Volgens mij hebben ze bij Feniks de aantrekkingskracht van "true crime" en het daarbij behorende ramptoerisme ontdekt, en staan ze op het punt om daarin serieus door te slaan.daffy duck schreef: di 23 jan 2024, 18:34 Was mij ook een raadsel! Hoe kun je nu meer volk lokken naar Feniks als je Karin zo als heks afschildert.
Vince Pauwels (Gert Winckelmans)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Ze trekken er wél het foute publiek mee aan. Mensen die willen weten waar het lijk begraven werd, maar de wijngaard kan hen geen druif schelen. Zoals die man gisteren. Ben jij dé Waldek
...
Eens de hype voorbij is, heeft ook het trouwe publiek (zij die wél voor de wijn komen) afgehaakt en dan kunnen ze de tent sluiten. Al dat harde werk van jaren voor niks.
Hoe dóm is die Karin eigenlijk ??
En Vince. Alwéér. Waarom loopt hij altijd opnieuw in de valstrik die mensen (in dit geval dus Karin) voor hem spannen? Ook voor hem: hoe dom kun je zijn ???
Eens de hype voorbij is, heeft ook het trouwe publiek (zij die wél voor de wijn komen) afgehaakt en dan kunnen ze de tent sluiten. Al dat harde werk van jaren voor niks.
Hoe dóm is die Karin eigenlijk ??
En Vince. Alwéér. Waarom loopt hij altijd opnieuw in de valstrik die mensen (in dit geval dus Karin) voor hem spannen? Ook voor hem: hoe dom kun je zijn ???
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Moest ik Vince zijn, had ik er ook ingetrapt he. Was n heel louche plan van Karin.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Toch wel extreem naïef om te denken (Vince zijnde) dat Karin hem zou betalen om zijn bazen (quote: Karin is een monster) en het bedrijf (toxische omgeving...) zwart te laten maken via een podcast waarvoor Feniks dan ook nog eens zou betalen...
De kleine lettertjes in zijn contract niet lezen, dat is een fout die Vince - gezien de manier waarop ze hem eerder behandeld hebben - zich niet kon veroorloven...
De kleine lettertjes in zijn contract niet lezen, dat is een fout die Vince - gezien de manier waarop ze hem eerder behandeld hebben - zich niet kon veroorloven...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Kan Vicky hem wel verbieden contact met zijn dochter te zoeken ? Is dat niet aan de rechtbank ?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Er zijn voldoende getuigen (deze week nog) van zijn herhaaldelijke woede uitbarstingen - hij kan zich in moeilijke periodes zo goed als nooit onder controle houden... dan is die rechtbank niet nodig, toch? Bovendien is Febe nu oud genoeg (13 of zo?) om zelf te beslissen of ze haar vader al dan niet wil zien?
Sowieso heeft Vince geen geld voor treintickets en of het huren van een auto, hoe gaat hij daar geraken??
Sowieso heeft Vince geen geld voor treintickets en of het huren van een auto, hoe gaat hij daar geraken??
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Eens telefoneren moet toch kunnen ? Vicky moet Vince's nummer toch niet blokkeren in Hannah's telefoon ?
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Ondertussen heeft Vince een zelfmoordpoging ondernomen en het is de vraag of hij die zal overleven. 
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
@Johan
Ha uiteraard, ik had het over bezoekrecht en dergelijke. Bellen heeft hij toch nog gedaan deze week? Hij zei toen tegen Febe (na die opnames) dat hij wéér in het nieuws zou komen en dat ze niet alles moest geloven wat "men" zegt.
De vraag is waarom hij daar aan wilde meedoen, Feniks was toch een afgesloten hoofdstuk voor hem?
Nu denk ik dat hij die poging wel gaat overleven, Eddy was toch redelijk snel thuis. Of hij er gevolgen van zal ondervinden, zoals Luc indertijd, dat is een andere vraag, maar bij Luc waren het natuurlijk geen pillen ...
Ha uiteraard, ik had het over bezoekrecht en dergelijke. Bellen heeft hij toch nog gedaan deze week? Hij zei toen tegen Febe (na die opnames) dat hij wéér in het nieuws zou komen en dat ze niet alles moest geloven wat "men" zegt.
De vraag is waarom hij daar aan wilde meedoen, Feniks was toch een afgesloten hoofdstuk voor hem?
Nu denk ik dat hij die poging wel gaat overleven, Eddy was toch redelijk snel thuis. Of hij er gevolgen van zal ondervinden, zoals Luc indertijd, dat is een andere vraag, maar bij Luc waren het natuurlijk geen pillen ...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Easy money.Tiboko schreef: vr 26 jan 2024, 12:21 De vraag is waarom hij daar aan wilde meedoen, Feniks was toch een afgesloten hoofdstuk voor hem?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Ja natuurlijk. Maar hij had kunnen weten dat Karin dat niet deed om hem te helpen hé. Zeker omdat ze hem ook nog eens een contract onder de neus duwde.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ja, de kleine lettertjes niet lezen was niet slim, easy money of niet.
Het feit dat er een contract aan te pas kwam, had een bel moeten doen rinkelen.
Het feit dat er een contract aan te pas kwam, had een bel moeten doen rinkelen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Wel straf dat Dieter vroeger Vince onschuldig in de bak wou draaien maar nu hij n zelfmoordpoging ondernomen heeft, neemt Dieter het voor hem op ??? De zoveelste rare karaktermoord !
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Vince moet nu toch al inzien dat klagen, kermen, zich razend kwaad maken hem geen nieuwe toekomst zal brengen. Het wordt tijd dat hij al z'n positiviteit eens aanspreekt en in die richting verder gaat. Dat is in ieder geval wat ik hem wens en dat ook de schrijvers dit pad met hem verder verkennen. Zoveel goed nieuws en prettige momenten heeft hij nog niet mogen beleven in de reeks. Dus wat geluk in z'n richting zou welkom zijn. Eddy heeft het mooi verwoord.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
"Ik ben veranderd", zei Vince tegen Febe. "Ik ben niet meer die mens van vroeger die zoveel stommiteiten heeft uitgehaald". Waarna hij haar vertelt over zijn meest recente stommiteit "meedoen aan de podcast"., iets van twee weken geleden.
"Omdat ik heel kwaad was op wat sommige mensen mij hebben aangedaan"...
Zo erg verandert lijkt hij dan toch niet, want de eerste de beste pippo die hem provoceert zal het geweten hebben, net als vroeger. Dat opvliegend karakter verandert niet zomaar, tenzij dat hij eerst in therapie gaat, maar die kans is klein.
"Omdat ik heel kwaad was op wat sommige mensen mij hebben aangedaan"...
Zo erg verandert lijkt hij dan toch niet, want de eerste de beste pippo die hem provoceert zal het geweten hebben, net als vroeger. Dat opvliegend karakter verandert niet zomaar, tenzij dat hij eerst in therapie gaat, maar die kans is klein.
0 x