Emma Van Damme (Elise Roels)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dat denk ik niet meteen, maar ben wel benieuwd waar haar vriendje naartoe is.
En waarom ze van 'Straatkinderen in Peru helpen en onderwijzen' naar 'Fans Only' is overgeschakeld.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Ze heeft gezegd dat haar relatie met Zjef een tijd geleden beëindigd is, ik ben benieuwd wat de reden er van is. :denk:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Wschl haar bijverdienste ?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Haar 'huidige job' kan zowel oorzaak als gevolg zijn van de breuk met Jef.

Gekopieerd uit het topic van Cédric:
apestaart schreef: di 16 jan 2024, 23:01 Emma is zeer moeilijk voor niet te zeggen onmogelijk te veroveren wat zeer begrijpelijk is wat zij in het verleden meegemaakt heeft vooral met die Danny.
Emma had nochtans geen afkeer van de idee een relatie te hebben, dus of ze moeilijk 'te veroveren' was, betwijfel ik.
Ze heeft iets gehad met Arne, met Joren, met Lowie en uiteindelijk met Jef, met wie ze naar Peru vertrokken is.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Oh boy - ze is echt niet in haar voordeel veranderd.
Hoe ze op haar moeder reageerde... :roll: en voor de rest wordt ze de nieuwe Thilly.
Alles gezien, alles gedaan, weet en kan alles. Net nu haar tante wat gekalmeerd was op dat vlak, wordt dat vuurtje weer aangewakkerd.
Nu kunnen ze mekaar constant proberen de loef af te steken... *ZUCHT*
3 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Dat uiterlijk alleen al! Zo kom je toch de straat niet op. en wat een omhooggevallen stuk pretentie is dat geworden. Na haar vroegere ervaringen in haar leven zou je toch niet vermoeden dat ze zo gewillig is voor de mannen.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: wo 17 jan 2024, 22:58 Na haar vroegere ervaringen in haar leven zou je toch niet vermoeden dat ze zo gewillig is voor de mannen
Dat is ze volgens mij ook niet... Alles wat ze doet gaat op haar eigen initiatief hè? Ze doet niks wat ze niet wil en ze wordt er netjes voor betaald op de koop toe. Wat dat betreft heeft ze de touwtjes helemaal in handen. ;)
satine schreef: wo 17 jan 2024, 22:06 Oh boy - ze is echt niet in haar voordeel veranderd.
Hoe ze op haar moeder reageerde... :roll: en voor de rest wordt ze de nieuwe Thilly.
Alles gezien, alles gedaan, weet en kan alles. Net nu haar tante wat gekalmeerd was op dat vlak, wordt dat vuurtje weer aangewakkerd.
Inderdaad! Vreselijk, zeker die 2 bij elkaar. :sick:
Toen ze over de "beste cocktail" bezig waren, leek Emma wel een letterlijke kloon van haar tante met haar veel te grote ego... :thumbdown:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Emma was weer lief voor haar mama. Tijd voor Judith om alleen te gaan wonen. Zo samenhokken met haar zus is nogal studentikoos. Ik denk wel dat Judith als spoedarts van 45 a 50 jaar genoeg verdient om iets te kunnen kopen.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Volwassen of niet : zo spreek je niet tegen je moeder :angry-screaming: Noem me ouderwets : ik zou zo geen taal dulden van mijn dochter :angry-cussingblack: En denk de meeste moeders van mijn generatie (de boomers dus)
satine schreef: wo 17 jan 2024, 22:06 voor de rest wordt ze de nieuwe Thilly.
Helemaal hetzelfde gedacht Satine :yup: En ze spreekt zelfs al zoals Thilly *nog een ZUCHT erbij*
En inderdaad : haar felrode lippenstift en hoerige make-up :sick: Nu nog wat kledij uit de kleerkast van Tamara lenen en ze kan zo de straat op ergens in het schipperskwartier :sick:
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef: do 18 jan 2024, 11:37 Tijd voor Judith om alleen te gaan wonen. Zo samenhokken met haar zus is nogal studentikoos. Ik denk wel dat Judith als spoedarts van 45 a 50 jaar genoeg verdient om iets te kunnen kopen.
Dat kan ze vast wel, ja. Maar Emma zou dat hoe dan ook op geen enkele manier als argument tegen haar moeder moeten gebruiken, laat staan op deze manier. :thumbdown:

En studentikoos? Ik weet niet...
Ik vind het net een keertje realistisch dat Judith niet binnen 5 minuten een andere woning had nadat haar relatie kapot liep, want in de praktijk werkt dat ook allemaal niet zo eenvoudig. Wie weet ook wat voor geld ze nog in dat nieuwbouwproject met Dries heeft zitten? Is dat al allemaal afgewikkeld?

Al bij al vind ik het ongelofelijk sneu voor haar dat ze nu noodgedwongen met die 2 zelfvoldane egoïstjes zit opgescheept...
1 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Christel schreef: do 18 jan 2024, 13:13 Al bij al vind ik het ongelofelijk sneu voor haar dat ze nu noodgedwongen met die 2 zelfvoldane egoïstjes zit opgescheept..
Da's waar maar ze zou ook kunnen een kamer huren in de Withoeve die op één dag van "leegstaand" naar fullbooked" kan ...
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: do 18 jan 2024, 13:13 Al bij al vind ik het ongelofelijk sneu voor haar dat ze nu noodgedwongen met die 2 zelfvoldane egoïstjes zit opgescheept...
1 x
Zal ze daarmee kunnen leven?? Waar is de empathie gebleven die Emma toch vroeger had voor haar mama. Geen grammetje meevoelen met hetgeen ze met Dries meegemaakt heeft, dat is schijnbaar allemaal normaal voor haar. En Tilly...die was toch wel wat meevoelend, maar nu moet ze natuurlijk zich groots voordoen nu Emma er is. Meeheulen noemen we dat. Het is toch nog zo lang niet geleden dat Judith zo meevoelend voor haar was na de dood van Harry.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: do 18 jan 2024, 16:23 En Tilly...die was toch wel wat meevoelend, maar nu moet ze natuurlijk zich groots voordoen nu Emma er is. Meeheulen noemen we dat. Het is toch nog zo lang niet geleden dat Judith zo meevoelend voor haar was na de dood van Harry.
Judith is inderdaad eigenlijk altijd heel lief en begripvol voor Thilly, en ik denk dat Thilly ergens diep van binnen ook wel van Judith houdt, maar ik heb bij haar altijd de indruk dat ze geen kans onbenut laat om haar zus af te troeven. Thilly wil gewoon altijd in het middelpunt van de belangstelling staan.
En Emma had vroeger ook al niet zoveel begrip voor haar moeder en haar broertje, toch? Stan moest altijd het onderspit delven als het ging om aandacht... Na haar reis lijkt ze op de koop toe ook nog het gepoch van haar tante overgenomen te hebben. Geen ideale combinatie als je het mij vraagt... :nope:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Christel schreef: do 18 jan 2024, 13:13 Maar Emma zou dat hoe dan ook op geen enkele manier als argument tegen haar moeder moeten gebruiken, laat staan op deze manier.
Dat was idd wel ongelooflijk grof, het blijft toch haar ma !
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

We gaan toch niet iedere avond een muziekje horen en Emma & co die voor de only fans camera staan :roll:
We snappen het punt al!
2 x
Plaats reactie