Christine Leysen (Daphne Paelinck)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Is men tegenwoordig zo vlug gescheiden ? :denk:

Ik beaam Satine, met Christine verveelt men zich nooit :lol: Ik ben eigenlijk wel altijd fan geweest van haar alhoewel ik haar soms achter het behang kan plakken :lol: . En ze is altijd heel mooi gekleed :thumbup: Maar :lol: gisteren had ze bijna hetzelfde aan als Simonne.Het zag er hetzelfde dessin uit.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Tiboko schreef: di 30 apr 2024, 11:03 k zie het toch als iets korte termijn-achtig hoor
Ik vermoed dat het toch wat langer zal duren. Eigenlijk passen die twee nog wel samen.
Adil was een te brave sloef, Peter is een gehaaide sloef. Hij durft wel eens goed buiten de lijntjes te kleuren.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Stel bij die verhouding toch wat vragen: zal Christine het zien zitten bij Peter z'n kinderen, heeft zij het plusmama schap in zich?? Meent Peter het wel even ernstig als zij doet? Zal zij ook beginnen de dominante figuur zijn in deze relatie en kan Peter dat aanvaarden?? Misschien overbodig en zorgen voor later, toch wens ik hen het beste toe.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik zie het ook nog wel werken tussen die twee.
En Christine heeft Yasmine vroeger nog bijles gegeven en het klikte toen toch tussen die twee. We kunnen ook van Christine niet zeggen dat ze geen ervaring heeft met kinderen.
Er is ook nooit gezegd dat ze niet goed is in wat ze doet op school, dus van mij mogen ze het gerust een kans geven.
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Jammer genoeg komt Yasmine niet meer in beeld.
Ik vind het een leuke actrice.
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: wo 01 mei 2024, 10:18 Ik zie het ook nog wel werken tussen die twee.
Ja, ik ook wel eigenlijk. :yup:
Ik vind vooral de gezichtsuitdrukking van Peter grappig, die vaak best wel geamuseerd kijkt als Christine er weer eens iets uitflapt waar de meeste mensen hun wenkbrauwen bij op zouden trekken.
Ik denk dat die 2 best wel aan elkaar gewaagd zijn. :mrgreen:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

De "verrassingen" en dergelijke komen natuurlijk bijna uitsluitend van Christine. Peter vindt het allemaal wel amusant, maar zelf heb ik nog geen initiatief zien nemen. Zij verrast hem met een lunch, zij nodigt hem uit voor een etentje, zij stelt dingen voor...

De vraag voor mij is hoe serieus Peter dit alles opneemt? En wanneer hij Christine eens zal verrassen. Pas dan zit een relatie erin...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik weet niet... Ik vond zijn reactie in de supermarkt gisteren, toch te "geïnteresseerd" om gewoon voor geamuseerd door te gaan. Als dat echt alleen zijn bedoeling is, dan zou ik als ik hem was toch snel wat andere signalen af gaan geven. :angel:
Al gaat het initiatief wel vooral uit van Christine, dat is waar.
Maar hoe dan ook vind ik het wel leuke TV, zeker vergeleken bij sommige andere koppels. Die 2 bieden elkaar iig wel een realistische uitdaging. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik ben de laatste tijd nogal fan van Christine - de wisselwerking tussen haar en Peter is fijn om te zien. Peter leeft helemaal op en Christine heeft iemand die op een kalme manier haar af en toe wat in toom houdt. Ik vind dit een veel betere match dan met Adil of met Bob indertijd, die altijd maar toegaven om de kerk in het midden te houden.
Alleen vind ik dat een nogal aparte band met Yasmine aan het opbouwen is. Die begint te puberen en begint haar weg te zoeken, maar uiteindelijk is ze ook nog maar 13 of zo.
Geheimpjes hebben op gebied van jongens is allemaal leuk tot op zekere hoogte, maar Peter overal buiten houden? Ik hoop maar dat dit op termijn niet voor problemen gaat zorgen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

En dát is precies waarom ik Christine een lap zou geven. In plaats van lekker te genieten van deze mooie gezinsmomentjes, zorgt ze voor splitsing door "geheimpjes" te koesteren met zijn dochter. Waarom Peter bv niet mag weten dat zijn dochter een eerste onschuldig vriendje heeft, is me een raadsel. Verder zien we nu ook al signalen van de "pusherige" Christine. Zoals het nu is volstaat het niet, nee ze wil en zal Peter zover krijgen om samen te wonen.

Dit gaat foutlopen, gegarandeerd :shock:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Het was ook de eerste keer dat zij en adil apart liepen in de generiek.
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Tiboko schreef: vr 14 jun 2024, 15:02 Dit gaat foutlopen, gegarandeerd
Alles moet fout lopen in thuis. Nu vermoed ik wel dat Peter en Christine qua relatie een rustigere periode tegemoet gaan.
Ze hebben beide al veel meegemaakt dit seizoen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Voor een vrouw die beweert dat ze toch "zo gelukkig" is met haar nieuwe lief reageert ze toch jaloers en zuur op het nieuwe lief van haar ex :denk:
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

heidiw schreef: wo 02 okt 2024, 00:10 Voor een vrouw die beweert dat ze toch "zo gelukkig" is met haar nieuwe lief reageert ze toch jaloers en zuur op het nieuwe lief van haar ex
Ja, het was precies toch niet rozengeur en maneschijn toen ze Lynn daar zag zitten. Was het verbazing of jaloezie of een mengeling van die 2. Was precies niet zo af te lezen van haar gezicht. Nog raar dat ze geen snijdende opmerking gaf zoals het haar handelsmerk is. èigenlijk heeft ze daar totaal niks meer mee te maken. Zij heeft Adil de bons gegeven en is nu bij Peter. Zo wat is haar probleem??
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk dat ze er minder moeite mee zou hebben, als het niet Lyn was.
Lyn, die ook al haar 'bestie' heeft ingepikt.
En dan Femke die ze tegen heeft, Yasmine die duidelijk niet wil dat ze zich daar al te veel moeit...
Voor iemand als Christine zijn dat harde noten om te kraken. ;)
2 x
Plaats reactie