Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Klopt, was niet slim om Lowieke alleen te laten. En die persoon aan de deur kwam natuurlijk stuff brengen ...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Lowie had hem toch gebeld. Dat was zijn zgn. telefoontje naar een hulpverlener.
Zoals Peter al zei: van cold turkey afkicken zal geen sprake zijn. Eerst zal er iets aan zijn ( problemen) verdriet gedaan moeten worden.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Is Lowie gedwongen laten opnemen geen optie ?
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

johan1969 schreef: di 28 mei 2024, 08:20 Is Lowie gedwongen laten opnemen geen optie ?
Inderdaad, Judith kon dat zogezegd wel snel regelen voor Christine, en nu dat het echt nodig is, spreken ze er niet over.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Judith heeft toen toch niks geregeld? Ze heeft Adil gepusht om te bellen, dat wel.
Kan zij als spoedarts hiervoor zorgen zonder dat Lowie op spoed geweest is?
Of moet Frank dat doen, Frank die sowieso niet in 'al die flauwekul' gelooft.

En hoofdvoorwaarde is dat Lowie een gevaar is voor zichzelf of voor anderen - dat is ook betwistbaar tot nu toe.
En hopelijk blijft dat ook zo.

Judith zou een gesprek met Frank hierover kunnen hebben, maar die houdt natuurlijk liever dit potje gedekt, vermits hij er vast van overtuigd is dat hij het allemaal wel aankan.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Dit is toch geen probleem dat Frank aankan. Geen ervaring en ook veel te betrokken bij Lowie om goed hulp te zijn. Ja, waar is Judith? Altijd overal moeien waar ze niet moet, maar hierlaat ze toch wat steken vallen, temeer ze gezien heeft bij een eerder bezoek dat de situatie ernstig was en dat Frank totaal niet opgewassen was tegen die taak. Zoveel ervaring met drugverslaafden moet ze toch al gehad hebben in haar leven.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Is Judith op de hoogte van het feit dat Frank dit niet aankan? Heeft iemand haar dat verteld?
Zij is ook niet de behandelende arts van Lowie, in hoeverre mag zij hier stappen ondernemen? Mag zij alleen raad geven, of is er meer dat zij kan doen?

Zolang Frank niet inziet dat hij dit alleen echt niet aankan, zal er niet veel veranderen vrees ik.
Ik denk dat Frank ook de vuile was niet wil buiten hangen en wil zorgen dat de politie hier niet bij betrokken raakt.
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

johan1969 schreef: di 28 mei 2024, 08:20 Lowie gedwongen laten opnemen geen optie ?
Nee want Lowie wil niet geholpen worden. Hij ziet zelfs het probleem niet. Dit is tijd- en geldverspilling en ams hij buitenkomt uit de instelling herbegint hij weer.
1 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

satine schreef: di 28 mei 2024, 11:30 Is Judith op de hoogte van het feit dat Frank dit niet aankan? Heeft iemand haar dat verteld?
Zij is ook niet de behandelende arts van Lowie, in hoeverre mag zij hier stappen ondernemen? Mag zij alleen raad geven, of is er meer dat zij kan doen?
De manier hoe Judith deed als ze bij Lowie geroepen werd, was al helemaal niet profesioneel vond ik, zo help je geen patiënt, en de manier hoe ze deed tegen Silke ook al niet, OK, Silke verkocht het hem, maar Lowie heeft het nog wel altijd zelf gepakt, en stiefzoontje Robin heeft wel eerst drugs aan Silke afgeleverd.
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

En daar is het 'vervloekte' schilderij weer - hopelijk is dit geen voorbode van opnieuw een hoop kommer en kwel.
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Ik weet dat hij het waarschijnlijk goed bedoelt, maar Frank zou beter zijn kleinzoon eens gaan bezoeken in plaats van zich te moeien met een relatie waarvan hij niet weet wat er precies speelt.
Ik moest wel lachen toen hij zei dat Tim met Sam de hoofdvogel heeft afgeschoten.
Sam, die alleen maar floreert als de dingen op hààr manier gebeuren?
Ik denk dan Frank het toen net andersom bedoelde... :eh:
2 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik snap ook niet waarom Frank zich zo nodig moet bemoeien met de problemen tussen Tim en Sam. Hij weet totaal niet wat er daar speelt inderdaad.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

jessie V. schreef: za 02 nov 2024, 12:31 Ik snap ook niet waarom Frank zich zo nodig moet bemoeien met de problemen tussen Tim en Sam. Hij weet totaal niet wat er daar speelt inderdaad.
Hij vond z'n interventie blijkbaar heel geslaagd aan z'n tevreden blik te zien. Wacht binnenkort neemt hij de job van Anna over in het ziekenhuis als psycholoog! :lol:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

jessie V. schreef: za 02 nov 2024, 12:31 Ik snap ook niet waarom Frank zich zo nodig moet bemoeien met de problemen tussen Tim en Sam.
Omdat hij het ook maar heeft bijgelegd met Luc toen het eigenlijk ook al te laat was?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

heidiw schreef: za 02 nov 2024, 20:14 Omdat hij het ook maar heeft bijgelegd met Luc toen het eigenlijk ook al te laat was?
Misschien, maar je kan zoiets niet afdwingen. Had Luc niet hulpbehoevend geworden, hadden ze misschien nooit hun onvrede met elkaar bijgelegd.
En die twee zijn altijd kat en hond geweest, bij Tim en Lyn is de relatie slecht beginnen lopen door een ingrijpende gebeurtenis.
Ik blijf vinden dat hij zich niet moet moeien - hij weet niet wat er speelt.
1 x
Plaats reactie