Tja, was 1 keer een een opflakering, gewoon ook door Roza aangestoken, zonder gevoelens. Simonne met Dirk, is inderdaad enkel een kus geweest heeft ze altijd beweerd, maar die was wel echt verliefd op Dirk, wat is dan het verschil???Christel schreef: di 16 apr 2024, 15:37 Want zijn liefde voor Simonne was toch ook niet zo groot toen hij vreemd ging met Rosa...
Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Gekopieerd uit 'Wie of wat heeft je doen lachen?':
En dan is er ook nog de Engelse uitdrukking: 'The chase is better than the catch' - als de vrouwen hem zo voorgeschoteld worden, is de spanning er af natuurlijk.
Komt ook nog bij dat in het verleden - buiten heel lang geleden een one-night-stand - er nooit sprake was van aantrekking tussen Rosa en Frank.
Hoe Simonne het in haar hoofd heeft gehaald om dit scenario te bedenken en dan ook nog te beweren dat dit haar gelukkig maakt, blijft mij een raadsel.
Die parochiestier is ook al wel vele jaren geleden, nu is hij al blij als hij zelfstandig in en uit de zetel of het bed geraakt denk ik.daffy duck schreef: wo 17 apr 2024, 09:19 De parochiestier van weleer die van z'n troon valt en alleen maar z'n zetel wil en een pintje!
En dan is er ook nog de Engelse uitdrukking: 'The chase is better than the catch' - als de vrouwen hem zo voorgeschoteld worden, is de spanning er af natuurlijk.
Komt ook nog bij dat in het verleden - buiten heel lang geleden een one-night-stand - er nooit sprake was van aantrekking tussen Rosa en Frank.
Hoe Simonne het in haar hoofd heeft gehaald om dit scenario te bedenken en dan ook nog te beweren dat dit haar gelukkig maakt, blijft mij een raadsel.
1 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Voor mij is Simonne in feite "meer" vreemdgegaan dan Frank, omdat daar inderdaad gevoelens bij kwamen kijken.vdbemdsa schreef: wo 17 apr 2024, 08:33 Tja, was 1 keer een een opflakering, gewoon ook door Roza aangestoken, zonder gevoelens. Simonne met Dirk, is inderdaad enkel een kus geweest heeft ze altijd beweerd, maar die was wel echt verliefd op Dirk, wat is dan het verschil???
Ik volg wat je zegt hoor, en ik vind Frank ook zeker niet als enige "schuldig" aan dit fiasco.
Dat hele huwelijk trekt in mijn ogen op niks meer en ook deze kunstgrepen - waarvan zowel Frank als Simonne al lang en breed zouden moeten beseffen dat het langs geen kanten werkt - gaan duidelijk geen oplossing meer bieden.
De manier waarop ze verder stuntelen en hannesen zonder een keertje fatsoenlijk met elkaar te praten, is bijna pijnlijk om te zien.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Ik erger me altijd aan het feit dat Frank als een vrouwenzot wordt neergezet (onlangs nog door Eddy). De laatste keer dat Frank "vreemdging" was met bonnie ergens in de caraïben toen hij op de vlucht was voor zijn dubbelganger Manfred. Kun je nagaan hoe lang dat al geleden is
Sindsdien heeft Simonne een relatie gehad met Mo, denk Luc, Jean-Marie, Herman, Waldek, Dirk
Dus wie is hier de overspelige ? 
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Inderdaad, die Jean-Marie, weet ik niet wie dat is (de pa van Sam dacht ik, maar niet zeker, of was dat Herman), maar als je haar lijstje bekijkt, inderdaadmartha schreef: wo 17 apr 2024, 15:00 Ik erger me altijd aan het feit dat Frank als een vrouwenzot wordt neergezet (onlangs nog door Eddy). De laatste keer dat Frank "vreemdging" was met bonnie ergens in de caraïben toen hij op de vlucht was voor zijn dubbelganger Manfred. Kun je nagaan hoe lang dat al geleden is Sindsdien heeft Simonne een relatie gehad met Mo, denk Luc, Jean-Marie, Herman, Waldek, Dirk Dus wie is hier de overspelige ?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Jean-Marie was een taxichauffeur, waar Simonne mee gekust heeft. Bij Waldek en Dirk was het ook zeker niet all the way.
Bij Mo en Luc waren Frank en Simonne uiteen dacht ik, blijft Herman over - dat was wel degelijk overspel, aan zee.
En ik twijfel heel sterk of Simonne wel verliefd was op Dirk - het was vooral de spanning en het doorbreken van de eeuwige sleur met Frank die haar aantrokken. Niet Dirk op zich, want dan had ze niet (weer opnieuw) voor Frank gekozen.
Dus ik denk wel dat het koppel aan mekaar gewaagd is, lang geleden of niet.
Bij Mo en Luc waren Frank en Simonne uiteen dacht ik, blijft Herman over - dat was wel degelijk overspel, aan zee.
En ik twijfel heel sterk of Simonne wel verliefd was op Dirk - het was vooral de spanning en het doorbreken van de eeuwige sleur met Frank die haar aantrokken. Niet Dirk op zich, want dan had ze niet (weer opnieuw) voor Frank gekozen.
Dus ik denk wel dat het koppel aan mekaar gewaagd is, lang geleden of niet.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Dat was in 2006 dus zo'n 18 jaar geleden.martha schreef: wo 17 apr 2024, 15:00 De laatste keer dat Frank "vreemdging" was met bonnie ergens in de caraïben toen hij op de vlucht was voor zijn dubbelganger Manfred. Kun je nagaan hoe lang dat al geleden is
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Ondertussen heeft hij Simonne voor een ultimatum gesteld: ofwel Rosa ofwel hijzelf.
Ik vrees dat hij daarmee in zijn eigen voet schiet want het zou kunnen gebeuren dat Simonne voor Rosa zal kiezen.
Ik vrees dat hij daarmee in zijn eigen voet schiet want het zou kunnen gebeuren dat Simonne voor Rosa zal kiezen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
wat een rare toestand is dat daar toch! Natuurlijk il Simonne meer avontuur en plezier, maar 3 weken geleden was zij toch de zuurpruim die niet kon verdragen dat Rosa en Frank iets gingen drinken. Nu is het Frank die de uitgedroogde borstel uithangt en z'n rust wil. En Rosa zweeft daar een beetje tussen, Frank uitdagen en complot smeden met Simonne. Weinig sprake van stabiliteit in het gezin Bomans! En ook: ik vind dat zowel Simonne als Rosa toch heel weinig geven om het verlies van Polly.apestaart schreef: do 18 apr 2024, 09:53 Ik vrees dat hij daarmee in zijn eigen voet schiet want het zou kunnen gebeuren dat Simonne voor Rosa zal kiezen.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat is waar maar deze keer kan ik er wel begrip voor opbrengen ! Ondertussen lijkt de "zotte vlaag" bij Simonne ook over te waaien .
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik niet - hij zou beter eens zien waar dit alles vandaan komt en eerlijk zijn, ook met zichzelf.
Hij heeft zijn Suske jaren op het achterplan geschoven en met Rosa kon hij wel lol maken???
Dat hij eens zijn grotejongenbroek aantrekt en een eerlijk gesprek heeft met zijn vrouw, in plaats van mensen van zich weg te duwen, inclusief zijn beste vriend die zo zijn best doet voor hem.
Misschien is wat Eddy doet ook niet ideaal, maar een klein beetje appreciatie zou toch wel mogen.
Hij heeft zijn Suske jaren op het achterplan geschoven en met Rosa kon hij wel lol maken???
Dat hij eens zijn grotejongenbroek aantrekt en een eerlijk gesprek heeft met zijn vrouw, in plaats van mensen van zich weg te duwen, inclusief zijn beste vriend die zo zijn best doet voor hem.
Misschien is wat Eddy doet ook niet ideaal, maar een klein beetje appreciatie zou toch wel mogen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Het wordt hoog tijd dat Frank eens voor zichzelf uitmaakt hoe hij zijn toekomst ziet en met wie dat zal zijn. Sowieso geldt dat ook voor Simonne.
Op termijn kan Rosa daar ook niet blijven wonen, want zij lijkt de enige die er nog plezier aan beleeft, gezien het lang gezicht van Simonne vrijdag aan de ontbijttafel.
Op termijn kan Rosa daar ook niet blijven wonen, want zij lijkt de enige die er nog plezier aan beleeft, gezien het lang gezicht van Simonne vrijdag aan de ontbijttafel.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Wat is dat toch met die man? Wel plezier maken met Rosa, maar verder wil hij met zijn Suske alleen maar tv kijken in de zetel.
Als ik er aan denk hoe hij vroeger met Veerle omging, altijd begripvol, altijd een grapje en samen dingen doen, maar zijn eigen vrouw ziet hij als een meubelstuk? Of een kussen om tegen te leunen of zo?
Als ik er aan denk hoe hij vroeger met Veerle omging, altijd begripvol, altijd een grapje en samen dingen doen, maar zijn eigen vrouw ziet hij als een meubelstuk? Of een kussen om tegen te leunen of zo?
1 x