Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Vince - klein, huilerig manneke! Niet gewoon om veel moeite te doen in zijn leven blijkbaar - en een heel kort lontje. Gelukkig is hij toch bereid om hulp te aanvaarden en apprecieert hij die hulp blijkbaar ook wel.
Viv - dat mensen zich zo blijven laten behandelen, begrijp ik niet. En dan dat smekerige toontje erbij. Ze moest hem niet hebben toen hij een kind wou en later had, waarom loopt ze hem dan nu als een hondje achterna? Om zich te laten uitkafferen en misbruiken? En te blijven denken dat ze hem kan 'helpen', door zich aan hem op te dringen. Vreemde 'liefde'!
Silke - wat een harteloos kreng is zij geworden! Ik hoop wel dat Niels haar niet laat vallen, want ook Silke zou wel wat professionele hulp kunnen gebruiken.
Viv - dat mensen zich zo blijven laten behandelen, begrijp ik niet. En dan dat smekerige toontje erbij. Ze moest hem niet hebben toen hij een kind wou en later had, waarom loopt ze hem dan nu als een hondje achterna? Om zich te laten uitkafferen en misbruiken? En te blijven denken dat ze hem kan 'helpen', door zich aan hem op te dringen. Vreemde 'liefde'!
Silke - wat een harteloos kreng is zij geworden! Ik hoop wel dat Niels haar niet laat vallen, want ook Silke zou wel wat professionele hulp kunnen gebruiken.
2 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Hetzelfde trio aan lappen hier...
- Vince omdat hij altijd het slachtoffer uithangt en de schuld of het probleem altijd bij een ander neergelegd wordt.
- Silke omdat ik het ook gewoon een harteloos kreng vind. Waar ik ooit nog sympathie voor haar had toen ze door iedereen onterecht uitgekotst werd na het slippertje met Dries, snap ik inmiddels niet meer waar ik die sympathie ooit vandaan gehaald heb. Er zit letterlijk en figuurlijk niet één plezierig kantje aan haar.
- Viv, zoals door Satine al gezegd kan ik haar ook totaal niet volgen. En haar "on again/off again" relatie met Lowie wordt op de socials dan ook nog eens extra in de verf gezet en soms zelfs als "romantisch" gepresenteerd.
Er is letterlijk en figuurlijk NIKS romantisch aan die hele relatie, al niet meer vanaf het moment dat ze toch weer aan Lowie toegaf toen Tamara in verwachting was van Polly, maar inmiddels loopt het helemaal de spuigaten uit. Wat is die vrouw stekeblind! En zwak ook - inderdaad - want in mijn ogen ligt het er toch wel héél dik bovenop dat Lowie haar niet bepaald als de liefde van zijn leven ziet of zo.
En dan zijn er her en der ook nog mensen die opperen dat ze misschien wel per ongeluk zwanger raakt en Lowie zo een "nieuw kindje" geeft.
Mijn verstand staat echt stil op zo'n dingen...
- Vince omdat hij altijd het slachtoffer uithangt en de schuld of het probleem altijd bij een ander neergelegd wordt.
- Silke omdat ik het ook gewoon een harteloos kreng vind. Waar ik ooit nog sympathie voor haar had toen ze door iedereen onterecht uitgekotst werd na het slippertje met Dries, snap ik inmiddels niet meer waar ik die sympathie ooit vandaan gehaald heb. Er zit letterlijk en figuurlijk niet één plezierig kantje aan haar.
- Viv, zoals door Satine al gezegd kan ik haar ook totaal niet volgen. En haar "on again/off again" relatie met Lowie wordt op de socials dan ook nog eens extra in de verf gezet en soms zelfs als "romantisch" gepresenteerd.

En dan zijn er her en der ook nog mensen die opperen dat ze misschien wel per ongeluk zwanger raakt en Lowie zo een "nieuw kindje" geeft.

Mijn verstand staat echt stil op zo'n dingen...

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Vince, ja, wat een onaangename man is me dat en het is mij een raadsel wat Femke in hem ziet. Is zij zo hopeloos? Als het in meneer z'n kraam past kan het niet op, maar wee diegenen rond hem als het hem tegenzit, en dat is 95% van de dag het geval! Hij is niet het pro type van een leider en die job ligt hem totaal niet. Het zou mij verbazen als hij het tegendeel kan bewijzen.satine schreef: wo 15 mei 2024, 10:09 Vince - klein, huilerig manneke! Niet gewoon om veel moeite te doen in zijn leven blijkbaar - en een heel kort lontje. Gelukkig is hij toch bereid om hulp te aanvaarden en apprecieert hij die hulp blijkbaar ook wel.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Femke moet eens minder aandacht aan hem besteden en hem niet behandelen als een klein kind.
1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
-Sam - die amper één maandje lesgeeft - maar al een pak regels overtreden heeft...
-Karin, die Silke wil "gebruiken" om via haar Robin's zaak vooruit te helpen...
-Rosa die zich zo verveelt dat ze eenzame Eddy nog meer in de put gaat helpen...
-Vince die het niet lang zal uithouden als baas, als hij op deze manier verder doet. Hoe kan hij ook deftig functioneren als hij zelfs "de gevoeligheden" van zijn ondergeschikten niet kent vanwege nog té kort in dienst. Duidelijk een miscast als ploegbaas.
-Karin, die Silke wil "gebruiken" om via haar Robin's zaak vooruit te helpen...
-Rosa die zich zo verveelt dat ze eenzame Eddy nog meer in de put gaat helpen...
-Vince die het niet lang zal uithouden als baas, als hij op deze manier verder doet. Hoe kan hij ook deftig functioneren als hij zelfs "de gevoeligheden" van zijn ondergeschikten niet kent vanwege nog té kort in dienst. Duidelijk een miscast als ploegbaas.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Sunny die echt op mijn systeem begint te werken...ge weet nooit of hij iets zinnigs zegt of zo maar iets uit zijn mouw schudt en die tandenstoker mag hij stilaan weggooien .
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Had dit ook gisterenavond..toen ik hem zag komen dacht ik met tegenzin: daar is hij weer! De alweter en wereldverbeteraar. De tandenstoker is ook een bron van ergernis en overal waar hij opduikt komt hij met zogezegde goede raad.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Frank die weet hoe eenzaam Eddy, toch zijnen beste maat, is en zelfs om het proper te zeggen "betaald gezelschap" huurt, maar toch vrolijk meedoet met het walgelijke spelletje van Rosa.
3 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ja, dat Rosa zo wreed kon zijn, dat is toch nieuw. In haar vorige leven was ze altijd heel meevoelend met mensen. En onder het mom van : het is om z'n eenzaamheid te doorbreken...laat me niet lachen m'n ratje...dat zal voor Eddy zo'n teleurstelling zijn. Niet alleen omdat z'n vlam niet bestaat, maar omdat hij zo bij de neus genomen en uitgelachen wordt door iemand die hem zou moeten helpen. Ik zou Frank nog eens in huis nemen als hij er behoefte aan heeft! Zo dankbaar dat die man is! Hij verdient kletsen en laat Rosa daar ook maar van genieten.heidiw schreef: vr 17 mei 2024, 11:49 maar toch vrolijk meedoet met het walgelijke spelletje van Rosa.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Vince. Vorig seizoen nog een fan van hem , nu het compleet tegenovergestelde, een beetje zoals zijn karakter nu.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ook Vince! Je zult dit maar in huis hebben zo'n bullebak! Wat Femke daar al niet voor gedaan heeft en zero dankbaarheid. wie wil er nu tezamen leven met zon' snauwer . Niks is wel voor meneer en van mij zou z'n koffertje al deftig uit z'n kleerkastkamer op straat staan!
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Christine.
Waarom organiseert ze zo'n meeting als de rest van de aanwezigen daar - op uitzondering van Tim - enkel zit om ja te knikken en haar ideeën uit te voeren? Heel irritant, als je met zo iemand moet "vergaderen"
Waarom organiseert ze zo'n meeting als de rest van de aanwezigen daar - op uitzondering van Tim - enkel zit om ja te knikken en haar ideeën uit te voeren? Heel irritant, als je met zo iemand moet "vergaderen"

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
ja, dat zijn vaak korte vergaderingen en wordt alles met consensus goedgekeurd.Tiboko schreef: do 30 mei 2024, 09:58 enkel zit om ja te knikken en haar ideeën uit te voeren? Heel irritant, als je met zo iemand moet "vergaderen"
Ook nog eens Vince, hij is nu welkom bij Eddy en alweer nul de botten dankbaarheid. Nee, hij zal hem nog. een beetje het leven zuur maken en ongerust, zodanig dat hij Femke opbelt. Wat is dat toch voor een pessimist! Hij heeft nu die job als ploegbaas, heeft onderdak, contact met z'n dochter en nog is er niks dat hem maar enigszins kan gelukkig maken.
0 x