Cédric Barry (Klaas Duyck)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Cédric (Klaas Duyck)

Bericht door johan1969 »

Ik snap het eigl niet. Ik vind Cedric eigl niet knap maar hij gaat wel met het halve Thuisdorp naar bed. Idem Waldek, hij heeft relaties met knappe jongedames die zijn dochter konden zijn. De enige knappe man in Thuis vind ik eigl Bob. En qua vrouwen Judith en Vicky.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Cédric (Klaas Duyck)

Bericht door Christel »

johan1969 schreef: do 14 dec 2023, 14:04 Ik snap het eigl niet. Ik vind Cedric eigl niet knap maar hij gaat wel met het halve Thuisdorp naar bed. Idem Waldek, hij heeft relaties met knappe jongedames die zijn dochter konden zijn. De enige knappe man in Thuis vind ik eigl Bob. En qua vrouwen Judith en Vicky.
Vind jij... Je zegt het zelf al.
Smaken verschillen dus, dat lijkt me inmiddels wel duidelijk.
Maar wat ik dan weer niet snap, is waarom het élke keer in zowat élk topic over het uiterlijk van de mensen moet gaan.

En verder;
Het volgende "slachtoffer"?
Of "vrouwtjes" die ergens op in gaan? :-?
Sorry dat ik het zeg, maar het voelt in dit topic inmiddels echt een beetje alsof we teruggegooid worden naar het jaar 0. :roll: :nope:

De dames waar Cédric mee om omgaat, hadden waarschijnlijk net als hij gewoon zin in een leuke avond. Daar is toch niks mis mee?
Verder is hij niet met "het halve Thuisdorp" naar bed geweest, want dat zou betekenen dat er in totaal maar 4 mensen rond lopen.
Vooralsnog klikt het gewoon op een leuke manier met Viv, en of daar wat van komt zullen we vanzelf wel zien.
En indien er al iets zou gebeuren; zolang dat allemaal met wederzijdse toestemming is, zie ik sowieso het probleem niet.

Het kan allemaal ook overdreven worden natuurlijk...
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Cédric (Klaas Duyck)

Bericht door satine »

Ik kon het zelf niet beter verwoorden, Christel!
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Cédric (Klaas Duyck)

Bericht door apestaart »

Cedric is zo iemand die pakt wat hij kan krijgen en dat is zowel mannen als vrouwen.
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Cédric (Klaas Duyck)

Bericht door Nicolaske »

apestaart schreef: do 14 dec 2023, 18:09 Cedric is zo iemand die pakt wat hij kan krijgen en dat is zowel mannen als vrouwen.
En daar is niets mis mee zolang alles veilig en met wederzijdse toestemming gebeurt. :D

Dat gezegd zijnde, voorlopig voel ik toch niets voor het personage. Vrij saai tot nu toe.
1 x
Jules Larocca
Nog geen rang
x 14
x 20

Cédric (Klaas Duyck)

Bericht door Jules Larocca »

Nicolaske schreef: vr 15 dec 2023, 06:16 Dat gezegd zijnde, voorlopig voel ik toch niets voor het personage. Vrij saai tot nu toe.
inderdaad, en nul charisma (net zoals Ilias trouwens)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Cédric (Klaas Duyck)

Bericht door johan1969 »

@Christel : ik vind dat er in Thuis nogal een negatief of goedkoop beeld van seks wordt opgehangen. Dat het een soort dierlijke nood is, die bevredigd moet worden en niet iets wat past in een vaste liefdevolle relatie. Ik heb de laatste tijd nog geen romantische of erotische scenes gezien tussen de vaste koppels Sam en Tim of Christine en Adil. Enkel mensen (m/v) die van de ene naar de andere scharrel gaan zonder gevoelens. Ik hoop dat het in het echte leven niet zo is. Ik heb ook al n paar one nightstands gehad , maar niet elke week iemand anders :-). Zou ook heel vermoeiend zijn, die 'jacht' .
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Cédric (Klaas Duyck)

Bericht door Christel »

johan1969 schreef: za 16 dec 2023, 04:18 Ik hoop dat het in het echte leven niet zo is.
Het is Thuis, niet het echte leven, hè? En hoewel ik de verhaallijnen soms ook nogal overdreven en (over)sensationeel vind, heeft dat in mijn ogen niks te maken met mannen of vrouwen die een keertje een onenightstand hebben.

Cédric laat letterlijk nét een paar weken zijn neus zien in Thuis. Ze brengen duidelijk in beeld dat het gewoon een gezellige kerel is die vriendelijk is voor iedereen, dat hij geen vaste relatie heeft en dat hij het er zo'n beetje van neemt. Er is niemand die van dat laatste niet op de hoogte is (zoals bij Niels en Joren, bijvoorbeeld), en dus ook niemand die daar door benadeeld wordt.
Om zo iemand dan meteen al voor dekhengst uit te maken en er constant over te vallen dat hij met "iedereen" het bed in duikt, vind ik veel meer overdreven dan de dingen die we in Thuis te zien krijgen. En oppervlakkigheden zoals zijn uiterlijk (of dat van andere mensen) hoeft er ook niet (en zeker niet constant) toe te doen.

Dat is het punt wat ik wilde maken, niet dat ik graag iedereen vreemd zie gaan, want dat hoeft voor mij persoonlijk ook niet. ;)
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Cédric (Klaas Duyck)

Bericht door satine »

Inderdaad Christel, zo zie ik het ook.
Altijd die postings over uiterlijk, de 'babe', de 'stud', en 'het is in het echte leven toch wel anders'... Ik vraag me soms wel af of zo'n mensen dan niet naar het verkeerde programma kijken.
Of op het verkeerde forum zitten.

En Cédric wordt hier al veroordeeld, terwijl we nog niet eens zijn familienaam kennen... :mrgreen:
Hij hoeft in het Thuisdorp tegen niemand verantwoording af te leggen, waarom dan hier wel? :denk:
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Cédric (Klaas Duyck)

Bericht door johan1969 »

Op Facebook zijn er nochtans heel veel mensen die zich aan het 'losbandige' gedrag van de jeugd en sommige volwassenen in Thuis ergeren :-).
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Cédric (Klaas Duyck)

Bericht door Thuisforum »

Misschien kan u dan daar gaan mee klagen en dit FAN-forum voor de FANS laten.
Het is niet omdat het daar gebeurt, dat het hier ook nog eens nodig is.

Er mag best kritiek zijn, maar er zijn grenzen.
:!:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Cédric (Klaas Duyck)

Bericht door daffy duck »

Cédric lijkt me een dynamische jonge man die nogal wat jobs heeft en een druk bazeke is op alle gebied. Wat precies de meerwaarde zal zijn van hem in Thuis lijkt voor mij voorlopig een raadsel. Binnenkort zal wel duidelijk worden welke richting ze met hem uit willen. Tot dan bekijk ik het nog afwachtend
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Cédric (Klaas Duyck)

Bericht door satine »

Ik vond dat Cédric nogal vreemd reageerde toen hij Emma zag, zou hij haar ook herkennen van 'Fans Only'?
Of ziet hij haar gewoon als een mogelijke nieuwe verovering?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Cédric (Klaas Duyck)

Bericht door jessie V. »

Dat laatste denk ik en hij laat er geen gras over groeien :roll:
1 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Cédric (Klaas Duyck)

Bericht door vdbemdsa »

satine schreef: di 16 jan 2024, 21:17 Ik vond dat Cédric nogal vreemd reageerde toen hij Emma zag, zou hij haar ook herkennen van 'Fans Only'?
Of ziet hij haar gewoon als een mogelijke nieuwe verovering?
Ik denk beide, en nu dat hij haar in het echt ziet, kan hij dus proberen haar aan de haak te slaan ipv te betalen voor fotokes.
1 x
Plaats reactie