Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Frank en zijn harem, om Lowieke toch even een momentje van gezelligheid te gunnen.
Eddy, alweer oprecht bezorgd voor zijn egoïstische vriend, die liever met Sunny op café ging zitten dan thuis Eddy's verse soep te eten. Leuk - zo'n logé die komt en gaat zoals het hem uitkomt...
Eddy, alweer oprecht bezorgd voor zijn egoïstische vriend, die liever met Sunny op café ging zitten dan thuis Eddy's verse soep te eten. Leuk - zo'n logé die komt en gaat zoals het hem uitkomt...
2 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Lowie, om zo attent te zijn een geschenk voor Frank te zoeken.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat was inderdaad een mooi gebaar, hoewel het niet meteen duidelijk was of het om een cadeau ging, of om een smoes te hebben om bij Viv langs te gaan.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Waldek, die voor Karin én Robin gekookt had. Ook voor de manier waarop hij Adil steunt, chapeau.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Frank omdat die zich oprecht bekommert om Lowie (was een mooie scéne samen enkele dagen geleden).
Peter die zich ook oprecht het lot aantrekt van Lowie.
Peter nogmaals omdat hij op een rustige manier Christine heeft overtuigd om water in haar wijn te doen mbt de verjaardag van Jaan.
Peter die zich ook oprecht het lot aantrekt van Lowie.
Peter nogmaals omdat hij op een rustige manier Christine heeft overtuigd om water in haar wijn te doen mbt de verjaardag van Jaan.
1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Sunny, omdat hij z’n zus in huis neemt en zo hopelijk uit die klauwen van Abel houdt.
Eddy, omdat hij zo voor z’n dochter vecht, hopelijk is hij op tijd.
Eddy, omdat hij zo voor z’n dochter vecht, hopelijk is hij op tijd.
2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad, dikke pluim voor Eddy, dat hij zo voor zijn Tsjoepke opkomt.
Ik hoop dat hij steun krijgt van Femke, want die begint precies toch ook te twijfelen of er geen geurtje is aan heel dat Abel-gedoe.
Aan de andere kant: goed dat Vince Eddy wat in de gaten houdt, zodat hij geen al te domme dingen doet. Maar ik denk wel dat hij Eddy zal helpen, moest die het niet alleen aan kunnen.
Ik hoop dat hij steun krijgt van Femke, want die begint precies toch ook te twijfelen of er geen geurtje is aan heel dat Abel-gedoe.
Aan de andere kant: goed dat Vince Eddy wat in de gaten houdt, zodat hij geen al te domme dingen doet. Maar ik denk wel dat hij Eddy zal helpen, moest die het niet alleen aan kunnen.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Eddy, omdat hij blijft volhouden en vecht voor zijn dochter! 

2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Eddy, heel zeker!
En ook Vince, omdat die zonder nadenken doet wat hij denkt dat op dat moment moet gebeuren om Eddy en Britt daar (hopelijk) ongezien en zo vlug mogelijk te laten vertrekken.
En ook wel een pluimpje voor Femke, dat ze het verleden opzij heeft gezet en Eddy heeft kunnen overtuigen om met Britt naar spoed te gaan.
En ook Vince, omdat die zonder nadenken doet wat hij denkt dat op dat moment moet gebeuren om Eddy en Britt daar (hopelijk) ongezien en zo vlug mogelijk te laten vertrekken.
En ook wel een pluimpje voor Femke, dat ze het verleden opzij heeft gezet en Eddy heeft kunnen overtuigen om met Britt naar spoed te gaan.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ook wel een klein veertje voor Peter omdat hij toch zolang mogelijk aan z'n zelfstandigheid vasthoudt en zich niet laat beïnvloeden door dochterlief en Christine. Vind dat hij ook een belangrijke rol speelt in de reïntegratie van Lowie.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Eddy en Femke. Hij voor zijn volharding, zij om in het belang van haar zus het verleden (even) los te laten.
2 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Femke om op een heel kalme manier door te dringen bij haar kleine zus
Persoonlijk vond ik dit heel goed geacteerd en vond het een heel mooie scène. Bravo 

4 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad, mooi van Femke om haar zus er op te wijzen dat Abel hen allemaal om de tuin heeft geleid en dat ze niet de enige was die zijn mooie praatjes geloofde.
En vooral: dat niks wat Britt overkomen is, haar schuld was.
Ontroerende scène.
En vooral: dat niks wat Britt overkomen is, haar schuld was.
Ontroerende scène.
4 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Sluit mij hier volledig bij aan. Er was heel wat empathie en geduld nodig om Brit mee te nemen in de gedachte dat zij niet alleen, maar iedereen misleid werd door Abel. Maar ze deed dit met veel geduld en liefde voor haar zus. Ja, prachtig geacteerd!
1 x