Maar ze wou niet inzien dat Vic niet met alles mee was, dat er oefeningen moesten gemaakt worden, dus belde ze in privétijd naar de juf.
Daar kreeg ze niet het antwoord waarop ze hoopte, dus belde ze dan maar naar Christine, die haar ook geen gelijk gaf.
En ja, Femke heeft het druk, maar ze staat wat het werk betreft ook nooit op haar strepen. Rosa op dat moment zo lang vrijaf geven was echt geen goed idee.
Dat Karin en Tamara hun eigen problemen hebben, net als Thérèse, kan op dit moment niet opgelost worden, maar Femke zoekt ook niet actief naar een vervanging.
Ze wil ook Waldek niet 'lastig vallen', ook al is die mede-eigenaar en zou die het geen vreemde vraag vinden om ook eens extra in te springen.
Ze kan het allemaal wel alleen. En als haar zoontje er dan onder lijdt, is het de schuld van een ander. Ze vond het zelfs niet de moeite om Peter even om ondersteuning te vragen.
Ze is gefrustreerd en zoekt een zondenbok en die vindt ze in Christine, die ze niks gunt. En al zeker geen leuk gezin.
Dat er aan Christine ook vanalles scheelt, dat geef ik ook meteen toe. Je moet wel blind zijn om dat niet te zien.
Maar ik vond haar wel opvallend positief gisteravond naar Femke toe, in het gesprek na de ouderavond. Toch in het begin.
Femke had daar niet op die manier hoeven op in te gaan, maar ze moet en zal haar frustraties kwijt en daar stond Christine.
Het was ook duidelijk dat Femke niet helemaal opgezet was met de komst van Tim, want die durft haar wel af te remmen, in tegenstelling tot andere ouders.
Dus ik hoop dat Femke gauw haar draai weer vindt, want op dit moment is ze doodongelukkig en amper te genieten.
En Soaps, het is toch een genre apart!