Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Renée schreef: do 26 sep 2024, 22:33 Wat een feeks is Femke geworden
Ja, is waar, maar ik denk dat het allemaal een gevolg is van tijdsdruk en dan doet een mens al een rare dingen onder de invloed van stress. Niet dat ik het goedpraat. Het is onprofessioneel en totaal ongepast.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Renée schreef: do 26 sep 2024, 22:33 Wat een feeks is Femke geworden zeg!
frankeneddy1 schreef: do 26 sep 2024, 21:10 Hoe irritant en hautain doet zij niet tegen Therese en Christine?
Ze staat ook wel onder extreme druk. Eerst door de gebeurtenis rond Britt waardoor ze ook steeds Nancy onder controle moet zien te houden. Tweede, de niet te onderschatten werkdruk.
Eens ze er lucht zal van krijgen dat Therese ook een slachtoffer is van Abel zal ze 180 graden draaien.
Tegen Christine mag ze van mij feeks zijn zoveel ze wil. Die heeft ook al met half Thuisdorp ambras gezocht en gevonden. Vooral met de vrouwen met wiens ex-man ze op dat moment aanpapt.
Mijn lap gaat dus nogmaals naar Christine die na Tamara, Bob, Sam, Tim, Emma, Adil nu eelfs nog niet klaar is met Femke maar haar pijlen alweer op een ander richt omdat Lyn weleens te goed bevriend zou kunnen worden met Thilly die zij als haar bestie claimt. Gewoon een jaloers kreng dat nooit het woord "neen" gehoord heeft thuis.
En ook nog een lap voor Sunny. Wie zulk nieuws krijgt over zijn zus gaat naar huis ipv op café te blijven hangen en wellicht nog meer.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

heidiw schreef: vr 27 sep 2024, 07:54 En ook nog een lap voor Sunny. Wie zulk nieuws krijgt over zijn zus gaat naar huis ipv op café te blijven hangen en wellicht nog meer.
Het probleem is dat Therese niet geholpen wil worden, zij denkt haar problemen in haar eentje kan oplossen; wel dat kan zij niet, zij zou beter haar trots opzij zetten en hulp gaan zoeken met om te beginnen klacht neer te leggen bij de politie en dan te rade gaan bij een psycholoog dat zou een enorme stap vooruit zijn.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

apestaart schreef: vr 27 sep 2024, 10:26 Therese niet geholpen wil worden, zij denkt haar problemen in haar eentje kan oplossen;
Ja apestaart, dat denken alle pubers he ;)
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Wat Sunny betreft is er uiteraard een voorgeschiedenis. Blijkbaar was hij er - als oudere broer - vroeger nooit voor haar toen ze nog bij de heks-mama woonde.

Het zal dus tijd vragen voor ze hem weer voor 100 procent vertrouwt. Bovendien speelt hij teveel "ouder" in plaats van "oudere vriend" - de rol die Thilly indertijd met Zihame succesvol speelde. Ook een beetje zoals Karin met Robin omging...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Femke nog één keer
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Femke, dat ze zelf niet akkoord is met Christine haar beleid, allemaal goed. Maar zelf andere ouders opstoken, foei! :naughty:
3 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Kiki_Dee schreef: di 01 okt 2024, 07:43 Femke, dat ze zelf niet akkoord is met Christine haar beleid,
Begint inderdaad kinderlijk te worden. Een obsessie en precies alsof ze niks anders te doen heeft met al iedereen die niet actief zijn zoals Rosa, Tamara,....
en laat ik ook nog een mepje verkopen voor Tilly. Waarschuw me moest ik ooit van plan zijn een Mocktail te gaan drinken in Bar Madam. :eek: Eerst in haar haar krabben boven het glas voor ze aan het mixen begint. Glazen moeten daar wel proper zijn aan het tempo dat ze de handdoek daarin wringen om af te drogen! :eek: :lol: :lol: :lol: :thumbup:
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Kiki_Dee schreef: di 01 okt 2024, 07:43 Femke, dat ze zelf niet akkoord is met Christine haar beleid, allemaal goed. Maar zelf andere ouders opstoken, foei! :naughty:
En die andere ouders zelfs schoffeert, als blijkt dat ze er anders over denken dan zij. :roll:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

daffy duck schreef: di 01 okt 2024, 08:12 en laat ik ook nog een mepje verkopen voor Tilly.
En vooral voor het feit dat ze zomaar het adres van Adil doorgeeft aan Lyn…
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Femke… klacht indienen tegen Christine… kleuter
2 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Nancy. Ze bedoelt het wel weer allemaal goed maar gegarandeerd komen er weer vodden van.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Hier ook toch ook Nancy. De doorzichtigheid droop ervan af. Ik begreep heel goed dat Didi niet wist waar kruipen, zo gegeneerd heb ik hem nog weinig gezien!
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Het olijke duo Dieter & Tim.

Toen Bob's boot ontplofte, was voor hen de zaak "kinderontvoering" afgesloten. Maar nu Leo gewoon terug thuis is en dus duidelijk nog leeft, vind ik het verbijsterend dat geen van beiden ook maar één moment stilstaat bij het feit dat als Leo nog leeft, Polly misschien óók nog leeft...

Indertijd met Jacques en recent Chris draaiden ze de onderste steen om om de waarheid te achterhalen, met telefoons naar hun collega's in Spanje en zelfs Zuid-Amerika (Chris). Maar nu kan het hen precies totaal niet schelen.

Héél straf :thumbdown:
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Tiboko schreef: do 03 okt 2024, 12:38Héél straf[/quote
Ze zijn zodanig met hun eigen problemen bezig: Tim met Lynn en Dieter met Nancy en Brit, dat hun politietaak precies 2e rang geworden is. NOchtans zouden ze moeten hun tanden zetten in een zaak van kinderontvoering. Ook Lowie dringt precies niet aan om iets in die richting te ondernemen of zou hij de kapaciteiten van het olijke duo misschien kennen??
0 x
Plaats reactie