Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine schreef: wo 06 nov 2024, 09:24
Viv kan haar gestolen worden, die heeft ze niet meer nodig.
ja, wat een egoïstische houding! als ik het maar heb, zowel bij Viv, bij Adil,...we beginnen haar door te hebben en misschien Tim een beetje beter te begrijpen. Lief in het gezicht, maar innerlijk: iedereen kan me gestolen worden!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Lijkt me idd een heel schijnheilig, opportunistisch figuur ! Ze doet alsof ze niet bij Adil wil intrekken, maar ze doet niet liever, wschl gratis kost en inwoon ...
johan1969 schreef: do 07 nov 2024, 09:11
Ze doet alsof ze niet bij Adil wil intrekken,
Ze leek toch niet te enthousiast dat ze Daan moest erbij nemen, zag zichzelf niet als moeder, was er nog niet klaar voor...maar wel om daar elke dag te slapen, te eten, ....maar verder: leve de vrijheid!
0 x
Mja, ze mag ook niet te gretig overkomen he - het moet lijken alsof ze de goedheid zelve is, die er alleen maar op uit is om mensen een plezier te doen.
Ik denk niet dat ze mee gaat, want dan is ze 'haar' café kwijt.
Wel vreemd dat ze zomaar 'bij Adil' intrekt, is dit eigenlijk met Waldek overlegd? Want dat heb ik dan gemist.
Het is toch nog altijd zijn appartement?
satine schreef: di 12 nov 2024, 11:10
Het is toch nog altijd zijn appartement?
Ja, Satine, het is nog altijd het appartement van Wally, maar Adil heeft een telefoontje gepleegd en het was in orde. Madam mocht intrekken. Maar om nu al direct zetels te gaan uitkiezen?? Leken niet van de goedkoopste, maar ja, met Adil z'n kredietkaart kan natuurlijk alles. Denk dat het niet lang meer zal duren voordat Waldek z'n appartementje kwijt speelt met zo'n dominant vrouwmensje!
0 x
Waldek had er geen probleem mee omdat hij toch meestal bij Karin zit, maar voor hoelang nog ? Als hij zich nog veel kwaad maakt op Robin denk ik dat hij zijn biezen wel mag pakken !
Allez madame wil niet trouwen maar ondertussen heeft ze een mooie ring aan haar vinger en het zou me niet verwonderen dat ze die ring binnenkort onder christine haar neus gaat steken Zou het kunnen dat Lyn ergens een echtgenoot (net als Thilly) heeft rondlopen ?
En madame wilde niet meer naar hetzelfde restaurant omdat ze hetzelfde kleed aanhad als de vorige keer Wie denkt ze wel dat ze is ? Koningin Mathilde ? Zelfs Marianne en/Karin hebben niet dezelfde streken.