Ik vond het alleen opmerkelijk dat Simonne hier niet op reageerde. Zij zou toch moeten weten of haar dochter getrouwd is of niet, neem ik aan.
Eigenlijk niet van tel of het in het Engels is of niet: hij kraamt een hoop onzin uit en is zelfs in het Nederlands praktisch onverstaanbaar! er zijn grenzen aan het toelaatbare!
Ik had gisteren helemaal dezelfde bemerking. Mijn eigen moeder zaliger die ging er ook niets van begrepen hebben en blijkbaar is de produktie van Thuis vergeten dat een groot deel van hun trouw publiek uit oudere mensen bestaat, mensen die door hun opleiding en beroep geen vreemde talen hebben geleerd noch kunnen begrijpen. En hier bedoel ik mee dat vroeger de leerplicht maar bestond tot 14 jaar en de meesten op die leeftijd al uit werken gingen (ik had het geluk dat ik wel mocht mijn middelbaar afwerken en daardoor een buitenbeentje was in het dorp waar ik opgroeide).frankeneddy1 schreef: wo 13 nov 2024, 20:50 Het is niet omdat veel mensen Engels kunnen dat iedereen dat kan! Mijn oma bijvoorbeeld begrijpt dat niet.
Inderdaad. Beeldvulling. Nu, ze moeten hun getal hebben zeker
Volgens mij zijn ze dat niet vergeten, daarom lopen Marianne & co er nog rond. Maar sinds de commerciële sector de productie heeft overgenomen, is het duidelijk dat ze het doelpubliek willen verjongen (vandaar al die jonge nieuwkomers genre Adam) en de oude "krokodillen" zoals Rosa (sorry, is niet wat IK denk hé) met de zware contracten minder gaan laten werken (vandaar die reizen...) en ze meer jongeren introduceren, die met flexibele contracten werken en daarnaast nog andere acteerjobs hebben.martha schreef: do 14 nov 2024, 13:25 ...en blijkbaar is de produktie van Thuis vergeten dat een groot deel van hun trouw publiek uit oudere mensen bestaat.
Wij zijn gaan kijken naar zijn theatermonoloog "De Poetsman" (omdat het moest voor schooldaffy duck schreef: wo 13 nov 2024, 23:06 is zelfs in het Nederlands praktisch onverstaanbaar! er zijn grenzen aan het toelaatbare!
In HLN stond onlangs een artikel over de styling. Acteurs dragen nooit eigen kleding maar voor Rosa werd een uitzondering gemaakt. Annick Segal onderging een heupoperatie en mocht eigen schoenen dragen. Wellicht is ze daardoor "naar Portugal vertrokken"?Tiboko schreef: do 14 nov 2024, 14:18 verjongen (vandaar al die jonge nieuwkomers genre Adam) en de oude "krokodillen" zoals Rosa (
Britney heeft een brief ontvangen van het gerecht. Denk om te getuigen. Ze wil het niet, Femke heeft haar een beetje gedwongen in de richting van Karen. Maar ze is daar gekomen, Femke kon er niet bij zijn en Karen heeft het wat verkeerd strategisch aangepakt. ze wil alles vergeten en niet meer herinnerd worden aan die nare periode.jessie V. schreef: wo 20 nov 2024, 11:15 bijpraten over de problemen en het verdriet van Britney?
Alvast bedankt