Moderator bericht:
Britney Van Notegem (Apollonia Sterckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Het gaat wel snel voor Britney : eerst n kus, dan al direct een relatie en dan samenwonen ! Ik weet niet of het wettelijk zou mogen dat ze met Abel gaat samenwonen, ze is nog geen 18. Nu ja, dat is ze binnen n paar maand. Zelfs als Nancy een rechtszaak zou aanspannen, is ze al 18 tegen dat het zo ver is. Hoewel, in Thuis gaat alles rapper.
Moderator bericht:
Moderator bericht:
Spoiler verwijderd
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Awel, daar dacht ik ook aan : volgens de wet is Britney nog minderjarig. 

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Gekopieerd uit het topic van Abel:
Gretig nog wel... Ik vond dat ze heel bedenkelijk keek.Tiboko schreef: vr 03 mei 2024, 13:11 De spoedarts in opleiding (?) die zijn minderjarig vriendinnetje gaat "uitlenen" aan zijn vrienden en zij die daar dan gretig op in wil gaan.
3 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Absoluut ! Ik hoop toch dat ze niet zo onnozel gaat zijn om daarin te trappen , ze is toch geen kleuter meer ...
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ik voelde al nattigheid toen de creep de rode jurk kadoo gaf, deed me denken aan jaren geleden toen tony de dealer/pooier een jurk gaf aan Sofie.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar moest ik ook meteen aan denken.martha schreef: vr 03 mei 2024, 16:01 deed me denken aan jaren geleden toen tony de dealer/pooier een jurk gaf aan Sofie.

Hij had Sofie destijds in de tang met haar drugsgebruik en schulden bij hem, en Abel heeft Britney nu (een soort van) in de tang door zich lief en betrouwbaar voor te doen tegenover haar terwijl hij dat helemaal niet is.
Ik vond het heel naar om te zien iig...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
En ze voelt ook wel dat het niet klopt, maar ze wil goed doen voor Abel. Oooh Britt toch.
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Lappen niet per se, maar toch een flinke bolwassing voor Britt.
Zondag wordt ze meerderjarig, in haar geval is dat nog niet 'volwassen', dat heeft ze vanavond bewezen.
Ze zou beter haar familie te vriend houden, ook al beseft ze dat jammer genoeg nog niet.
Ik hoop maar dat dit niet vrij spel voor Abel betekent, nu Britt die deur wagenwijd heeft open gezet.
Zondag wordt ze meerderjarig, in haar geval is dat nog niet 'volwassen', dat heeft ze vanavond bewezen.
Ze zou beter haar familie te vriend houden, ook al beseft ze dat jammer genoeg nog niet.
Ik hoop maar dat dit niet vrij spel voor Abel betekent, nu Britt die deur wagenwijd heeft open gezet.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Hoe ze tegen haar moeder sprak was er ver over , maar eerlijk? Het zag er ook wel een beetje kinderachtig uit, zeker met die kroon , dat is leuk misschien als je 8 ofzo bent. waarop hadden ze dit niet kunnen regelen om samen met vrienden en familie kunnen vieren? Had Nancy dat feestje ook later gehouden, dan deed Britt wellicht iets minder moeilijk , ze had volgens mij ook duidelijk gemaakt dat ze al plannen had. Nogmaals, hoe Britt tegen haar sprak keur ik niet goed, verre van, maar Nancy moet toch echt eens stoppen met dat hyper-opdringerig gedrag,. Ik krijg er zelf de kriebels van.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
De inkleding was ms wat kinderachtig maar Brit overdreef toch. Ze kon zich wat inhouden en blij zijn dat haar ma iets deed voor haar. Ze moet haar ma ondertussen toch kennen ... Abels plan om haar te isoleren van haar familie lukt weer en niemand heeft het door.
2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik had deze reactie van Abel niet verwacht. Ik dacht dat hij zich eerder afzijdig zou houden, maar hij koos min of meer de kant van Nancy en probeerde Britt te sussen.
Hij speelt alles heel subtiel, zodat niemand gaat vermoeden dat hij Britt probeert te isoleren.
Maar eerlijk gezegd had ik altijd gedacht dat Britt toch wel slimmer was dan dit. Zich zo laten inpakken dat zelfs haar familie niks goeds meer kan doen...
Natuurlijk, als je moeder meteen bij het binnenkomen zegt 'maar hoe ziet gij eruit???' en je blijft aanspreken met 'Prutske' in het bijzijn van anderen, dan valt dat slecht, zeker als het oorspronkelijke plan was om in een chique restaurant te gaan eten en in een kasteel te overnachten.
En ja, het was eerder een kinderfeestje, en Nancy had het beter nog even uitgesteld, maar deze afstandelijke en boze reactie was er over.
Britt denkt dat 18 zijn van haar een volwassen vrouw maakt, ze heeft bewezen dat dit niet zo is.
Hij speelt alles heel subtiel, zodat niemand gaat vermoeden dat hij Britt probeert te isoleren.
Maar eerlijk gezegd had ik altijd gedacht dat Britt toch wel slimmer was dan dit. Zich zo laten inpakken dat zelfs haar familie niks goeds meer kan doen...
Natuurlijk, als je moeder meteen bij het binnenkomen zegt 'maar hoe ziet gij eruit???' en je blijft aanspreken met 'Prutske' in het bijzijn van anderen, dan valt dat slecht, zeker als het oorspronkelijke plan was om in een chique restaurant te gaan eten en in een kasteel te overnachten.
En ja, het was eerder een kinderfeestje, en Nancy had het beter nog even uitgesteld, maar deze afstandelijke en boze reactie was er over.
Britt denkt dat 18 zijn van haar een volwassen vrouw maakt, ze heeft bewezen dat dit niet zo is.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ik kan verstaan dat pubers (want als ik haar gedrag zie is ze dat nog steeds voor mij) zo reageren op het overdreven kinderlijke feestje van Nancy. Maar er zijn grenzen! Dat iemand in zo'n korte tijd van jong meisje naar een voor haar leeftijd, heel volwassen vrouw evolueert, dat is er toch over. Misschien wel door Abel en z'n gedrag, z'n vrienden. Waar is dat vriendelijke meisje gebleven dat Nancy kende toen ze bij haar wegging? Als mama moet dit een complete shock zijn en moeilijk te aanvaarden. Oké, mama's zijn straffe madammen over het algemeen maar hen tijd gunnen om aan een bepaalde situatie te wennen is voor iedereen vanzelfsprekend, uitgenomen voor hen die hun kleine meid altijd anders gekend hebben.satine schreef: za 01 jun 2024, 10:59 Britt denkt dat 18 zijn van haar een volwassen vrouw maakt, ze heeft bewezen dat dit niet zo is.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Britt schaamt zich al wel langer voor het gedrag van haar moeder, dat was al zo voor ze Abel kende ook.
En soms kan je haar dat echt niet kwalijk nemen.
En soms kan je haar dat echt niet kwalijk nemen.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik begreep die uitval tegen haar moeder ook niet zo goed. Misschien schaamde ze zich voor haar moeder omdat die griezel er bij was.
1 x