Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

johan1969 schreef: wo 18 sep 2024, 08:38 De manier waarop Tim tegen haar zei dat ze het 'moest afbollen' is ook niet echt vriendelijk ...
Nee, dat klopt.
Maar Sam zag ook dat Tim heel boos was en in plaats van zich voor 1 keer eventjes niet te moeien, eist ze dat er meteen gezegd wordt waar dit over gaat.
Ze kent Tim toch ook al een beetje en ze moet dan ook wel weten dat als hij zo boos is - wat zelden gebeurt - dat dit niet het moment is om op deze manier te reageren.
Alles moet altijd om haar draaien en soms wordt dat voor anderen wel eens te veel.

En zij vindt dat zij zelf mag bepalen wat ze doet, maar Tim niet??? :denk:
2 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

zonnestraaltje Thèrése : als ze ook zo één zuur gezicht gaat opzetten in de wijnbar :doh: En dat zeurderig toontje en altijd dat engels erdoor :doh:
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook Sam hier... Dat ze schrikt van Tim's geslotenheid en graag wil weten hoe het zit, kan ik begrijpen. Dat ze bij hem blijft drammen, en vooral de manier waarop, dan weer niet. :nope: Kan die nou nooit eens gewoon rustig haar tijd afwachten en iemand een beetje ruimte geven, zodat diegene zelf kan beslissen of- en zo ja wat hij/zij wil delen?
In plaats van op een liefdevolle manier bezorgd te zijn om haar partner, gedraagt Sam zich alsof het "naadje van de kous weten" haar RECHT is...

En ook wel Thérèse, inderdaad... Ik heb van de ene kant natuurlijk heel erg te doen met haar vanwege de dingen die ze meemaakt met haar moeder, met Abel en op school. Maar als je dan ziet hoe lief Sunny voor haar is en dat ze maar blijft mokken en bokken, ook tegen hem... :-?
Het is niet dat ik het helemaal niet begrijp, echt niet, maar ik zie haar ook niet graag in beeld verschijnen :nope:

Maar mijn grootste ergernis ging gisteravond toch uit naar de pestkoppen op school én naar Sam die het maar liet aanslepen. Dat ze het niet een beetje beter in de gaten had, ondanks het kleine klasje, vond ik ook maar raar. Als je haar voor de klas bezig ziet dan vind ik haar niet veel stabiliteit en overwicht uitstralen... :nope:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Sam. Ze zijn daar toch de ellebogen vergeten aan te zetten tijdens de assemblage. Die kent nu toch echt geen grenzen.
En ook Christine. Het oudercomité kan idd op vrijwillige basis (!) ingeschakeld worden op de door de school georganiseerde activiteiten, niet om die zelf van A tot Z te organiseren. Daarom ook nog een lap voor Tim om zo'n slappe slijmbal te zijn bij madam de directrice.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Sinds enkele tijd erger ik mij enorm aan Tamara's ongevoeligheid tegenover Polly ! Zij heeft die baby 9 maand gedragen en ze op de wereld gezet en is schijnbaar niets aangedaan of geschokt dat het kindje niet meer gevonden wordt ....wat is dat voor een "moeder" ???? Ze heeft zelf gekozen om zwanger te worden voor Louis en nu trekt ze zich daar niets van aan :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Niels! Aansteller
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Lynn en Femke.
Zonnestraaltje Thèrése.
Bemoeizieke Thilly (niets nieuw onder de zon voor ik).
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ja Niels, er vet over zoals die zich gedraagt! Wat een hoop lucht en 'gestes' maakt die gast! De wereld draait precies om hem.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Nancy en Sam. Allebei mengen zich al te graag in zaken die hun niet aangaan.
1 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Sam.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Nancy. Als ik daar bij in huis woonde zou ik gaan verhuizen.
Altijd gesprekken afluisteren, op iemands telefoon loeren, mannen zoeken voor haar dochters
Ongelofelijk
1 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Toch zou ik niet graag hebben dat Nancy uit de serie verdwijnt. Het is een van de weinige personages waarmee je nog eens kunt lachen om haar dommigheid.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Dries ook, altijd al geweest.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Erger mij toch een ietsie pietsie aan Tamara. Weet het wel, ze heeft alleen het beste met Leo voor. Maar ze kan zich niet alleen op hem richten, ze moet ook eens denken aan iedereen die haar in die moeilijke periode geholpen, vervangen, gesteund heeft. En dat is voornamelijk in de Withoeve. Om daar nu Femke in plan te laten. Ze kon het iets geleidelijker aan boord gelegd hebben en eerst kijken als haar afwezigheid Femke niet te veel belast.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik heb geen jonge moeders op mijn werk maar ik vind het wel straf dat Tamara, Femke in de steek kon laten omdat haar kindje weende op school. Denk dat dat in veel bedrijven niet zou lukken.
0 x
Plaats reactie