Ik vond net dat Rosa er eigenlijk het beste mee omging. Klein lachje, kleine opmerking (er zit daar niets da'k nog ni gezien heb he!) en dan gewoon direct doen, direct beginnen opkuisen, in plaats van met Frank te blijven discussieren zoals Simonne deed.Christel schreef: wo 10 jan 2024, 12:52 Hetzelfde geldt voor Simonne en Rosa. Kan best zijn dat Rosa alles al gezien heeft. Maar dat is wel in een andere situatie geweest dan in de hulpeloze situatie waar Frank zich gisteren in bevond, en dus ook niet hetzelfde.
Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Haar manier van doen vond ik ook goed, maar niet de situatie waarin ze dat deed.Nicolaske schreef: do 11 jan 2024, 05:25 Ik vond net dat Rosa er eigenlijk het beste mee omging. Klein lachje, kleine opmerking (er zit daar niets da'k nog ni gezien heb he!) en dan gewoon direct doen, direct beginnen opkuisen, in plaats van met Frank te blijven discussieren zoals Simonne deed.
Ze was daar niet als verzorgende in een verzorgingshuis, maar als vriendin van Simonne die nog even mee naar binnen kwam. In normale omstandigheden is het in mijn ogen wel begrijpelijk dat een echtgenoot (of echtgenote) er niet persé om ligt te springen dat iemands vriend of vriendin zomaar zijn/haar hele hebben en houwen te zien krijgt, toch?
Maar ik vond de hele situatie gewoon raar en sluit me dan ook aan bij wat Satine erover gezegd heeft. Het "grapje" kwam ook op mij totaal niet over...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Frank zijn herstel gaat precies wel heel vlot vooruit.
Wandelde al normaal en kwam met koffie bij Rosa binnen
Wandelde al normaal en kwam met koffie bij Rosa binnen
1 x
-
jeff
- Nog geen rang
- x 48
Inderdaad en die scene werd zo naturel gebracht dat ik daar bij het bekijken zelfs niet aan dacht.
Dus die verhaallijn mag als afgesloten beschouwd worden.
Op naar de volgende: retour van Peggy in de serie zou hier nu wel gepast zijn, voelt zelfs aan als een noodzaak. Als ze nu niet terugkeert, dan wellicht nooit meer, denk ik.
Dus die verhaallijn mag als afgesloten beschouwd worden.
Op naar de volgende: retour van Peggy in de serie zou hier nu wel gepast zijn, voelt zelfs aan als een noodzaak. Als ze nu niet terugkeert, dan wellicht nooit meer, denk ik.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Wel daar zit ik niet zo bepaald op te wachten zeker zoals zij gedroeg de laatste tijd toen zij nog in de serie te zien was.jeff schreef: di 20 feb 2024, 03:36 retour van Peggy in de serie zou hier nu wel gepast zijn, voelt zelfs aan als een noodzaak. Als ze nu niet terugkeert, dan wellicht nooit meer
0 x
-
elders
- Nog geen rang
- x 25
Ik stel me toch ernstige vragen over de rol van Frank in thuis. Zagen, klagen en ontploffen is de laatste tijd zijn enige functie. Ik heb de indruk dat hij echt op nonactief zit en enkel nog als beeldvuller telt om de overgang tussen de diverse vherhaallijnen van personen in te vullen.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat is bij Simonneke ook wel het geval dikwijls .elders schreef: di 20 feb 2024, 09:44 Ik heb de indruk dat hij echt op nonactief zit en enkel nog als beeldvuller telt om de overgang tussen de diverse vherhaallijnen van personen in te vullen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad! Ik schrok er gewoon van toen hij binnenkwam!Kiki_Dee schreef: ma 19 feb 2024, 20:40 Frank zijn herstel gaat precies wel heel vlot vooruit.
Wandelde al normaal en kwam met koffie bij Rosa binnen![]()
Ik vind het wel een héél vreemde en abrupte verandering ineens...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Het moet wel hé, want aan een Frank met rollator zal Rosa niet veel hebben als ze straks bij hem en Simonne (die voltijds werkt) zal komen logeren...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
De dames hebben dat goed bekeken, ieder om beurt een leuk avondje met Frank én een avondje me time, terwijl Frank eigenlijk niets liever doet dan in de zetel hangen en naar het voetbal of iets anders kijken en voor de rest gerust gelaten te worden...
Ik vermoed dan ook dat het niet lang meer gaat duren of hij gaat de stekker uit heel die affaire trekken.
Ik vermoed dan ook dat het niet lang meer gaat duren of hij gaat de stekker uit heel die affaire trekken.
1 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Hij was er geen voorstander van he, dat voorval met Roza is gebeurd, en heeft hij heel veel spijt van, de dames vinden het eerder plezant, en ik denk dat zijn Suske dat nog met een andere bedoeling heeft voorgesteld, dat zij ook nog met andere mannen mag daten.heidiw schreef: di 16 apr 2024, 11:54 Hij heeft het precies toch wat onderschat,vzijn ménage à trois
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Even uit het "Wie of wat heeft je doen lachen"-topic gekopieerd:
Of heeft hij gewoon schrik dat hij zijn Suske dan kwijt gaat zijn omdat hij het leven wel lekker comfortabel vond bij haar en hij niet alleen kan zijn?
Want zijn liefde voor Simonne was toch ook niet zo groot toen hij vreemd ging met Rosa...
Frank heeft volgens mij gewoon teveel gewild toen hij in eerste instantie overstag ging, maar baalt nou ontzettend dat hij dagelijks uit zijn pijp moet komen nu blijkt dat Simonne hem eigenlijk ook doodsaai vond en dus wel blij is met - onder andere - wat gezelliger gezelschap in huis.
Ineens gaat het niet meer om "wat Frank wil", en dat kan natuurlijk niet!
Die man is en blijft een egoïst tot in de kist, volgens mij, en deze keer heeft Simonne hem goed bij zijn...euhm...neus

Dat zou kunnen...vdbemdsa schreef: di 16 apr 2024, 15:18 Frank ziet zijn Suske daarvoor te graag, denk dat hij ze dan kwijt gaat zijn, als hij haar goesting niet geeft.
Of heeft hij gewoon schrik dat hij zijn Suske dan kwijt gaat zijn omdat hij het leven wel lekker comfortabel vond bij haar en hij niet alleen kan zijn?
Want zijn liefde voor Simonne was toch ook niet zo groot toen hij vreemd ging met Rosa...
Frank heeft volgens mij gewoon teveel gewild toen hij in eerste instantie overstag ging, maar baalt nou ontzettend dat hij dagelijks uit zijn pijp moet komen nu blijkt dat Simonne hem eigenlijk ook doodsaai vond en dus wel blij is met - onder andere - wat gezelliger gezelschap in huis.
Ineens gaat het niet meer om "wat Frank wil", en dat kan natuurlijk niet!
Die man is en blijft een egoïst tot in de kist, volgens mij, en deze keer heeft Simonne hem goed bij zijn...euhm...neus
0 x