Als je het negatief beziet kun je dat zo uitleggen, maar je kunt het ook omdraaien en denken dat hij gewoon dankbaar was dat Vicky hem vrijwillig die kans gaf en dat hij haar vertrouwen wilde tonen dat ze er gezamenlijk uit zouden komen, en ook dat hij niet verwachtte dat Vicky hem die kans om een band op te bouwen met Febe ineens weer zou ontzeggen.Tiboko schreef: ma 12 feb 2024, 21:36 Met die desinteresse bedoel ik eerder dat toen hij terug contact had met Febe en Vicky het okay vond dat Febe hem graag wilde leren kennen, hij de raad van Femke "zou je niet iets op papier laten zetten, een vaste dag per week of zo?" hij dat afwimpelde met het argument dat dit niet nodig was. Uiteraard, want dat zou dan meteen ook een vaste afspraak geweest zijn en niet "wanneer het hem uitkwam"...
Vince staat al vanaf dag 1 een paar stappen achter op Vicky omdat hij vast gezeten heeft, dat is waar, maar om daar desinteresse van te maken vind ik niet echt terecht.
Het is in mijn ogen heel jammer dat zijn "goed vertrouwen" nu alsnog de kop ingeslagen wordt en dat Vicky ook geen rekening meer lijkt te houden met wat Febe zélf wil, wat toch niet bepaald onbelangrijk is.
Ik hoop dan ook voor Vince en Febe dat de rechter daar wel rekening mee houdt...