Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1036
@ Johan
Je focust teveel op details die er niet toe doen. Geld is onbelangrijk in Thuis, dat hebben we tig keer gezien. Anders zou bv VITA met hun business model nooit levensvatbaar zijn geweest. En de opzeg van de "studenten" bij Thilly was er ook niet, ze zijn intussen alwéér verhuisd...
Femke is even de pedalen kwijt, dat klopt. Maar ook Nancy heeft een serieus signaal nodig dat er íets in haar attitude moet veranderen.
Je focust teveel op details die er niet toe doen. Geld is onbelangrijk in Thuis, dat hebben we tig keer gezien. Anders zou bv VITA met hun business model nooit levensvatbaar zijn geweest. En de opzeg van de "studenten" bij Thilly was er ook niet, ze zijn intussen alwéér verhuisd...
Femke is even de pedalen kwijt, dat klopt. Maar ook Nancy heeft een serieus signaal nodig dat er íets in haar attitude moet veranderen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ze is misschien samen met Robin naar Marokko gegaan, die kwam ook helemaal anders terugTrouwe kijker schreef: za 09 nov 2024, 09:46 Femke is een soort furie geworden en ik vraag me soms af of ze misschien in haar hoofd heeft dat niet gezond te noemen is. Zo'n karakterverandering is toch niet normaal!?
1 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Idd, Nancy en Dieter moeiden zich te hard maar daarom zet je ze toch niet buiten ? Nancy blijft wel haar moeder. En waar vind je n woning op 1 dag ? Ze pakt het verkeerd aan maar bedoelt het wel goed. Straks heeft Femke niemand meer buiten Britney. Sunny wordt Femkes wispelturige gedrag ook beu.Tiboko schreef: za 09 nov 2024, 09:46 Femke is even de pedalen kwijt, dat klopt. Maar ook Nancy heeft een serieus signaal nodig dat er íets in haar attitude moet veranderen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2571
Dit!Kiki_Dee schreef: za 09 nov 2024, 07:23 Nancy is inderdaad een grote moeial, maar dat weet Femke al heel lang. Haar moeder is nu ook altijd in de buurt om in te springen of om op Vic te passen…
Het moeien van Nancy is niks nieuws - dit weet Femke al jaren en dat heeft af en toe wel wat strubbelingen gegeven, maar blijkbaar waren de voordelen van het feit dat Nancy en Dieter in de Withoeve wonen, toch belangrijker dan dat gemoei.
Op Vic passen of hem brengen of halen, ook al is het last-minute, koken, klanten wegbrengen als Nancy in de buurt is, ze moeten zelfs niet bellen of wachten op hun taxi, inspringen in de bar, het huishouden en het poetsen van de kamers zal ook wel niet door Femke alleen gedaan worden,... Nancy heeft daar nooit moeilijk over gedaan.
En ja, Nancy kan behoorlijk drammen, maar Femke heef er al die jaren toch ook haar voordeel uit gehaald.
Ik zou het ook moeilijk hebben met zo'n bemoeizieke moeder, maar ik heb wel altijd alles alleen mogen doen, jaren aan een stuk. 24/7.
Dus ja, ik wil wel zien hoe Femke het nu allemaal gaat oplossen - zij en Britt.
En Dieter had zich niet op deze manier mogen moeien, maar dat hij geen mening mag hebben in deze zaak, daar ben ik niet mee akkoord. Mensen moeten niet per se een bloedband hebben om een kind graag te zien.
Dieter woont daar ook al jaren en heeft nooit moeilijk gedaan.
En eerlijk, moest iemand een zielig verhaaltje ophangen tegen een collega waarmee ik zowat elke dag samen werk, dan zou ik het daar ook moeilijk mee hebben, vooral omdat het wel wat overdreven is.
Femke heeft inderdaad een kind verloren en dat is verschrikkelijk, maar als ze niet oppast, is ze binnenkort er nog eentje kwijt.
1 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 581
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 550
Nu Femke gelijk krijgt van de familierechter, wordt ze nog meer onuitstaanbaar. De uitspraak van die rechter is gebaseerd op leugens. Uiteindelijk zal ze moederziel alleen achterblijven, want ze jaagt iedereen weg.
Ze heeft precies een godcomplex.
Ze heeft precies een godcomplex.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1366
- x 1724
- Contacteer:
Die situatie Peter Femke zal problematisch worden als ze Vic moeten ophalen- brengen. En kleine Vic is er de dupe van. Maar dat triomfantelijke gezicht van Femke gisteren, na haar leugens, om van te kotsen!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik snap eigenlijk niet dat de rechter deze uitspraak deed ! Er is geen enkel bewijs dat het feit dat de nieuwe vriendin van Peter die directrice is van Vics school, een slechte invloed op Vic heeft, niet thuis noch op school ! Allemaal geruchten zonder bewijs ! Ik zou denken dat op dezelfde school blijven, zorgt voor een stabieler klimaat ipv n andere school zonder vriendjes, nieuwe leraars ... En waarom heeft niemand Vics mening gevraagd, desnoods met n kinderpsycholoog erbij ?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2571
Inderdaad, en niet alleen haar moeder en Dieter.
Ook Waldek kreeg een behoorlijke sneer een paar dagen geleden 'Nu hebt ge meer tijd voor uw wijngaard, dat is toch wat ge wou', op die bitse toon dan ook.
Niels is het ook al beu om te moeten komen opdraven als zij met haar vingers knipt en bij Sunny gaat dit ook alleen maar lukken, zolang hij er zelf achteraf een pleziertje voor in de plaats krijgt.
Ook met Karin zie ik op termijn nog wel problemen, zou die weten wat er in de bar van de Withoeve gebeurt na de uren?
Er is daar toch een privé, waar Femke nu naar hartelust alles kan doen wat ze zelf wil.
En inderdaad, haar leugens gisteren, ik kon amper geloven wat ze daar allemaal uit haar mouw schudde.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 581
join the clubdaffy duck schreef: wo 13 nov 2024, 08:12 Maar dat triomfantelijke gezicht van Femke gisteren, na haar leugens, om van te kotsen!
Wat is haar volgende stap ? Het co-ouderschap aanvechten ?
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1366
- x 1724
- Contacteer:
Die 'ik kraai victory' is er duchtig over. En dan nog gaan vieren in een restaurant dat totaal niet bij haar past , het wordt pure hoogheidswaanzin! En dan nog even tussendoor wat seksueel getinte houding aannemen en tussen de tanden aangeven dat de wijn oerslecht is. Wat een omhooggevallen stuk pretentie is me dat geworden.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 550
Ik kan het niet beter verwoorden!
Ze probeer zich precies wat als Karin te gedragen, met dat verschil dat Karin daar overal in slaagt en meestal niet zo overdrijft zoals Femke nu doet.
Ze denkt dat de evenaar door haar gat loopt
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Waldek moet na n zware werkdag in de wijngaard s avonds de bar open houden omdat Femke gaat vieren ! Zou ik niet doen !
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik hoop dat als Rosa terug is, ze wat rede in Femke praat ! Dat ze terug normaal doet !
1 x