Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Sam kan idd behoorlijk irritant doordrammen. Echter, Tim is nu toch ook al op een leeftijd gekomen waarop hij moet doorhebben dat "daarom" en "omdat ik het zeg" antwoorden zijn die zelfs een kleuter niet meer pikt. Dus, als je controle wil houden, kaarten op tafel Cremers!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik denk dat Tim nog meer verzwijgt, bv dat hij verantwoordelijk was voor de dood van zijn tweelingzus. Ik kan anders niet verklaren waarom hij niet wil dat Lyn en Sam contact hebben.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Klopt, maar ik zou van mijn werderhelft dat eisen en blaffen van mijn partner ook niet pikken. Eender of ik het wil vertellen of niet.heidiw schreef: di 24 sep 2024, 00:21 Sam kan idd behoorlijk irritant doordrammen. Echter, Tim is nu toch ook al op een leeftijd gekomen waarop hij moet doorhebben dat "daarom" en "omdat ik het zeg" antwoorden zijn die zelfs een kleuter niet meer pikt. Dus, als je controle wil houden, kaarten op tafel Cremers!
Al dat pushen werkt alleen maar averechts. Tim is niet haar personeel.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Nee, maar wel haar partner en in de conditie waarin ze nu leven is toch heel moeilijk. Allebei een beetje toegeven zou misschien helpen. Maar ze zijn toch zo koppig: zij in het eisen stellen en doordrammen, hij wat meer toegeeflijk en flexibel zijn.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ze zou beter wat meer moeten ingrijpen tegenover haar vreselijke leerlingen en trouwens, heeft ze maar 3 leerlingen ????
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik zou het ook niet pikken moest mijn vriendin zo bazig en curieus zijn, maar anderzijds heeft ze wel gelijk. Als ze niks mag weten over Tims familie, wat verbergt hij dan nog meer ?
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Ik vind dat Sam dat moet respecteren, als Tim zijn verleden achter hem wil laten, dan is dat zojohan1969 schreef: di 24 sep 2024, 19:27 Ik zou het ook niet pikken moest mijn vriendin zo bazig en curieus zijn, maar anderzijds heeft ze wel gelijk. Als ze niks mag weten over Tims familie, wat verbergt hij dan nog meer ?
2 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Nu hij Vince heeft kunnen oppakken gaat hij nogal licht over de gevolgen voor de slachtoffers van Abel en zijn clubje van freaks. Hij is er vanaf, de CCU zal het verder wel oplossen. Of is Therese gewoon de ver-van-zijn-bed-show omdat het maar een leerling van zijn vrouw is en niet de plusdochter van zijn collega?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Tim toch! Iedereen heeft een rugzak(je) maar voor je partner van jaren hou je iets wat zo'n impact heeft op je leven niet geheim. En ja, het kan een ambetante trees zijn die haar zin wil krijgen, ÉÉN keer en dan nooit meer jouw kant van het verhaal doen voor ze het toch van iemand anders hoort.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Het wordt daar in dat huisgezin met de dag erger! Je kan nu een geheim hebben dat niet positief je leven getekend heeft, maar om daar nu zo je partner buiten te houden is toch beneden alle peil. Dagen en dagen van ruzie, terwijl het in een half uur zou kunnen uitgeklaard zijn. Natuurlijk moet je het niet aan de grote bel hangen, maar als het dreigt je huisgezin te kelderen zou je toch moeten wijzer zijn en een toepasselijke verklaring zou geen overbodige luxe zijn in dat geval.
2 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Volgens mij verwijt Lyn dat Tim verantwoordelijk is voor de dood van zijn tweelingzus (en hun ouders ?) en heeft ze wschl gelijk, daarom dat Tim alle contact met haar wil mijden, ook voor Sam.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Begin echt geïrriteerd te raken over de houding van Tim binnen z'n gezin.Hij moet nu toch al wel gezien hebben welke schade z'n zwijgen aanricht bij z'nn naaste familie. Oké, hang het niet aan de grote klok, en snoer iedereen die er geen zaken bij heeft de mond met: dit is privé, ik zou willen dat je je erbuiten houdt. Maar toch niet bij mensen die dagelijks bij je leven. Zo kan dat toch niet verder. Vooral de manier waarop hij dan uitvalt en een scheldpartij geeft aan iedereen die er totaal niks mee te maken heeft. In Bar Madam, bij Vita,...Z'n manier van handelen is totaal verkeerd. Hou het binnenshuis, los het op en ga ook niet op de scheldtoer telkens je Lyn ergens ziet opduiken.
2 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik denk dat de manier waarop Sam blijft drammen zijn gedrag steeds dwarser wordt.
Laat hem een tijdje met rust. Hij heeft geen moord gepleegd. Toch?
Laat hem een tijdje met rust. Hij heeft geen moord gepleegd. Toch?
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Naar ik hem hoorde zeggen is er iets gebeurd die dag doordat hij persé zijn wil heeft willen doordrijven. We moeten nog afwachten!
0 x