Vragen en opmerkingen over de afleveringen / serie
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Ik heb eerder een opmerking over de begingeneriek: Adil en Christine zijn gescheiden althans volgens Wikipedia, hoe komt dan dat zij nog tezamen in de begingeneriek te zien zijn? Dat versta ik niet zo goed.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Heb ik me ook al afgevraagd, terwijl Tom & Judith nog altijd apart door het beeld wandelen, evenals Emma & Cédric. Maar denk dat het zal veranderen als het nieuwe seizoen aanbreekt.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
Het zou me niet verbazen mochten we voor het 30e seizoen een nieuwe generiek krijgen. Deze loopt al een 5-tal jaar mee, denk ik? Maar toch vind ik dat het eigenlijk nog altijd nieuw genoeg aanvoelt. Misschien wel mijn favoriete generiek ooit!
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Wat me behoorlijk verbaast is dat de politie van Antigua rechtstreeks met Tamara contact opnam en dit niet deed via de lokale politie van Thuisdorp...
Verder een beetje raar dat - nu ze daar toch stilaan moeten weten dat Bob wellicht zijn zoon (en Polly) ontvoerd had en daarna een valse identiteit aannam - interpol niet ingeschakeld werd/wordt om de handel en wandel van die fake meneer Jack Cortex (?) na te gaan. Wellicht zou dat ook tot een spoor naar Polly kunnen leiden...
Dat Lowie er niet aan denkt om ter plaatse klacht neer te leggen tegen die fake meneer Cortex die zijn kind ontvoerd heeft is me ook een raadsel. Zou veel nuttiger zijn dan die advocate een zak vol poen te geven, want dan moeten ze een officieel onderzoek instellen...
Verder een beetje raar dat - nu ze daar toch stilaan moeten weten dat Bob wellicht zijn zoon (en Polly) ontvoerd had en daarna een valse identiteit aannam - interpol niet ingeschakeld werd/wordt om de handel en wandel van die fake meneer Jack Cortex (?) na te gaan. Wellicht zou dat ook tot een spoor naar Polly kunnen leiden...
Dat Lowie er niet aan denkt om ter plaatse klacht neer te leggen tegen die fake meneer Cortex die zijn kind ontvoerd heeft is me ook een raadsel. Zou veel nuttiger zijn dan die advocate een zak vol poen te geven, want dan moeten ze een officieel onderzoek instellen...
1 x
-
- Poster rang 1
- x 53
- x 83
Nee, het komt niet bepaald realistisch over allemaal Tiboko.
En ook, dat de politie hier niet terug wakker en in gang schiet. Want nu het levende bewijs Leo er is, is het niet meer een afgesloten zaak met ontplofte mensen die dood zijn. Maar een geval van idd kinderontvoering, met nog 1 vermiste baby. Het onderzoek zou heropend moeten worden want mogelijk heeft Bob Polly hier ergens gedumpt/afgezet alvorens de oceaan over te steken.
En ook, dat de politie hier niet terug wakker en in gang schiet. Want nu het levende bewijs Leo er is, is het niet meer een afgesloten zaak met ontplofte mensen die dood zijn. Maar een geval van idd kinderontvoering, met nog 1 vermiste baby. Het onderzoek zou heropend moeten worden want mogelijk heeft Bob Polly hier ergens gedumpt/afgezet alvorens de oceaan over te steken.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Inderdaad heel vreemd dat niemand vertrouwen heeft om de officiële weg te volgen na kinderontvoering nu blijkt dat de ontploffing nooit heeft plaats gevonden met hen aan boord. Wie geeft er nu geld aan die mensen die blijkbaar nogal wat onkosten maken zonder resultaat.Tiboko schreef: za 21 sep 2024, 15:30 Dat Lowie er niet aan denkt om ter plaatse klacht neer te leggen tegen die fake meneer Cortex die zijn kind ontvoerd heeft is me ook een raadsel.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Blijkbaar heette hij Jake Goorickx

Maar inderdaad, de laatste tijd is Thuis wel weer genietbaar en met tijden ook best spannend, maar de verhaallijnen zijn ook weer typisch Thuis: schots en scheef.

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Vind het toch weer wat veel losse eindjes hebben momenteel of verhaallijnen die precies wat slordig afgedaan hebben. Wat is er verder gebeurd met de dochter van Alexander, het wapen van de aanslag op Karen, het drugsverhaal met de aanhoudingen. De zaak Britney- Abel. Wat is de opvolging hiervoor voor de anderen die toch ook hun aandeel hadden?? Zoveel vragen, weinig antwoorden. Zullen we nu weer weken zoet gehouden worden met 'de ploek'?? Terwijl er nog zoveel moet opgehelderd worden!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Zit toch in de psychiatrie, is gezegd geweest Daffy

Maar wat ik dan een los draadje vind : is er geen DNA afgenomen van "Bob" in Antigua

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Omdat gedacht werd dat de kinderen dood waren en niet dat ze ontvoerd waren
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ja maar intussen wéten ze dat Leo niet dood is hé, dus zou Interpol NU toch ingeschakeld moeten worden om te achterhalen hoe Bob (alias Jake Gorickx) dat klaargespeeld heeft en wat er met het tweede kind Polly is gebeurd ??
1 x
-
- Nog geen rang
- x 50
Weet iemand toevallig of het huis waar Tom en Judith verblijven nou een officieel decor is of dat het opgenomen wordt bij iemand thuis zoals ze dat bij het appartement boven het doktershuis waar Ann toen woonde weleens gedaan hadden?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Lyn zei gisteren dat ze het huwelijk van Tim en Sam gemist had - zijn die getrouwd dan?
Of hebben we dat allemaal gemist?
Of hebben we dat allemaal gemist?

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Sorry Satine, heb juist dezelfde vraag gesteld in een ander topic en had dit nog niet gelezen 

0 x