Ik offerde vroeger vrije dagen op om mee uitstappen te begeleiden en om bij de kindjes in kleine groepjes te gaan lezen.
Dat maakte dan wel dat ik geen tijd had om te zeuren hoe druk ik het had en om met een vergrootglas te gaan zitten kijken wat een ander allemaal fout doet...

Het is maar wat je belangrijk vindt.
En heel vreemd dat ze Philippe niks, maar dan ook niks verwijt - alleen degene die er niet bij was, ook al draagt die de eindverantwoordelijkheid.
Misschien zou ze zich beter eens afvragen hoe goed ze haar eigen zoontje kent, als die in het bos op de maan wil gaan zitten wachten in het donker...
Verder verdient ze nog een paar lappen voor haar schaamteloze leugens. Alsof het niet persoonlijk is

Karin heeft nog wel geprobeerd Femke met haar twee voetjes op de grond te houden, het zal moeilijk zijn om bewijzen te vinden van het 'slechte beleid', zoals Femke het noemt. Als die bewijzen er al zijn natuurlijk.
Maar ze verdient zeker lappen voor haar houding ten opzichte van Robin. En die mag ze delen met Tom.
Al dat gepaai en die beloftes maken de zaken alleen maar erger. Dat ze dat zelf niet doorhebben, gaat mijn petje te boven.