Robin Bomans (Kobe Debie)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Robin Bomans (Frits De Ruyter)

Bericht door johan1969 »

Dat van dat dealen gaat Robin natuurlijk niet vertellen ...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

De 2 dorpsflikken gaan de granaataanslag onderzoeken ... Gregory is duidelijk slimmer en weet dat hem niks te verwijten valt.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

johan1969 schreef: wo 22 mei 2024, 16:48 De 2 dorpsflikken gaan de granaataanslag onderzoeken
Dat is nu toch triestig voor die jongen als je zo'n politiekorps hebt die je moet beschermen. De ondervraging van Gregory, mens toch! ze zaten daar met hun mond vol tanden, ze waren precies niet mee met de zaak. Ik kan begrijpen dat Robin bang is als hij ziet hoe Janssen en Janssens de zaak aanpakken.
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Robin heeft juist iemand neergestoken, zwaargewond en bij navraag waar hij is...oh, hij zit bij Karin gezellig wat te gamen! :techie-ebay: :techie-ebay: :techie-computer: :techie-computer:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

daffy duck schreef: di 04 jun 2024, 11:25 Robin heeft juist iemand neergestoken, zwaargewond en bij navraag waar hij is...oh, hij zit bij Karin gezellig wat te gamen!
Ik denk dat hij dat doet om zijn gedachten te verzetten kwestie van niet hele dagen zijn kas op te vreten.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

apestaart schreef: di 04 jun 2024, 12:52 Ik denk dat hij dat doet om zijn gedachten te verzetten kwestie van niet hele dagen zijn kas op te vreten.
Kan heel goed zijn dat dat de reden was, maar hoort hij niet opgepakt te worden voor ondervraging??
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

daffy duck schreef: di 04 jun 2024, 17:13 Kan heel goed zijn dat dat de reden was, maar hoort hij niet opgepakt te worden voor ondervraging??
0 x
Wat Tamara betreft moest dat allang gebeurd zijn want zij schildert hem af als een ordinaire moordenaar met te zeggen dat zij zal voor zorgen dat hij niet zomaar ermee zal wegkomen en dat zonder af te vragen waarom hij Dries heeft neergestoken, het is alsof Robin dat heeft gedaan zomaar voor de lol als ik haar hoor.
Moest zij dat kunnen zij zou hem aan het kruis nagelen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Ik begrijp Tamara wel, ze is belogen en bedrogen door de man die ze jaren lang als de liefde van haar leven zag, ze heeft nog niet zo lang geleden haar zoontje verloren, en nu is de kans reëel dat ze ook nog Dries zou verliezen.
En of Robin dat al dan niet zo bedoeld heeft, het is wel gebeurd. Dat hij zich slecht voelt en heel veel spijt heeft begrijp ik wel, maar dat verandert niks aan wat er gebeurd is.
3 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Uit het ergernis topic geplukt...
satine schreef: do 06 jun 2024, 09:34 ...dan de breuk met Karin, waardoor de thuis die Robin had, voor de zoveelste keer in 1 dag werd uitgegomd.
Je vergeet nu wel even het aandeel van Karin in heel die breuk, ze stelt zich nu voor als de grote verdediger van Robin, maar zijn welzijn had ze zeker niet voor ogen toen ze haar partner op haar werkplek voor het zicht van de collega's bedroog met één van haar ondergeschikten. Iets wat ze na die breuk nog gedaan heeft met o.m. collega Dries en vervolgens collega Waldek. Ergens vond ze op dat moment haar gezin (inclusief Robin) dus totaal onbelangrijk. Dat Dries trouwens een sleutel had van haar privé-woning kan ook met die slippertjes met hem te maken hebben gehad.

satine schreef: do 06 jun 2024, 09:34 Tom had zich beter wat meer om zijn zoon bekommerd, dan om Judith, dan had die jongen niet moeten gaan aansluiting zoeken bij een of andere louche bende.
Niet dat ik hier Tom ga verdedigen (= hij is schuldig op heel de lijn) maar ook hier is dit wat kort door de bocht. We weten natuurlijk niet hoe lang dit al speelt en ook niet zeker of hij ten tijde van die zak wiet op school al niet met die bende bezig was - maar om de plot Marianne/Cosyns niet in het gedrang te brengen werd dat zo voor waar aangenomen...

Dat je vader met zijn ex aanpapt is trouwens ook géén excuus om je dan maar met een drugsbende in te laten, of wel ??
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Tiboko schreef: do 06 jun 2024, 12:40 Je vergeet nu wel even het aandeel van Karin in heel die breuk
Nee, die vergeet ik helemaal niet.
Ik heb het over de impact van heel het gebeuren op het leven van Robin, eender wie of hoe dikwijls daar in de fout ging.

En ik zoek geen excuses voor Robin, maar hij is een puber die de steun en de aandacht van zijn vader heel hard nodig had of heeft - zeker na alles wat hij al meegemaakt heeft.
En die kreeg hij niet, toch niet van zijn vader - dus zocht hij die elders.
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik ben niet mee : wat gaat Robin in Marokko doen ? En op welke manier is Aisha familie van hem ? Is al ff geleden, vandaar ...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Bianca, de moeder van Robin, is naar Marokko gevlucht en vormde daar een gezin met Robin, Mo en halfzusje Jenny (dochtertje van Mo en Bianca)
Aïsha is de dochter van Mo en dus halfzus van Jenny.
Toen Bianca en Mo overleden nav een ongeval, wou Aïsha wel Jenny in huis nemen omdat zij een bloedverwante is, maar Robin wou ze niet.
Die moest ofwel mee met Tom naar België, of naar een weeshuis.

Blijkbaar zijn ondertussen de plooien glad gestreken en is Robin opnieuw welkom.
Hij gaat dus zijn halfzusje bezoeken - en Aïsha en Youssef (haar man, die vroeger nog dokter was in Thuis).
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Haja, klopt ! In t echt is Mo al overleden, die zullen we dus niet meer zien ...
Moderator bericht:
Mo is inderdaad overleden, zoals hierboven reeds gezegd werd.
Als het gaat over de acteur, daar hebben we een ander subforum voor.
Gelieve ontopic te blijven.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind de nieuwe Robin maar niks. Vond ik van de nieuwe Tom ook (maar dat kon niet anders), idem zoon van Karin (naam ontglipt me).
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

johan1969 schreef: do 10 okt 2024, 09:28 Ik vind de nieuwe Robin maar niks. Vond ik van de nieuwe Tom ook (maar dat kon niet anders), idem zoon van Karin (naam ontglipt me).
Op die enkele minuten kunnen we nog geen oordeel vellen.
Kobe 2 vond ik ook niets. Dan heb ik het zeker nietnover de acteerprestaties, maar het was gewoon niet geloofwaardig. Stan 2 was iets geloofwaardiger.
Bij Robin is het ook een heel groot verschil,
Misschien een beetje te groot
0 x
Plaats reactie