Vince Pauwels (Gert Winckelmans)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

In andere series (Duitsland) hebben ze daar Soko's (Sonderkommission, speciale afdeling) voor :-). Soko Wismar, Hamburg, Stuttgart ...
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ja! Den Eddy en Vince! allebei met een strafblad! zijn al gedoemd om als meer schuldig te worden ervaren als anderen. En als ze nu nog geen eenduidig verhaal zullen voorleggen zijn ze bij de prijzen! En vooral Vince is weer de meest schuldige in dit geval.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Tiboko schreef: zo 15 sep 2024, 14:11 Er waren in Thuis zoveel moorden/verkrachtingen/ontvoeringen enz de jongste jaren dat die twee "dorpsagentjes" intussen grote experten in de materie zijn geworden.
En voor de eerste keer in zijn carriere heeft Tim door dat er iets niet klopt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: zo 15 sep 2024, 14:11 Ik denk dat hij eerst Abel gedumpt heeft en pas daarna naar het bos gereden is om die wagen in brand te steken. Al moet dat allemaal wel heel snel gegaan zijn, want hij reageerde redelijk vlug op het bericht van Eddy of alles okay was.

Verder moet Vince hopen dat uit de autopsie blijkt dat Abel al dood was toen hij hem in het water kieperde, anders wordt "onopzettelijke doodslag" ineens moord en dan verdwijnt hij voor heel wat jaartjes in de gevangenis...

Ook benieuwd of en hoe Eddy medeplichtigheid zal verweten worden, want ingeval Abel niet meteen dood was heeft hij na het accident verzuimd de hulpdiensten te bellen en zijn vriend het vuile werk (auto in brand steken etc) laten opknappen. Gaat iemand - met zijn track record - geloven dat hij hier totaal niks van wist??
Het is inderdaad over heel de lijn nog heel onduidelijk allemaal...

Toch wel frustrerend vind ik, dat dit hele circus de uitkomst is van wat duw- en struikelwerk wat volkomen begrijpelijk was in de gegeven omstandigheden. :doh: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Vooral onbegrijpelijk dat Vince - die net 10 jaar in de gevangenis zat - niet gewoon politie en ambulance heeft gebeld, maar meteen voor "ik ga hem laten verdwijnen" koos...

Zoals Nancy zei, dit crapuul had een zwaar proces + straf moeten krijgen, samen met zijn hockey-maatjes.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Vince had wel moeten weten dat het een ongeluk was. Nu is hij extra verdacht, net zoals Eddy.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Eddy lijkt zo bang om weer naar de gevangenis te moeten dat hij, als hij nog steviger ondervraagd wordt, Vince er gewoon gaat bijlappen. De stress komt nu al uit zijn oren en gisteren keek hij bij iedere vraag van Tim heel angstig de andere kant uit terwijl hij antwoordde. Hij maakt zich hiermee extreem verdacht...

Verder denk ik dat er eerstdaags toch wel camerabeelden gaan opduiken met Vince aan het stuur van Abels wagen, want tenslotte deed hij twee trajecten, naar het kanaal én naar het bos. Ook kan iemand hem daar rond die tijd opgemerkt hebben...
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: wo 18 sep 2024, 09:52 Verder denk ik dat er eerstdaags toch wel camerabeelden gaan opduiken met Vince aan het stuur
vrees daar ook voor. Die 2 hebben eigenlijk een flater begaan door dit voorval veel erger te maken. Hadden ze het aangegeven als ongeval, dan waren de ongerustheid en de vrees voor de gevolgen van hun daden nu totaal niet nodig. Ik denk dat Vince al weet dat hij bij de prijzen is zoals hij praatte tegen Febe. Nam precies al afscheid.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Zo klonk het wel. Daarom dat hij vroeg dat ze uitzonderlijk ook eens op een woensdagnamiddag komt...

Het kind zal zo zwaar ontgoocheld zijn in hem. Alwéér :(
0 x
jeff
Nog geen rang
x 48

Bericht door jeff »

Reeds enkele weken terug in de gevangenis en we vernemen sindsdien verder niets meer over hem (ondervragingen? vervolging? verdediging: er zijn toch verzachtende omstandigheden die pleiten voor onvrijwilige doodslag? proces?,...): definitieve exit van Vince uit Thuis?
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

jeff schreef: za 02 nov 2024, 04:07 definitieve exit van Vince uit Thuis?
Dit vind ik jammer, ik vind Vince wel een leuk personage, iemand die zich probeerde te herpakken in het leven en daar ook in slaagde… tot het geval met Abel inderdaad.
Maar dit das niet wat Vince wou. Dom van hen om niet gewoon de politie te bellen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

Mijn salontafel is nog niet af :lol: :lol: :lol:
2 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 122
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Zo moeilijk is dat nu ook weer niet om die thuis af te werken. Voor een salontafel is in een cel toch geen plaats :lol: Iemand die in het gevang wil blijven om te werken, zotter moet het niet worden in thuis :lol:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Hopelijk zorgt Eddy's nieuwe roomy ervoor dat Eddy van de drank blijft.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Da's weer zo flou he. Voorlopig vrij, moet toch een vast adres hebben en een job, maar wie neemt nu iemand aan met zijn track record én in afwachting van een proces. Zou toch heel vreemd zijn dat hij gewoon weer bij de vuilkar aan de slag kan...
0 x
Plaats reactie