Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
En - hoewel ze in de loop der tijden met Frank al alles wat mogelijk is heeft meegemaakt, mag ze niet weten wat er momenteel speelt rond Chris, want hum "ze zou eens ongerust kunnen worden" 
0 x
-
Icarus123
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Ik zie het nog gebeuren dat zij volgende week terug voor de deur staat en niets vermoedend Chris mee binnenlaat met haar sleutel...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Waar is die mondige Simonne van vroeger naartoe?
Nu is het een sukkeltje dat probeert haar man in het gareel te houden, zich laat uitkafferen door hem en ja knikt als haar baas onmogelijke dingen van haar eist.
Alsof het daar de laatste tijd gezelligheid troef is en ze deze job kost wat kost wil behouden omdat ze van deze sfeer altijd al droomde.
Wat gaat Tom doen als ze 'foert' zegt? Haar ontslaan? Met welke reden?
Dries is even goed haar baas en die zei dat ze gerust naar huis mocht.
Ik hoop dat ze snel haar ruggengraat terug krijgt en weer wat meer van haar af bijt.
Nu is het een sukkeltje dat probeert haar man in het gareel te houden, zich laat uitkafferen door hem en ja knikt als haar baas onmogelijke dingen van haar eist.
Alsof het daar de laatste tijd gezelligheid troef is en ze deze job kost wat kost wil behouden omdat ze van deze sfeer altijd al droomde.
Wat gaat Tom doen als ze 'foert' zegt? Haar ontslaan? Met welke reden?
Dries is even goed haar baas en die zei dat ze gerust naar huis mocht.
Ik hoop dat ze snel haar ruggengraat terug krijgt en weer wat meer van haar af bijt.
2 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Precies dat!
Bovendien meen ik me te herinneren dat ze dat baantje bij Tom als een soort "vriendendienst" is gaan doen omdat hij door het vertrek van Silke, verzoop in het werk? Niet dat ze het gratis doet natuurlijk, maar Tom is wel van haar afhankelijk.
Hoezo laat ze zich dan zo voor het blok zetten? Dan gaat ze toch gewoon terug naar Sam en laat ze Tom het lekker zelf uitzoeken?
Ik heb echt achter mijn oren zitten krabben toen ze daar gisteren tot in de kleine uurtjes en met rode ogen achter dat bureau zat. Compleet belachelijk...
Bovendien meen ik me te herinneren dat ze dat baantje bij Tom als een soort "vriendendienst" is gaan doen omdat hij door het vertrek van Silke, verzoop in het werk? Niet dat ze het gratis doet natuurlijk, maar Tom is wel van haar afhankelijk.
Hoezo laat ze zich dan zo voor het blok zetten? Dan gaat ze toch gewoon terug naar Sam en laat ze Tom het lekker zelf uitzoeken?
Ik heb echt achter mijn oren zitten krabben toen ze daar gisteren tot in de kleine uurtjes en met rode ogen achter dat bureau zat. Compleet belachelijk...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Misschien doet ze dat werk gewoon graag en neemt ze dat not okee gedrag van Tom er liever bij dan weer als werkneemster op café naar de dronkemanspraat van Eddy & co te moeten luisteren ?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Lang geleden maar ons suske was aan het bleiten
Alhoewel ik wel medelijden met haar had : zo afgeblaft worden door je leidinggevende, ik begreep haa, heb het lang geleden ook meegemaakt maar ik dacht dat de tijdsgeest op dat vlak ten goede veranderd was. Niet dus
Ik zie Simonne binnenkort op het kantoor ernaast werken
Dan kan Tom helemaal ontploffen.
Alhoewel ik wel medelijden met haar had : zo afgeblaft worden door je leidinggevende, ik begreep haa, heb het lang geleden ook meegemaakt maar ik dacht dat de tijdsgeest op dat vlak ten goede veranderd was. Niet dus
2 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Kan zijn dat ze dat werk graag doet, maar niemand wordt graag zo afgeblaft elke keer, en ze leek er ook niet bepaald veel plezier uit te halen dat ze daar 's avonds laat nog in haar eentje op kantoor zat...
De Simonne van vroeger is het wel eens vaker afgebold om op die manier haar werkgever op zijn/haar plaats te zetten, omdat ze zonder haar de (rot)klusjes natuurlijk zelf moeten doen.
Waarom ze dat nu niet doet, en waarom ze zich sowieso als een soort schuw en monddood vogeltje door iedereen uit laat kafferen en in het rond laat commanderen tegenwoordig, is mij werkelijk waar een raadsel...
De Simonne van vroeger is het wel eens vaker afgebold om op die manier haar werkgever op zijn/haar plaats te zetten, omdat ze zonder haar de (rot)klusjes natuurlijk zelf moeten doen.
Waarom ze dat nu niet doet, en waarom ze zich sowieso als een soort schuw en monddood vogeltje door iedereen uit laat kafferen en in het rond laat commanderen tegenwoordig, is mij werkelijk waar een raadsel...
1 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Wel straf dat n 60+-er zo rap van job kan switchen, zelfs voor 50+-ers is dat heel moeilijk.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Blijkbaar zijn er premies voor de werkgever als hij iemand van 54+ aanneemt. Ik zou denken dat Simone eerder 64+ is, zoals Frank. Nog geen tijd voor pensioen ? Gaan werken om niet thuis te moeten zijn is ook niet echt n motivatie.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Simonne is volgens Wikipadia geboren op 25 augustus 1964, ze moet dus nog 60 worden.
Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Simonne_Backx
Volgens de Thuis Wiki is ze geboren op 17 februari 1964.
Bron: https://nergensbeterdanthuis.fandom.com ... onne_Backx
Niet dat de exacte datum veel verschil maakt, ze is alleszins nog geen 64+
Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Simonne_Backx
Volgens de Thuis Wiki is ze geboren op 17 februari 1964.
Bron: https://nergensbeterdanthuis.fandom.com ... onne_Backx
Niet dat de exacte datum veel verschil maakt, ze is alleszins nog geen 64+
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Volgens n andere wiki is ze in 1958 geboren ... https://nl.wikipedia.org/wiki/Marleen_Merckx
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Marleen Merckx speelt het personage Simonne Backx.
De leeftijd van personage en acteur/actrice is niet per se dezelfde.
(en dat is hier al vaker gezegd)
De leeftijd van personage en acteur/actrice is niet per se dezelfde.
(en dat is hier al vaker gezegd)
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Dat gaat over de actrice Marleen Merckx Johan, niet het personage Simonne Backxjohan1969 schreef: vr 26 jan 2024, 09:53 Volgens n andere wiki is ze in 1958 geboren ... https://nl.wikipedia.org/wiki/Marleen_Merckx
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ok, maar toch eerder n leeftijd om op pensioen te gaan ipv een nieuwe job te zoeken. De enige reden dat ze wil gaan werken, is om niet bij Frank te moeten zijn, niet echt n motivatie. Ik hoop op mijn 62 toch op pensioen te zijn
.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Zoveel mensen, zoveel meningen, Johan.
Ik heb zelf een collega van 73, en die mevrouw doet haar werk heel graag en als een van de beste!
In het geval van Simonneke kan ik me ook levendig voorstellen dat het alleen maar goed voor haar is om ook af en toe weg te zijn thuis. Waarom zou dat geen goede motivatie zijn?
Ik heb zelf een collega van 73, en die mevrouw doet haar werk heel graag en als een van de beste!
In het geval van Simonneke kan ik me ook levendig voorstellen dat het alleen maar goed voor haar is om ook af en toe weg te zijn thuis. Waarom zou dat geen goede motivatie zijn?
0 x