Robin Bomans (Kobe Debie)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Robin Bomans (Frits De Ruyter)

Bericht door Tiboko »

Ging over de manier waarop hij Britney gedumpt had. Iets in de stijl van "marginale koe".

Dat zeg je niet tegen iemand, ook niet als je niet in meisjes geïnteresseerd bent.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Nee, inderdaad. Zijn hele houding was onbeschoft, niet alleen dat hij Britney gemeen en schandalig behandeld heeft.
Volgens mij zijn het inderdaad de vriendjes op school die een niet zo gezellige invloed op Robin hebben momenteel. Hopelijk trekt dat wat bij, want zijn manier van doen is redelijk onfatsoenlijk en onuitstaanbaar...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Zou hij nu de schuld krijgen? Ik vind hem wel een keigoede acteur.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Blijkbaar was hij vals beschuldigd en heeft Vicky de tafel verplaatst bij t poetsen ? Hoe kon zij weten dat die exact op dezelfde plaats moest blijven staan ? Nalatigheid van Boowie.
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef: di 20 dec 2022, 04:21 Nalatigheid van Boowie.
Dat sowieso, want als alles precies op z'n plaats moest blijven staan dan hadden ze het maar vast moeten zetten.
Ook door gewoon gebruik van die escaperoom kunnen dingen verplaatst worden, dat hoort niet zo'n ernstige gevolgen te hebben, en anders hadden Bob en Lowie alle plaatsingen op voorhand moeten controleren.
En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat ze fatsoenlijke materialen hadden moeten gebruiken, die niet op zo'n manier kapot kunnen gaan als er iets mis gaat.
Ik hoop maar dat het Robin wat troost brengt om dat te weten, want je zult maar naar je hoofd geslingerd krijgen dat je iemand "vermoord" hebt, gewoon door wat kwajongensstreken... :-?
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: di 20 dec 2022, 12:05 Ik hoop maar dat het Robin wat troost brengt
Ja, hiermee akkoord, maar toch ook de bedenking: hij is de oorzaak van alles. Ja, Lowie moest alles gecontroleerd hebben, Vicky mocht niks verplaatst hebben, Ace moest beter materiaal geleverd hebben. Natuurlijk heeft hij dit niet gewenst en denk dat hij zoveel spijt heeft van die inbraak. Een stevige uitbrander is hier op z'n plaats want zo onschuldig is dit niet. Als je hoort dat hij heeft gezien dat alles beveiligd was met codes, moet hij toch ook hieraan geprutst hebben. Een les in: blijf van alles af dat niet van jouw is lijkt me dan ook op z'n plaats. Maar ja, tieners! Soms onvoorspelbaar gedrag!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Uit het topic van Tom:
daffy duck schreef: za 24 dec 2022, 16:35 Robin heeft dit inderdaad als een vandalenstreek gedaan, maar hoe je het ook draait of keert, hij is de oorzaak van al de miserie.
En uit dit topic:
daffy duck schreef: di 20 dec 2022, 19:59 want zo onschuldig is dit niet
Als hij die sleutel niet had genomen en met modderschoenen daar rond gelopen, dan had Vicky niet moeten poetsen.
Had Vicky de meubels op precies dezelfde plek terug gezet, dan was het ook anders gelopen.
Maar dan komen we bij de verantwoordelijkheid:
Lowie had Vicky moeten zeggen dat het daar allemaal op precies dezelfde plek terug moest gezet worden, dat een centimeter verschil grote gevolgen kan hebben in een virtuele ruimte.
Hij had ook tegen Bob moeten zeggen wat er gebeurd was.
Wetende dat er minstens twee mensen (de inbreker(s) en Vicky) in de loods geweest waren, hadden ze alles opnieuw moeten checken voor er een nieuw spel gestart werd
Alles in de schoenen schuiven van een zestienjarige lijkt mij hier niet aan de orde.
Dingen doen die niet mogen kunnen soms verstrekkende gevolgen hebben, ook als ze gewoon als kattenkwaad bedoeld waren.
Maar de eindverantwoordelijkheid lag en ligt nog steeds bij onze twee bollebozen van Boowie.

Ik denk dat Robin nu wel twee keer zal nadenken voor hij nog eens een lumineus idee krijgt en stoer wil doen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Het zou me niet verwonderen moest Alexander dat grote pak wiet verstopt hebben in Robins rugzak als ze allebei in de wijngaard waren, Robin om te werken en Alexander om Vince 'zomaar' een bezoekje te brengen. Het pak was nogal groot voor eigen gebruik, dus nu is Robin ook ineens dealer ???
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

We zien hem weinig, maar gisteren had ik opeens te doen met Robin.
Wat een jeugd heeft die jongen al gehad...
Eerst zijn moeder en de man die hij als vader kende, overleden. Dan gescheiden van zijn halfzusje omdat zijn stiefzus hem niet wou.
Naar een ander land met een heel andere cultuur bij mensen die hij amper kende.
Verhuis, liefdes-intriges van zijn vader, de relatie en het verdriet van zijn oma...
Beschouwd worden als het seutje, valselijk beschuldigd worden van dealen, de hele school die opeens weet dat je oma iemand het hoekje om geholpen heeft - en dan nu in een hotelkamer.
Ook zonder degene die hem toch regelmatig steunde waar ze kon en die hij nu niet meer ziet. Ben ik nog iets vergeten? :denk:

En ja, ik weet dat het Thuis is - en alles voor de verhaallijnen - maar ik had toch met hem te doen.
Dus ik hoop dat hij binnenkort ook eens iets leuks mag meemaken.
3 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: wo 21 feb 2024, 11:23 Dus ik hoop dat hij binnenkort ook eens iets leuks mag meemaken.
Iets leuks meemaken in Thuis. Dat is normaal not done! Je moet een ongeval, een relatiebreuk, ruzie, een aanval, een tumor of zo onder de kiezen hebben om tot het clubje te behoren. Al had ik me ook al de vraag gesteld: waar is Robin?? Ook op hotel?? Is de relatie met Karin nu helemaal verbroken?? En inderdaad: laat die jongen eens een uitzondering zijn en eens genieten van iets!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: wo 21 feb 2024, 11:23 Ook zonder degene die hem toch regelmatig steunde waar ze kon en die hij nu niet meer ziet.
Ik vind dit raar en ook eigenlijk een gemiste kans, eerlijk gezegd. Hij ging zo leuk met Karin om dat ik persoonlijk vaak het idee had dat hij liever bij haar was dan bij zijn vader, en dus ook dat hun band veel hechter was dan de band tussen Robin en Tom.
Robin heeft toch wel de leeftijd om tot op bepaalde hoogte zijn eigen keuzes te maken en ik vind het dan ook maar apart en onlogisch dat zowel Karin als hij het er zomaar bij hebben laten zitten en ieder huns weegs zijn gegaan.

Het lijkt wel alsof Robin alleen rondloopt om andere personages wat "bodem" voor hun verhaallijnen te bieden, met als resultaat dat er inderdaad maar weinig leuke of gelukkige momenten voor hem zijn weggelegd. Hij is zo'n beetje de eeuwige speelbal en pechvogel zo... :-?
1 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Christel schreef: wo 21 feb 2024, 13:20 Het lijkt wel alsof Robin alleen rondloopt om andere personages wat "bodem" voor hun verhaallijnen te bieden
Ik vind dat bij veel personnages zo de laatste tijd ...
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Robin had inderdaad veel aan Karin, maar dacht toch dat hij woedend was op haar nadat hij het gehoord had ivm Vince.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Bedrog wordt door een puber ook als verraad gezien, dus zo raar is het niet dat hij met Karin niets meer wil te maken hebben.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat is waar, maar Tom is ook niet eerlijk geweest tegen Robin (dat bedrog over de schuld van Marianne aan de dood van Alexander had hij bijvoorbeeld nog maar net achter zijn kiezen), waar Robin ook heel kwaad over was maar waar je nu niks meer over hoort.
En andersom doet Karin ook totaal geen moeite.

Al bij al wordt het allemaal zo klakkeloos afgekapt voor mijn gevoel... Een beetje "hop, en door naar het volgende".
Tom is alweer naar bouwgrond aan het kijken terwijl hij en Judith als een paar verliefde pubers om elkaar heen dansen, en waar is Robin in dit geheel?

Hij is net zo'n pionnetje wat klakkeloos verzet wordt. Niet oké vind ik, dat er kennelijk zo achteloos met hem omgesprongen wordt. :-?
0 x
Plaats reactie