Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: do 25 apr 2024, 11:55 Wat zat er in dat groene flesje dat Silke daar mee had?? Dat zag er niet te gezond uit!
Waarschijnlijk een soort "Hulk" of andere vloeibare drug.
Is vaak een combinatie van GHB, MDMA, pep en alcohol, dus erg gezellig en gezond! :nope: :doh:

Ik wens Lowie (en Silke) heel veel succes met hun rommel. Mochten ze denken dat het allemaal niet zoveel kwaad kan en dat ze op deze manier lang stand houden, hoeven ze in elk geval niet lang te wachten tot het tegendeel bewezen wordt. :angel:
Het is alleen al ontzettend moeilijk om te testen wat er allemaal voor troep in zo'n flesje zit, laat staan dat je lekker casual met de dosering om moet gaan.

De manier waarop Lowie bezig is, vind ik persoonlijk ronduit frustrerend om te zien. Ik spoel hem tegenwoordig zsm door, en Silke ook. :thumbdown:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Peter vindt dat Lowieke zich herpakt heeft en goed bezig is ... Hij was bijna overleden aan n overdosis van n onbekende drug !
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

johan1969 schreef: za 27 apr 2024, 08:46 Hij was bijna overleden aan n overdosis van n onbekende drug !
Maar dat weet Peter niet op dat moment. Alhoewel, zoals hij daar binnenkomt in Peter z'n kantoor...je zou je toch vragen stellen. Bepaald fris kwam hij niet voor de dag!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Lowieke heeft hulp nodig, raar dat niemand dat ziet. En Dries heeft ook niet door dat Lowieke meer dan n kater had ...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Van bijna-dood naar hyperkinetisch bij Peter en Frank en Simone... Goeie poeier. Die verhaallijn mag wel stoppen.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Flink wat lappen voor Lowie. Ooit gehoord van personal space, jongen? En ge pakt mensen niet zomaar vast in hun nek.
Maar jonge vrouwen denkt ge baas te kunnen, bij Peter doet ge dat niet he? :roll:

De paranoia die vaak gepaard gaat met drank- en druggebruik steekt al ferm de kop op ook.

Maar de waarheid kwetste wel, toen had hij opeens niet meer zoveel praatjes. Betrapt worden is nooit leuk natuurlijk.
En ja, Lowie heeft iets meegemaakt wat ge niemand ooit toewenst, maar hij is en blijft een koleriek ventje, dat altijd gelijk heeft en nooit mag tegengesproken worden.
Hij was genietbaar toen Polly er was, maar nu is hij gewoon terug de eikel die hij vroeger zo vaak was.
Hopelijk komt hij snel tot andere inzichten en zoekt en/of aanvaardt hij professionele hulp.
Want dat geneuzel van Viv en de coke van Silke gaan hem niet vooruit helpen.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Eerlijk gezegd word ik er moe van, van het hele gebeuren. Vooral ook dat hij er nu al een tijdlang mee wegkomt en dat hij andere personages meesleept in die neerwaartse spiraal. Vooral van Viv vind ik dat heel jammer, want die is van een van mijn favoriete personages inmiddels echt gedegradeerd tot een van de meest ergerlijke/zwakke. Ik spoel haar scènes tegenwoordig gewoon door.
Héél zonde dit alles, en ook ik hoop dat er gauw een einde aan komt of een oplossing voor komt.

Lowie zelf is inderdaad gewoon terug bij "af" met zijn agressief en onhebbelijk gedrag. :sick: :thumbdown:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Wat ik heel walgelijk vindt van Lowie is dat hij zowat op iemands voeten gaat staan en die persoon in het gezicht staat te krijsen en te blazen.
En er is nou eens niemand die hem een flinke zet geeft zodat hij achteruit stapt (VALT)
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

jessie V. schreef: wo 15 mei 2024, 16:21 op iemands voeten gaat staan en die persoon in het gezicht staat te krijsen en te blazen.
Moest er iemand zo voor je staan, ja, dan raak je toch geïntimideerd de eerste keer. Gebeurt dit meermals, dan ben je wel gewapend en kan je ofwel wijselijk afdruipen (hetgeen de meesten nu doen) ofwel er duchtig tegenaan gaan. Maar niemand wil die stap zetten en zo gaat het van kwaad naar erger met hem. Niemand heeft een idee hoe ze hem kunnen helpen. En eerlijk gezegd, ik zou het momenteel ook niet weten. Hij heeft professionele hulp nodig!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Hij heeft hulp nodig, maar degene die hem zover zou krijgen moet wel van goede huize komen.
Hij zal alle hulp toch af slaan.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Man, kom dat tegen 😭
Al zijn hoop in 1 klap weg want een 5-jarige weet best wel veel ban wat er gebeurd is. Ook het besef hoe groot de haat van zijn vroegere beste vriend was zal hard aankomen. Ook het gedacht dat Bob zijn ziekenhuisvriendin Tania (?) gewoon met boot en al opgeblazen heeft zal doen denken dat hij er voor Polly ook zijn hand niet voor omgedraaid heeft.
Hopelijk hervalt hij niet in zijn slechte gewoonte, hoewel het heel begrijpelijk zou zijn.
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Het is nog niet bevestigd dat Polly gestorven is, er is nog hoop.
Hopelijk is ze hier ergens in België.
Ik vermoed dat dit een tussenseizoensfinale of de finale van seizoen 30 wordt, weten wat met haar gebeurd is
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Als Bob effectief dood is (daar lijkt het op, anders zou Leo niet terug in het verhaal komen) dan zou het een mirakel zijn als Polly nog ergens opduikt als Lowie's kind...

In tegenstelling tot Leo met Tamara zal zij hem zich niet meer herinneren mocht ze 5 jaar later of zo ineens weer opdagen...
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Kiki_Dee schreef: za 21 sep 2024, 08:28 Het is nog niet bevestigd dat Polly gestorven is
Mijn idee, of eigenlijk hoop, heb ik bij de spoilers geplaatst ;)
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Niet eten en zich - met veel koffie - weer voor 150 procent op het werk storten. Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voor Lowieke weer naar de peppillen grijpt om niet aan Polly te moeten denken. En Silke doet haar best, maar zou stilaan moeten beseffen dat ze voor hem heel weinig betekent.

Maar anderzijds - waarom legt hij zich zomaar neer bij het feit dat Polly spoorloos verdwenen lijkt. Ga toch op een paar deuren kloppen, Lowie !! Eis dat de zaak heropend wordt of neem tenminste - zoals zijn vader Luc zaliger indertijd voor hém - een privé-dectective in dienst om een en ander uit te zoeken, vermits Dieter (Rami & co) en Tim (Lyn) momenteel te druk bezig zijn met hun eigen probleempjes.
0 x
Gesloten