Welke verhaallijn mag voor jou gauw ten einde zijn?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

@ nounake.

Mijn moeder kwam uit de kempen en heeft meer dan 60 jaar in de westhoek gewoond en alhoewel ze het westvlaams dialect sprak hoorde men nog altijd het kempisch en als ze kwaad werd dan was het westvlaams helemaal foutu :yup: :lol:

Eén tante van mij (ondertussen gestorven) en mijn eigen zus hebben in de jaren 00 van deze eeuw allebei een hersenbloeding gehad (zal erfelijk zijn zeker :cry: ) en mijn zus heeft soms, niet altijd, nog altijd last met zinnen vormen vooral als ze stress heeft en ze vergeet ook soms nog dingen zoals bvb de naam van mijn dochter of zelfs mijn naam, dan zegt ze "dochter van mijn zus". Mijn tante daarentegen heeft nooit meer haar volledig spraakvermogen teruggekregen, dat was altijd hakkelen vooral als ze boos werd (hij was een akelig mens van karakter). Met het spreken van rosa heb ik geen probleem wel het feit dat ze wel heel vlug fysiek terug in orde is doch dat stoute (het stoken) dat herken ik in mijn tante en zus. Die flappen hun gedachten er zomaar uit zoals gisteren rosa tegen simonne of "het nog altijd goed gaat in bed met frank".
2 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Alles wat met Silke te maken heeft. Stuur haar voor mijn part naar een of ander junkkamp, als ik maar niet meer op dat zure gezichtje op moet zitten zien.

En dat driehoeksverhouding mag van mij ook gedaan , heel ergerlijk om te zien.
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 186

Bericht door apestaart »

Alsook die drugproblematiek rond Lowie, dat hij maar rap herpakt of anders loopt het slecht af voor hem.
1 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Eigenlijk is er voor het ogenblik niets dat nog de moeite is ! Waarom dan nog kijken ? Tja...uit gewoonte misschien en toch ook uit curiositeit ; wat kunnen ze nu nog uitvinden ?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Lowie mag wel een tijdje naar de achtergrond, heel erg naar de achtergrond. Als hij zich weer enigszins normaal kan gedragen mag hij weer terugkomen.
Verdriet mag hij hebben, maar er is een grens voor zijn huidige gedrag
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

De drugs, overspel, gratuite seks ...
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Het is genoeg geweest. Het beeld en de onbeschofte verwijten van Lowie. Laat hem een wending in z'n leven nemen of een ziekenhuis opname misschien, zou ook geen luxe zijn. Weet het wel, dit moet niet makkelijk zijn, maar elke avond hetzelfde beeld, dezelfde reacties, verwijten,...tijd dat dit eindigt.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Dát en het eindeloos geklaag van Vince. Heel misplaatst en zijn houding tegenover Femke begint ook weer te wensen over te laten. Hij is duidelijk nog niet veel veranderd...
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Tiboko schreef: wo 08 mei 2024, 10:02 Dát en het eindeloos geklaag van Vince. Heel misplaatst en zijn houding tegenover Femke begint ook weer te wensen over te laten. Hij is duidelijk nog niet veel veranderd...
Ho, eigenlijk vind ik dat Vince nu wel een punt had, hij heeft toch werk, waarom moet Femke hem pushen om een andere job te zoeken, bij mij zou dat ook overkomen de job als vuilnisophaler niet goed genoeg is. De jobs die ze hem dan gisteren voorstelden, waren dan nog heel uiteenlopend, mechanieker, hopelijk heeft hij dat vroeger gedaan, weet ik niet, maar dat kan zo maar niet iedereen, administratief assistent dacht ik dat ze zei, daar moet je ook al serieus diploma voor hebben tegenwoordig, en dan winkelbediende,dan kan hij evengoed bij haar in de shop werken toch.
3 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Inderdaad, Vince is geen zonnetje in huis, ook nooit geweest - maar Femke is zijn moeder niet.
Waarom ze hem zo betuttelt is mij ook een raadsel, tenzij inderdaad dat ze zijn job te min vindt.
2 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Is het Femke of Vince zélf die de job van vuilnisophaler beu is? Hij vooral, dacht ik. Want komt élke dag klagend thuis en het mislopen van de promotie heeft dat ook niet gebeterd...

Uiteraard is het fout van Femke om hem te pushen, maar die zoektocht op internet kwam er toch ook maar omdat hij zei "ik wil niet de rest van mijn leven achter een vuilkar lopen". Wie wel? Ook Sunny staat liever achter de bar dan met vuilzakken te sleuren. Wat belet hen om elders te solliciteren in plaats van dag na dag te zagen ??
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Het verhaaltje van die drugs ...
0 x
jeanken
Nog geen rang
x 2

Bericht door jeanken »

Het verhaal van Silke en Viv en Lowie mag wel stilletjes aan stoppen...
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Femke en Sunny! Wat een vreemde relatie hebben die en de manier waarop hij de Withoeve of Feniks binnenkomt. Alles overheersend en totaal niet realistisch. Niet echt een verhaallijn waar ik verder veel van wil zien. 👎🏻
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

En zijn "dubbelzinnig taalgebruik" daarbij altijd. Nu was het weer iets van "ik ben hier voor je vitamine D" :roll:
1 x
Plaats reactie