Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: di 13 feb 2024, 13:42 Een karaktermoord? Dat zeker wel.
Maar daar draaien de scenaristen al lang hun hand niet meer voor om - als het maar in de verhaallijn past.
Of als er iets nieuws mee kan gecreëerd worden.
Dat klopt zeker!

Wat ik me wel afvraag, is wat dit met Bob op de langere termijn gaat doen...
Zijn karakter raakt met de dag een beetje meer "verbrand" en van zijn "autistische trekjes" (waar ze het voorheen zo graag op gooiden) blijft ook al lang niks meer over.
Dus ja; ze hebben nu iets gevonden waar mensen zich al weken aan een stuk groen en geel aan kunnen ergeren, maar voor mij persoonlijk is Bob echt wel tot de grond toe afgebroken hiermee. Wat die man ooit ook nog voor goeds gaat doen of zeggen; ik geloof daar niks meer van. :nope:

Hij is tegenwoordig op alle vlakken ronduit een verschrikking. :sick:
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

De manier waarop hij zich met Christine bemoeit is op zijn zachts gezegd onbegrijpelijk.. Hij "bedoelt het allemaal zo goed"maar met zijn"goed bedoelde"bemoeienis brengt Christine steeds meer in de war.
Christine gooi die vent buiten en richt je op je gezin.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: wo 14 feb 2024, 12:51 Hij is tegenwoordig op alle vlakken ronduit een verschrikking.
Wat een slijmerige bedoening was dat daar gisterenavond weer met Chrisitne. Wil hij nu overal de bestweter zijn? In de Vita, in het gezin van Adil.
Moderator bericht:
Edit: Stukje met spoiler verwijderd. Dingen die nog nog niet in de afleveringen te zien waren, hebben hun eigen plekje in de spoilerhoek van het forum hè? ;)
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Mja Bobbelix, u ergens als gast binnen wringen, hun huishouden beginnen beredderen, vanalles in de oren van uw gastvrouw fluisteren om haar kop zot te maken en iemand die u als vriend beschouwt, op deze manier verraden... Dacht ge nu echt dat dit een goed plan was?
En dan nog tegen de bedrogen echtgenoot zeggen dat hij zijn vrouw niet verdient.
Manmanman, ge zijt echt wel de weg kwijt, want sommige dingen komen nooit meer goed.
Alhoewel, dit is Thuis natuurlijk.
3 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: vr 16 feb 2024, 10:23 Manmanman, ge zijt echt wel de weg kwijt, want sommige dingen komen nooit meer goed.
Alhoewel, dit is Thuis natuurlijk.
ja, naast het feit dat ze in een ander tijdsritme leven kennen ze, Bob als voorbeeld nemende, geen medelijden met hun huisgenoten, vrienden,... zoveel privileges heeft Christine hem gegeven. En hij vond het nodig om zichzelf op te dringen, om het gezin ernstig door z'n roddelen in de problemen te brengen. Eindelijk , al is het bij wonder Tilly, heeft iemand het licht gezien. Door z'n masker heengekeken en hem in diskrediet gebracht!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

En het is nog niet gedaan, hij heeft tegen Viv gezegd dat ze nu genoeg met zijn voeten hebben gespeeld en zich niet meer over heen zal laten lopen dus we mogen nu nog aan nieuwe fratsen van meneer verwachten. :thumbdown:
We zijn dus met die kerel nog niet aan de nieuwe pattaten toe zoals men hier Thuis zegt, om te beginnen heeft hij al klacht tegen Adil neergelegd wegens opzettelijke slagen en verwondingen, Adil mag dan uit een vuile pollepel eten. :thumbdown:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Er waren geen getuigen hé - Adil kan dit staalhard ontkennen en zeggen dat Bob tegen een deur liep...

Zat hij daar open en bloot tegen Viv zijn slippertje (en méér) met Christine te bespreken terwijl Leo bij hem zat. Ik weet niet of die jongen nog wel veilig bij zijn vader...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Bob heeft het wel heel vuil gespeeld van in het begin. Wie laat er ook toe dat de ex van Christine, waar ze zelfs mee getrouwd was, bij haar komt wonen ? Niet slim van Adil ! En ondertussen speelt Bob de goeie vriend des huizes maar zet Adil en Christine wel tegen mekaar op !
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ivm de vechtpartij : Bob kan altijd zeggen dat Adil begonnen is, er waren geen getuigen. En hij heeft t voordeel dat hij het heeft laten vaststellen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

johan1969 schreef: zo 18 feb 2024, 15:42 En hij heeft t voordeel dat hij het heeft laten vaststellen.
Hij heeft zijn bloedneus laten vaststellen. Dat is het enige wat Judith in haar verslag MAG zetten: bloedneus, blauwe plek, eventueel hersenschudding....
Over de oorzaak mag zij daar geen letter over neerpennen. Dat mag enkel een wetsdokter.
En zoals je zegt, er waren geen getuigen. Een uitgelezen kans voor Adil om Bob als leugenaar weg te zetten. En ik hoop echt dat hij dat doet.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Zoals Bob gisteren tegen Christine bezig was, hij beseft zelf niet dat hij fout bezig is ! Hij is altijd t slachtoffer ! Idd n psychopaat zoals Adil zei !
0 x
elders
Nog geen rang
x 25

Bericht door elders »

Ik huiver van deze persoon. Maar, ik moet eerlijk bekennen dat de acteur deze rol glansrijk invult en dat we hier een heel mooi voorbeeld hebben van hoe mensen kunnen gebrainwashed worden. Het begint heel ongevaarlijk maar met enorme gevolgen op het einde. Als de vos de passie preekt, boer let op je ganzen. Deze streken hebben we al meermaals in Thuis gezien om maar de moeder van Paulien, Julia op te noemen.
Hopelijk maken de scenaristen van deze situatie gebruik om mensen op dergelijke gevaren te wijzen.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Goh, ik weet niet...
Laat ik voorop stellen dat ook ik de gruwelijke kriebels krijg als Bob alleen nog maar in beeld komt.
Maar wat hij gisteren tegen Christine zei, was niet helemaal onjuist...

Hij heeft gruwelijk misbruik gemaakt van de situatie, dat staat als een paal boven water, maar Christine heeft hem ook wel alle kansen op een presenteerblaadje aangeboden. Bob is op geen enkel moment subtiel geweest in het manipuleren van haar en Adil, en ze heeft gewoon klakkeloos alles voor waar aangenomen wat hij zei, zelfs tot op het punt dat ze Tamara de huid vol schold zonder ook maar 1 seconde naar haar kant van het verhaal te luisteren.

In die zin denk ik dat maar weinig mensen op deze manier hun neus zouden stoten. Ik had van Christine ook echt wel wat meer verstand, argwaan en gevoel verwacht, zeker naar Adil toe. Want hoe je het ook wendt of keert; Christine heeft Adil zélf bedrogen, dat heeft Bob niet voor haar gedaan. Ze had echt wel beter moeten weten, zeker als je ziet dat ze alles op het spel heeft gezet voor een man die haar ooit nog voor het altaar liet staan om haar in te ruilen voor zijn zwangere ex, die hij in de maanden daarvoor ook als een stuk afval behandelde.

Wat dat betreft komt het ongevoelige en psychopathische gedrag van Bob (naar mijn mening) niet bepaald uit de lucht gevallen, al tilt hij het nu wel naar extreme hoogtes...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Hij had alleszins gelijk toen hij zei dat zij ondanks zijn kus hem toch nog in huis nam.
Dat het niet uit verliefdheid, maar uit medelijden was, maakt voor hem blijkbaar weinig uit.
Hij ziet wat hij wil zien.

En zij was kwetsbaar en onzeker in haar ruzie met Adil, maar toch verre van de Christine zoals we ze kennen.
Ze had van in het begin voet bij stuk moeten houden en hem buiten haar gezin sluiten.
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Bob heeft slecht nieuws gekregen: hij heeft opnieuw die kanker.
0 x
Gesloten