwd aan het lief van mijn ex-partner als die ex-partner voor enkele weken afwezig is
en niet voor het kind kan zorgen.

Peter woont toch nog altijd bij Christine en is de vader van Vic. Doch ik vrees dat de volgende stap van Femke zal zijn : proberen dat co-ouderschap ongedaan te maken want ze heeft toch gezegd dat ze blij was dat Vic uit de toxische omgeving van Christine weg was (ze bedoelde dan wel de school).daffy duck schreef: zo 17 nov 2024, 20:08 neem nu dat Femke Vic niet wil toevertrouwen aan haar, dan is een beetje dezelfde gezinssituatie.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ja, inderdaad, maar het is ook de nieuwe partner van haar ex, zoals Lyn de nieuwe partner is van Christine haar ex. Ik bedoelde dat het , zoals je zegt, heel moeilijk moet zijn in een co- ouderschap. Je moet die nieuwe partner volledig kunnen vertrouwen. Moet niet makkelijk zijn!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik zou toch eerder vertrouwen hebben in iemand die zelf mama is, dan in iemand die geen kinderen heeft en er blijkbaar ook niet veel interesse voor toont.
Maar ik ben Femke niet natuurlijk.
Maar ik ben Femke niet natuurlijk.

0 x
- taaigetje
- Nog geen rang
- x 13
- x 34
.Ik zou toch eerder vertrouwen hebben in iemand die zelf mama is, dan in iemand die geen kinderen heeft en er blijkbaar ook niet veel interesse voor toont.
Akkoord voor de interesse. Maar opvangen, liefhebben, grootbrengen, begeleiden van kinderen...er zijn kinderloze vrouwen ( en mannen) aan wie ik mijn vertrouwen meer zou geven dan aan sommigen MET kinderen. Een Lynn-type valt daar wel niet onder

1 x