Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
martha schreef: di 04 jun 2024, 16:12
Heeft die dan een gans week-end haar tanden niet gepoetst ?
Denk dat het weer een 'foef' was van slijmbal Abel om eens te peilen hoe diep het water was tussen Nancy en Britney om verder z'n snode plannen door te voeren en de kloof nog dieper te kunnen maken.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Britney wordt neergezet als een verstandige jonge vrouw en dan gedraagt ze zich ineens als een prostitue om haar 'vriendje' tevreden te stellen?
Bij het bekjiken van de scene waarin ze een telefoongesprek had met Abel na de feiten had ik verwacht dat die geile casanova die haar wou bespringen ergens geboeid achter het bed zou gelegen hebben. Maar Britney is duidelijk geen soort Lara croft!
Trouwe kijker schreef: vr 07 jun 2024, 09:32
na de feiten had ik verwacht dat die geile casanova die haar wou bespringen ergens geboeid achter het bed zou gelegen hebben.
Had ook iets in die zin voor ogen! Maar wat was dat? Zo'n meegaand meisje en ze moest er van hem nog van genoten hebben ook. Ik verwachtte een reactie, maar noppes! Ze gaf nog toe ook en bevestigde haar bewondering en liefde voor hem. Hoe is dat mogelijk! Ik zou hem en lover boy in de hoogste boom te drogen hangen denk ik!
4 x
Ik vond het wel een bijzonder apart telefoongesprek tussen Abel en Britt, waarin hij viste naar hoe ze "de verrassing" vond en waarop Britt dan iets zei in de stijl van "ik heb er wel van genoten, ja"...
Je mag dan al stapelgek zijn op je lief, maar om dan zomaar met zijn "vrienden" in bed te duiken en het ook nog leuk te vinden
Daar kon ik ook niet bij, ik dacht dat ze hem misschien aan het bed had vastgebonden? Of dat ze op zijn minst overstuur zou zijn.
Maar nee 'ze ziet hem graag'...
De plot hint duidelijk op "slachtoffer van een loverboy" maar vooralsnog (het kan nog veranderen) zie ik vooral een Britt die met volle teugen geniet van de verwennerijen (kasteel, dure restaurants e.d.) en de nieuwe vrijheid die ze nu heeft. Alles gebeurt met wederzijdse toestemming en ze is 18 plus, ik zie - buiten de overduidelijke manipulatie, maar dat is vanuit het standpunt van ons kijkers - niks wat haar voorlopig beangstigt. Integendeel, Britt lijkt heel happy met Abel en zijn vriendjes.
Tiboko schreef: vr 07 jun 2024, 11:12
iets zei in de stijl van "ik heb er wel van genoten, ja
Terwijl op haar gezicht de twijfel en afkeer duidelijk af te lezen was.
Ze heeft dat alleen gezegd om Abel niet voor het hoofd te stoten. Ze is te verliefd om in te zien dat Abel haar aan het manipuleren is, en zelfs als ze Abel doorheeft, kan ze niet meer weg bij hem. Naar de Withoeve kan niet meer door de ruzie met Nancy, bij Eddy woont Vince nu in haar kamer, ze kan hoogstens onderdak zoeken bij Renzo in Zuid-Frankrijk.
Misschien dénkt ze in geval ze hem doorheeft dat ze daar niet meer weg kan, maar één telefoontje naar stiefvader Didi en die creep wordt opgepakt, als ze dat zou willen...
Voorlopig denkt iedereen op Vince na dat ze daar veilig is, eens ze weten dat ze dat niet is wordt er zeker ingegrepen, met of zonder haar toestemming.
Dat was dan toch niet tijdens haar gesprek met Abel, ze stond zo wat dromerig in de verte te kijken aan dat balkon, vond ik. En ook naar die man in zijn badhanddoek keek ze eerder WTF (Silke's favo woorden) dan yakkes...
Vraag me trouwens of ze dat "normaal" vindt dat je op vraag van je lief met zijn vriend de lakens deelt. De jonge vrouwen (liefjes) die ik voor ik mijn grote liefde tegen kwam heb gedated, bij hen zou ik dat toch niet moeten proberen hebben hoor. Dus waar is Britt's moeel kompas?
IK heb het laatste stuk van de afl van donderdag niet gezien. Heeft Britney het dan toch 'gedaan' met die vriend van Abel ? Heel vreemd ! Stelt ze zich daar geen vragen bij ? Volgende slachtoffer is Therese denk ik (zie de vraag van Abel of ze geen vriend had).
johan1969 schreef: za 08 jun 2024, 04:17
Heeft Britney het dan toch 'gedaan' met die vriend van Abel ?
Jup! Slijmbal heeft z'n troeven uitgespeeld!
toen ik Britney zo bekeek gisterenavond vond ik haar precies een dame van lichte zeden! Wat een uiterlijke en mentaliteitsverandering. Als ze zo zal gaan naar haar voorbereidende examen voor dokter! Ze zullen daar toch ook opkijken.
En toen ze bij Femke zat vond ik het raar dat zij zich niet meer vragen stelde bij die buitensporige verschijning. Toch zo helemaal anders dan dat ze haar van haar gewoon is.
1 x
Britney zag er inderdaad uit alsof ze voor haar beroep zo was gekleed, wat dat beroep dan ook mag zijn.
Bij examens tellen alleen de punten, misschien gelukkig voor haar. Anders zou ze wel een foute indruk maken.
Dat Femke niet doorvroeg vond ik niet zo raar, ze had wel degelijk door dat er een kloof is tussen Britt en haar familie en dat die kloof heel snel breder en dieper wordt.
Ik denk dat ze eerder de zachte aanpak verkoos, ook al heeft die niet veel uitgehaald.
Uiteindelijk is Femke wel de 'grote zus' van Britt, maar ze zijn niet echt samen opgegroeid, dan is die band toch anders dan wanneer het leeftijdsverschil kleiner is en de oudste niet al een heel eigen leven heeft als de jongste geboren werd.
Ik kan maar niet begrijpen dat Britney akkoord gaat met het feit dat ze "uitgeleend"wordt aan andere gasten.
Vindt ze dat nou normaal?
Nou kan je onervaren zijn op dat gebied maar een kind kan toch snappen dat er daar iets heel erg niet klopt?