Robin Bomans (Kobe Debie)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Robin Bomans (Frits De Ruyter)
WTF??????
Wat is daarmee gebeurd? Hoe wordt een minderjarige cocaïnedealer????
Echt, dit is dé plotwending/karaktermoord teveel.
Wat is daarmee gebeurd? Hoe wordt een minderjarige cocaïnedealer????
Echt, dit is dé plotwending/karaktermoord teveel.
3 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
^ Daar sluit ik me bij aan.
Hoe hij daar gisteren met die grijns op zijn gezicht met dat zakje drugs stond te zwaaien voor Silke...

Hoe hij daar gisteren met die grijns op zijn gezicht met dat zakje drugs stond te zwaaien voor Silke...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Mja die jongen is ook al meer aan zijn lot overgelaten dan dat iemand zich oprecht met hem bezig hield - buitten Marianne af en toe als het haar uit kwam.
Het leven dat hij kende in Marokko is indertijd van de ene dag op de andere weg geveegd door zijn stiefzus die hem absoluut niet in haar buurt wou. Zijn halfzus Jenny dan weer wel, dus die moest hij achterlaten.
En dan hier bijna geen stabiliteit, geen schitterende schoolresultaten, oma die tegen een gevangenisstraf aan zit te kijken, vader en vriendin uiteen, hele dagen op hotel, niet meteen een populaire jongen - een goede voetballer (misschien?) maar dat heeft ook voor niemand belang verder.
Ik vind dit ook een vergezochte verhaalwending, maar dit zijn wel vaak de jongeren die in deze val trappen.
Zo krijgen ze in bepaalde kringen aanzien en wat aandacht - en wat extra euries is ook altijd mooi meegenomen.
Het leven dat hij kende in Marokko is indertijd van de ene dag op de andere weg geveegd door zijn stiefzus die hem absoluut niet in haar buurt wou. Zijn halfzus Jenny dan weer wel, dus die moest hij achterlaten.
En dan hier bijna geen stabiliteit, geen schitterende schoolresultaten, oma die tegen een gevangenisstraf aan zit te kijken, vader en vriendin uiteen, hele dagen op hotel, niet meteen een populaire jongen - een goede voetballer (misschien?) maar dat heeft ook voor niemand belang verder.
Ik vind dit ook een vergezochte verhaalwending, maar dit zijn wel vaak de jongeren die in deze val trappen.
Zo krijgen ze in bepaalde kringen aanzien en wat aandacht - en wat extra euries is ook altijd mooi meegenomen.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
met een doorgeslagen en bemoeizieke grootmoeder en een vader die plots weer een puber wordt ...wat kan er van die sukkelaar nog voortkomen ?
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Zoals ik al in een ander topic schreef, had altijd gedacht dat Robin iets met de dood op Cosyns te maken had, welnu begin ik terug in die richting te denken, misschien was die drugs dan toch niet zomaar in zijn boekentas gestopt, en wist Marianne dit wel (niet van de drugs natuurlijk) en heeft ze hem altijd willen beschermen om die jongen zijn jeugd niet te laten vergooien, wou zij er wel voor opdraaien en haar oude dag in de gevangenis doorbrengen voor hem.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Maar dat buurmeisje van Cosyns had toch toegegeven dat ze door hem gechanteerd werd om die zak weed in Robin's boekentas te stoppen nadat hij haar betrapt had met een jointvdbemdsa schreef: do 21 mar 2024, 14:38 was die drugs dan toch niet zomaar in zijn boekentas gestopt, en wist Marianne dit wel
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Ondertussen is Robin afgetroefd omdat Silke niet betaald heeft voor die drugs, als zijn vader en grootmoeder zijn gezicht zullen zien dan zal hij kleur moeten bekennen en dan zal dat zijn beste dag niet zijn tenzij hij zal zeggen dat hij met iemand heeft gevochten.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hij zal misschien nog eventjes wegkomen met wat smoezen inderdaad, maar getuige de domme en amateuristische aanpak van zowel Silke als Robin, zal het volgens mij niet lang duren voordat hij over de hele lijn door de mand valt.apestaart schreef: za 23 mar 2024, 09:51 Ondertussen is Robin afgetroefd omdat Silke niet betaald heeft voor die drugs, als zijn vader en grootmoeder zijn gezicht zullen zien dan zal hij kleur moeten bekennen en dan zal dat zijn beste dag niet zijn tenzij hij zal zeggen dat hij met iemand heeft gevochten.
De drugsdealer die boven Robin staat, moet wel erg wanhopig zijn geweest om hem met die rommel op pad te sturen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ben benieuwd of we de échte dealer ook effectief gaan te zien krijgen, mogelijk een nieuw personage of een bekend iemand die plots een donker kantje blijkt te hebben. Stel je voor dat pakweg Cédric de man achter de coke blijkt te zijn 
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Zou dan eerder gokken op Abel. Dat is een beetje een cryp , alhoewel heet moeilijk te begrijpen zou zijn hoe die 2 met elkaar in aanraking kwamen. Ja, misschien staan we voor een verrassing die we totaal niet vermoeden.Tiboko schreef: ma 25 mar 2024, 13:39 Stel je voor dat pakweg Cédric de man achter de coke blijkt te zijn
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Als Silke het pakje coke per ongeluk aan een verkeerde klant heeft meegegeven, zal Robin nog een groter pakske slaag krijgen van zijn dealer denk ik !
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik denk dat het de juiste klant was, maar dat de inhoud niet meer klopte. Dus Robin staat er niet goed voor.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Wel een redelijk domme zet van Bomans junior. Dat pakje kon hij bij wijze van spreken op 50 plekken zélf verstoppen, maar nee - hij geeft het in bewaring bij uitgerekend het meisje dat hem eerder al bedot heeft. Smart move Robin 
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Klopt, het pakje was 'leger'. Robin heeft zijn 2e pakske slaag van zijn dealer gekregen en wil er nu mee stoppen.satine schreef: vr 29 mar 2024, 10:30 Ik denk dat het de juiste klant was, maar dat de inhoud niet meer klopte. Dus Robin staat er niet goed voor.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Lachwekkend. Als je in dat wereldje verzeilt kan je niet zomaar beslissen "ik wil ermee stoppen", want de dealer weet dan dat het risico bestaat dat hij al dan niet anoniem verklikt wordt. Nee, Robin is nog niet aan het eiind van zijn miserie...
0 x